[ad_1]
بسیاری از مدیران کسب و کار وقتی صحبت از عملکرد بازاریابی می شود ارزش طراحی وب را درک نمی کنند. در حقیقت این می تواند به موفقیت یا عدم موفقیت کمپین شما منجر شود به خصوص اگر به صورت آنلاین بازاریابی کنید. شرکت بازاریابی شما می تواند توجه بینندگان را جلب کند و آنها را مجبور به اقدام کند اما طراحی وب شما تعیین می کند که آیا قصد خرید دارند یا خیر.
در اینجا چند استدلال قوی وجود دارد که نشان می دهد طراحی در یک بازاریابی مهم است:
طبق بررسی ها 75٪ از کاربران اینترنت می گویند که بر اساس طراحی وب سایت مشاغل می توانند بدانند که آیا این تجارت قابل اطمینان است یا خیر. به نظر می رسد که مردم تمایل به خرید از شرکت هایی دارند که اعتبار خوبی دارند. اگر طراحی وب سایت شما ضعیف است به احتمال زیاد مشتری را از دست خواهید داد. بنابراین باید مطمئن باشید که وب سایت شما با کمک طراحی با کیفیت بالا تجارت شما را به عنوان یک پروژه قانونی و قابل اعتماد منعکس می کند.
بحث مهم دیگر برای طراحی وب این است که به طور مستقیم بر تبدیل اثر می گذارد. ایجاد برخی تغییر در عناصر طراحی صفحه وب یک کمپین بازاریابی می تواند تبدیل شما را به طرز چشمگیری بهبود بخشد. از نظر کانال های تبلیغاتی چند پیشرفت تبدیل به شما امکان می دهد تا از سطح رقابت بالاتر بروید. وقتی از تبلیغات بیشتری درآمد کسب می کنید می توانید در تبلیغات بیشتری سرمایه گذاری کرده و سایر تبلیغ کنندگان را مجبور کنید.
حتی اگر بدون اتصال به اینترنت تبلیغ کنید افراد به صورت آنلاین جستجو می کنند تا وب سایت شما را جستجو کنند. این نشان می دهد که وب سایت شما دقیقاً مانند کارت ویزیت دیجیتال عمل می کند. شما باید مطمئن باشید که طراحی وب شما نیز تلاشهای بازاریابی شما را نشان می دهد. وقتی یک نمایش بصری ترتیب داده نشود بازاریابی شما اثری را که انتظار دارید نخواهد داشت. بنابراین طراحی شما بهتر است که سازگار باشد بنابراین سرب منجر به تغییر از اولین تماس آفلاین خواهد شد.
هنگامی که نوبت به تبدیل ادامه داد مطمئن شوید وب سایت شما پیام مارک شما را به وضوح هجی می کند. از آنجا که تجسم نقش مهمی در پیام اصلی برند شما دارد طراحی وب شما باید بتواند چیزهای زیادی در مورد برند شما بگذارد. اصولاً شما می خواهید وب سایت شما اولین احساس ماندگار را داشته باشد.
طراحی فقط یک نمایش بصری از یک وب سایت نیست بلکه موارد دیگری نیز هست.
طراحی وب شامل ساختار سایت رابط کاربری و سهولت استفاده در زیر سطح است. پس از بهبود این جنبه ها این امر باعث می شود هزینه های طولانی تر سایت کاهش نرخ پایین تر مراجعه بیشتر و تبدیل بهتر شود. شما برای به دست آوردن بیشترین نتایج از نتایج کمپین بازاریابی خود کارهای بیشتری برای بهبود این جنبه های طراحی انجام می دهید.
اکنون که نکات فوق را پشت سر گذاشتید از قبل اهمیت طراحی وب را در یک کمپین بازاریابی می دانید. این تأثیر مستقیم و غیرمستقیم بر اثربخشی کارزار دارد. به همین دلیل اگر سایت شما در حال حاضر عملکرد خوبی نداشته باشد انتخاب یک طراحی با کیفیت بالا یک سرمایه گذاری عاقلانه است.
[ad_2]