ساختمان و مسکن

تاریخچه دنیای دیزنی – چگونه می آید دنیای والت دیزنی

اگرچه والت دیزنی در حالی که هنوز زنده بود هرگز از میوه های دنیای دیزنی ندیده بود ، اما واقعاً آن را درک کرده بود. به همین دلیل است که اتصال تاریخ دنیای دیزنی به طور طبیعی با او شروع می شود. مفهوم او حتی پس از مرگش از طریق برادرش روی دیزنی ادامه یافت.

ایده والت دیزنی

والت دیزنی فقط دیزنی لند را نمی خواست. او چیزی بیش از دیزنی لند را در سر می پروراند اما شبیه او است. او هنوز هم می خواست سرگرمی به پارک های موضوعی خود بیاورد. اما او می خواست جایی داشته باشد که بتواند دائماً چیز جدیدی را به پارک و ساختارهای اصلی خود اضافه یا توسعه دهد. نه تنها این ، او می خواست مفاهیم خود را در مورد برنامه ریزی شهری با این پروژه آزمایش کند. به اندازه کافی واقعی ، آنچه اکنون به عنوان EPCOT یا اجتماع تجربی فردا تجربی یافته است ، از ایده های خود بیرون آمده است.

تا کنون از افتتاح

جهان والت دیسنی در اول اکتبر 1971 ، پنج سال پس از مرگ والت دیزنی افتتاح شد. این هتل با یک تفریحگاه معاصر دیزنی ، تفریحی پلی‌نزی و Fort Wilderness Resort و Camp افتتاح شد.

سال بعد ، دیزنی Village Village Resort با یک خانه درختی و ویلاهای تعطیل اضافه شد. سپس Disney Golf Resort و Discovery Island در دو سال آینده افتتاح شدند. در سال 1975 ، Fairway Villas و Walt Disney Village Market ساخته شدند.

بیا ژوئن سال 1976 ، پارک آبی دیزنی ریور رودخانه اضافه شده است. در سال 1980 ، مرکز همایش جهانی والت دیسنی و یکی دیگر از اقامتگاه های تفریحی روستا ، Club Lake Villas تاسیس شد. سپس در سال 1982 ، EPCOT آمد.

در سال 1988 ، دیزنی Grand Floridian Resort و Resort Beach Caribbean در دسترس قرار گرفتند. سپس باغ های بیشتری در سال 1989 اضافه شد. MGM ، پارک آبی Typhoon Lagoon و استودیو Pleasure Island افتتاح شد.

در سالهای 1990 تا 1992 ، اقامتگاه های تفریحی بیشتری برای میهمانان ساخته شد. اینها قایقرانی و ساحل دیزنی دیزنی ، تفریحی والت دیزنی سوان و دلفین توچال ، پورت اورلئان توچال ، Old Key West Resort و دیزنی Dixie Landings Resort بودند. دیزنی Vacation Club و Bonnet Creek Golf Club نیز به دنیای رو به رشد والت دیزنی اضافه شده اند.

در سال 1994 ، استراحتگاه ورزشی All-Star دیزنی و الجزایر Wildland Lodge ارائه شد. سپس در سال 1995 ، مجموعه موسیقی تفریحی دیزنی All Star ، پارک آبی بیلیارد بیچ و یک غرفه عروسی داستانی نصب شد.

سال بعد ، موسسه دیزنی و دیزنی Boardwalk Resort آماده هستند. در سال 1997 توسط Coronado Springs Resort پیگیری شد. دنیای ورزش دیزنی و مرکز شهر دیزنی وستside در همان سال نیز آمدند. در حالی که پادشاهی حیوانات دیزنی و دیزنی کوئست درست در سال 1998 آمدند. در سال 1999 ، توچال فیلم All-Star Disney اضافه شد. در سال 2001 و 2003 به ترتیب اضافه شد دیزنی Animal Kingdom Lodge و Pop Century Resort. سرانجام ، Saratoga Springs Resort و Spa دیزنی در سال 2004 آمد.

این لیست امکانات موجود در طول سالها را تکمیل می کند. تاریخچه دنیای دیزنی بسیار طولانی است و هر روز ادامه می یابد زیرا زندگی بسیاری از میهمانانش را لمس می کند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا