[ad_1]
شاید شما مطالب زیادی را در مورد اهمیت بودن محتوای کسب و کارتان و همچنین پیگیری مداوم در ایجاد محتوای مناسب برای تجارت خود در هر زمان مطالعه کرده باشید. حقیقت این است که مطالب بازاریابی محتوایی شما بسیار بیشتر از محتوای آموزشی با کیفیت بالا و قانع کننده است. آنها باید زندگی خوبی داشته باشند.
برای دستیابی به نتایج مناسب مواد بازاریابی خود را تهیه کنید
اگر مواد بازاریابی شما نوع (و سطح) نتایج مورد نظر شما را تولید نکند بسیار محتمل است که شما همچنان به استفاده از این مواد محتوا ادامه ندهید. البته مفهوم آن بسیار ساده است. با این حال دستیابی به اهدافی که برای رسیدن به آنها تعیین کرده اید لزوماً دستیابی به آن آسان نیست.
یک رویکرد بازاریابی محتوا که مؤثر است
اولین کاری که برای موفقیت در استراتژی بازاریابی محتوا خود باید انجام دهید این است که نه تنها کاری را که می خواهید انجام دهید بلکه دلیل این که چرا می خواهید این کار را انجام دهید توجیه کنید. اگر هنوز مطمئن نیستید که به این سؤال پاسخ دهید می خواهید با دقت (از جمله بازده سرمایه گذاری خود) به تجارت خود نگاهی بیندازید [ROI]) اگر مطمئن نیستید که چه چیزی را جستجو کنید یا چه چیزی را برای رسیدن به آن جستجو می کنید پس باید در اسرع وقت پاسخ های محکم (هر چه دقیق تر) ارائه دهید.
البته نه تنها می خواهید (و نیاز دارید) محتوایی ایجاد کنید که دقیقاً آنچه را که می خواهید بگویید را نشان می دهد بلکه باید به هدف مخاطبان خود نیز در هر کجا که آنها تمایل به خواندن مطالبی که می پردازید دسترسی پیدا کنید. این بدان معناست که یک وبلاگ (یا یک انجمن مقاله مشابه دیگر) انتخاب خوبی برای شما است. مورد دیگر از طریق ایمیل است. شما همچنین می خواهید افراد وقتی به جستجوی آنچه می پردازید محتوای شما را پیدا کنند.
مخاطب هدف شما
اکنون شما احتمالاً ایده خوبی دارید که مخاطبان هدف شما کجا هستند و می خواهند در کنار هم وقت بگذارند. با این حال اگر هنوز کاملاً در آن حضور ندارید باید تصمیم بگیرید که مخاطبان مورد نظر شما دقیقاً چه کسانی هستند و تعامل مستقیمی با آنها برقرار کنید. این کاملاً اولین قدم برای دستیابی به اهداف بازاریابی محتوایی شماست.
هنگامی که با اعضای مخاطب هدف خود روابط برقرار می کنید نمی توانید فقط بنشینید و منتظر باشید که اتفاقی بیفتد. باید شروع به درگیر کردن آنها کنید. از این گذشته شما تعداد زیادی برای ارائه آنها دارید و این توانایی را دارید که مشکلات آنها را حل کنید. با این حال اگر به آنها نگویید که چه کاری می توانید برای آنها انجام دهید آنها هرگز نمی دانند. هدف نهایی شما این است که (در پایان) تبدیل آنها به مشتری (امیدواریم که مشتریان وفادار شوند و چه کسی بخواهند در مورد چگونگی نام تجاری شما فوق العاده به دیگران بگویند).
پس از ایجاد مخاطب هدف خود باید اندازه دقیق گروه را مشخص کنید. فقط در این مرحله خواهید دید که آیا باید تعداد بیشتری از افراد را درگیر کنید یا اینکه تعداد افرادی که با آنها تعامل دارید برای تجارت شما مناسب است یا خیر. یادآوری این نکته مهم است که شما نیازهای مخاطبان مورد نظر خود را بالاتر از نیازهای خود قرار دهید. نیازی نیست نگران برآورده نشدن نیازهای خود باشید. آنها همچنین بدون شک دیدار می کنند.
به تمام فرصت ها فکر کنید
حقیقت این است که شما در کاری که انجام می دهید بسیار خوب هستید (در واقع هیچ کس نمی تواند این کار را بهتر از آن انجام دهد). شما یک مارک بسیار منحصر به فرد و با ارزش دارید. این باید به طور مداوم در ذهن شما باشد. اینگونه نیست که شما سعی در ترغیب هر کسی به چیزی اشتباه داشته باشید. درست است. شما فقط باید به خود و شغل خود اعتقاد داشته باشید تا بتوانید موفق باشید.
شما باید بسیار مؤثر ارتباط برقرار کنید که نمایش های شما چقدر شگفت انگیز است و چگونه شخص دیگری نباید اجازه دهد از آنچه می توانید از طریق انگشتان خود به آنها لنگ بزنید استفاده کند. این مفهوم ساده است و اگر بتوانید به این هدف دست پیدا کنید واقعاً بازده سرمایه گذاری را برای تجارت خود افزایش می دهد این امر به طور مثبتی بر هر کاری که انجام می دهید تأثیر می گذارد.
یادآوری این نکته نیز مهم است که اگر شما کاری را انجام می دهید که به نتیجه ای که می خواهید نتیجه ندهید منجر شود منطقی است که اجازه دهید این کار را انجام داده و موارد دیگری را که به شما در دستیابی به نتایج مورد نظرتان می پردازند امتحان کنید.
نتیجه
محتوای شما (و مواد بازاریابی محتوا) نان و کره تجارت شماست. با این حال باید در نظر داشته باشید که ممکن است مدتی طول بکشد تا شما شروع به دیدن نتایج مهم کنید. فوراً (به احتمال زیاد) شروع به دیدن برخی تفاوتهای مثبت خواهید کرد.
نکته ای که توجه خواهید کرد این است که ترافیک وب سایت شما افزایش می یابد. این قطعاً چیزی است که می توانید به سرعت انتظار داشته باشید. اگر این کار را به درستی انجام دهید محتوای شما تأثیر مثبتی در بازگشت سرمایه شما خواهد داشت به این معنی که موفقیت شما به عنوان یک کارفرما با گذشت زمان ادامه خواهد یافت.
نه تنها نوشتن مطالب شگفت انگیز بلکه همچنین برای اطمینان از استفاده موثر از آن مهم است. بازده سرمایه گذاری فقط به معنای درآمد نیست. این همچنین به معنای دیگر اهداف قابل دستیابی و قابل اندازه گیری شماست. مهم است که هیچ یک از این اهداف را از دست ندهید. همه آنها به همان اندازه برای تجارت شما مهم هستند.
[ad_2]