برترین های کسب و کارخانواده

بیوگرافی سالار عقیلی خواننده محبوب و سنتی ایران

بیوگرافی سالار عقیلی خواننده محبوب و سنتی ایران

بیوگرافی سالار عقیلی خواننده محبوب و سنتی ایران که در این مطلب از سایت آهنگ سبز موزیک راجب زندگینامه سالار عقیلی خواننده پرطرفدار این روزهای ایران صحبت خواهیم کرد همچنین راجب دانلود آهنگ جدید سالار عقیلی نیز راهنمایی هایی به عمل خواهیم آورد.

آهنگ جدید سالار عقیلی ۱۴۰۱ | اهنگ احساسی سالار عقیلی

زندگینامه سالار عقیلی

سالار عقیلی، خواننده و آهنگساز ایرانی است که در تاریخ ۲۷ اردیبهشت ۱۳۵۵ در تهران به دنیا آمد. وی از خانواده‌ ای هنرمند به دنیا آمده است. پدر وی همچنین یک خواننده بوده و مادرش نیز بازیگر بوده است. او در سنین کودکی به همراه خانواده به تهران مهاجرت کرد.

در سنین نوجوانی، علاقه شدید سالار عقیلی به موسیقی شروع شد. وی به عنوان خواننده در برخی از برنامه‌ های تلویزیونی و رادیویی به نمایش گذاشته شد. پس از پایان تحصیلات، به عنوان یک خواننده حرفه‌ ای به کار خود ادامه داد.

سالار عقیلی در زمینه موسیقی ایرانی، موسیقی پاپ و موسیقی محلی فعالیت دارد. وی در زمینه آهنگسازی نیز فعالیت می‌ کند و به عنوان یکی از آهنگسازان برجسته در ایران شناخته می‌ شود. برخی از آثار برجسته سالار عقیلی عبارتند از: “شب یلدا”، “دلم گرفت”، “بهار بی‌ تو”، “بارون بارون” و “میخواستم”.

علاوه بر فعالیت در زمینه موسیقی، سالار عقیلی به عنوان یکی از فعالان حوزه هنری در ایران شناخته می‌ شود. وی همچنین در فعالیت‌ های اجتماعی نیز مشارکت داشته و به عنوان سفیر انجمن خیریه امید برای کودکان با بیماری سرطان انتخاب شده است.

ورود سالار عقیلی به حوزه موسیقی

ورود سالار عقیلی به حوزه موسیقی در سنین نوجوانی آغاز شد. او در ابتدا در برخی برنامه‌ های تلویزیونی و رادیویی به عنوان خواننده شرکت کرد. پس از آن، با علاقه‌ مندی بیشتر به موسیقی، تصمیم گرفت در حوزه موسیقی حرفه‌ ای فعالیت کند.

سالار عقیلی در زمینه موسیقی ایرانی، موسیقی پاپ و موسیقی محلی فعالیت دارد. او با صدای بسیار قوی و توانمند خود، توانسته است در صنعت موسیقی ایران جای خود را برجسته کند. وی به عنوان یکی از خوانندگان برجسته و محبوب در ایران شناخته می‌ شود و طرفداران زیادی در سراسر کشور دارد.

همچنین، سالار عقیلی در طول فعالیت حرفه‌ ای خود، به عنوان یک آهنگساز نیز شناخته شده است. او توانسته است آثاری به زبان موسیقی خلق کند که در ذهن و قلب مخاطبان اثر می‌ گذارد. آهنگ‌ های وی با الهام از موسیقی ایرانی و متن‌ های شعری معروف برخی از شاعران برجسته ایرانی، محبوبیت و شهرت وی را افزایش داده است.

با تلاش و پیشرفت خود، سالار عقیلی به یکی از صدایان برجسته و مورد توجه در صنعت موسیقی ایران تبدیل شده است و با استعداد و هنرش توانسته است محبوبیت و شناخت بین‌ المللی نیز برای خود به دست آورد.

آهنگ جدید سالار عقیلی ۱۴۰۱ | اهنگ احساسی سالار عقیلیدرود

حریر شریعت زاده همسر سالار عقیلی

حریر شریعت‌ زاده (متولد ۱۱ خرداد ۱۳۵۶، تهران) نوازندهٔ ایرانی‌ ست. او همسر سالار عقیلی است. سازهای تخصصی او، پیانو و دف هستند.

وی از پنج سالگی پیانو را شروع نمود. از کلاس اول راهنمایی تا دوم دبیرستان با اساتیدی چون جواد معروفی، خانم جواهری و خانم فخری ملک پور آموزش دید. سبک استاد محجوبی را فرا گرفت و از آن پس با این سبک ادامه داد. از خانم پریسا ردیف‌ های آوازی را فرا گرفت. وی همچنین در دانشگاه سراسری رشته تغذیه تحصیل نمود و سپس در دانشگاه، تحصیلات موسیقی را هم پشت سر گذاشته‌ است. وی یک خواهر و دو برادر دارد. یک برادر و یک خواهر او در آلمان زندگی می‌ کنند و برادر دوم ساکن تهران است. پدربزرگ مادری او سیرجانی‌ تبار بوده و صدای خوشی داشته‌ است. برادری که در ایران زندگی می‌ کند به عنوان پزشک کار می‌ کند اما تار را نزد استادانی همچون حمید متبسم و طهماسبی آموخته‌ است.

ازدواج حریر شریعت زاده با سالار عقیلی

آهنگ جدید سالار عقیلی ۱۴۰۱ | اهنگ احساسی سالار عقیلی

حریر شریعت زاده دربارهٔ آغاز آشنایی خود با سالار عقیلی می‌ گوید:

«در جشنواره موسیقی فجر در سال ۱۳۷۳ با او آشنا شدم. با مادرم به عنوان تماشاچی به جشنواره رفته بودم. ساعات زیادی را در آنجا گذرانده بودیم. اعلام شد که گروه حوزهٔ هنری برنامه دارد. ما خسته بودیم. از مادرم خواستم که برویم. از جا بلند شدیم و در حال حرکت به بیرون از سالن بودیم. هنوز از سالن خارج نشده بودیم که گروه حوزهٔ هنری کار خود را آغاز کرد. صدای سالار سالن را پر کرد. ما در جای خود متوقف شدیم. صدای او تمام سالن را حیرت‌زده کرده بود. او جوانی ۱۶ – ۱۷ ساله و ناشناخته بود و این به حیرت جمع می‌افزود. من که ردیف‌های آوازی را نزد خانم پریسا تمام کرده بودم و با سبک‌ها آشنا بودم به مادرم گفتم فکر می‌کنم این خواننده از شاگردان آقای تعریف است. مادرم با تعجب پرسید من از کجا می‌توانم این را بدانم. گفتم از شیوهٔ خواندن او می‌فهمم. تا آنتراکت صبر کردیم و بعد با او صحبت کردیم. به این شکل آشنایی ما شروع شد. پس از آشنایی بیشتر، همکاری هنری خود را آغاز کردیم. با هم کارهای مختلفی با پیانو انجام دادیم. تا اینکه در سال ۱۳۷۹ با هم ازدواج کردیم.»

حضور سالار عقیلی در من و تو

آقای عقیلی بهمن 1394 زمانی که برای برگزاری کنسرت در لندن حضور داشت دعوت شبکه من و تو را پذیرفت و در استودیوی این برنامه حاضر شد.

این برنامه گرچه حرف هایی سیاسی نداشت اما به دستور وزیر ارشاد او از اجرای افتتاحیه جشنواره فجر کنار گذاشته شد که در نهایت با عذرخواهی او را بخشیدند.

سالار عقیلی پیش از این نیز در دولت محمود احمدی نژاد با صدای آمریکا مصاحبه کرده بود اما در ایران ممنوع ‌الکار نشد.

دانلود آهنگ های سالار عقیلی از سبز موزیک

سایت آهنگ سبز موزیک با ارائه بروزترین و جدیدترین آهنگ های ایرانی مجاز توانسته است محبوبیت زیادی در بین ایرانیان کسب کند از جمله آهنگ های سالار عقیلی را می توانید به صورت رایگان از سبز موزیک با کیفیت اصلی و اورجینال دانلود بفرمایید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا