[ad_1]
مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) یکی از مفاهیم عالی است
این دنیای تجارت را در دهه 1990 با وعده تغییر برای همیشه در بر گرفت
روشی که شرکت های کوچک و بزرگ با مراکز مشتری خود تعامل دارند. در
در کوتاه مدت اما غیر عملی و در جاهایی که ترجیح داده شد ثابت شد
موارد نظری به دلایل مختلف در عمل وجود دارد. اولین آنها این بود که
پیگیری اندازه بزرگ آن بسیار دشوار و گران بود
سوابق مورد نیاز به طور دقیق و مداوم به روز می شوند.
با این حال در چند سال گذشته سیستم های نرم افزاری جدیدتر و پیشرفته ای ظهور کرده اند
ویژگی های ردیابی قابلیت CRM و True Promise را بسیار بهبود بخشیده است
CRM به واقعیت تبدیل شده است. با توجه به جدیدترین و قابل تنظیم ترین قیمت اینترنت
راه حل ها به بازار رسیده است. رقابت منجر به کاهش قیمت ها شد
حتی مشاغل نسبتاً کوچک نیز از مزایای برخی هنجارها بهره می برند
نرم افزار CRM.
در ابتدا…
دهه 1980 شاهد افزایش بازاریابی پایگاه داده بودیم که این فقط یک مزیت بود
عبارت برای تعریف روش ایجاد گروههای خدمات مشتری برای صحبت کردن
بصورت جداگانه برای کلیه مشتریان شرکت.
در مورد مشتریان بزرگتر این یک ابزار ارزشمند برای نگهداری بود
خطوط خدمات ارتباطی باز متناسب با نیاز مشتری در
در مورد مشتریان کوچکتر ممکن است وسوسه شوید که یک ارائه مانند اسکن تکرار شونده ارائه دهید
این اطلاعات پایگاه داده ها را به هم ریخته و دید چندانی ارائه نمی دهد. پسندیدن
شرکت ها ردیابی اطلاعات پایگاه داده را شروع کردند آنها متوجه شدند که استخوان های برهنه وجود دارد
آنچه در بیشتر موارد لازم بود این بود: آنچه آنها به طور منظم می خریدند و آنچه را که می خریدند
آنها آنچه را که انجام می دهند خرج می کنند.
پیشرفت در دهه 1990
در دهه 1990 شرکت ها شروع به بهبود مدیریت ارتباط با مشتری کردند
با ساختن آن به یک خیابان دو طرفه. به جای فقط جمع آوری داده ها برای
با استفاده از خود آنها شروع به جلب لطف مشتریان خود می کنند نه تنها از نظر
هدف روشن بهبود خدمات به مشتری اما در مشوق ها هدایا و
سایر امتیازات وفاداری.
این شروع برنامه های مکرر آگهی های تبلیغاتی مکرر بود جایزه
امتیاز روی کارتهای اعتباری و مجموعه منابع دیگری که به CRM متکی هستند
فعالیت و الگوهای هزینه مشتری را پیگیری کنید. CRM اکنون به عنوان CRM استفاده می شود
روشی برای افزایش فروش هم منفعلانه و هم از طریق بهبود فعال
خدمات مشتری
یک سیستم CRM واقعی بزرگتر می شود
مدیریت واقعی ارتباط با مشتری همانطور که امروز اعتقاد بر این است آغاز شد
به طور جدی در سالهای اولیه این قرن. شرکت های نرم افزاری نیز شروع به کار کردند
راه حل های جدیدتر و پیشرفته تری را که می توانید از طریق آن سفارشی کنید راه اندازی کنید
صنایع استفاده از اطلاعات به روشی پویا واقعاً عملی می شود.
به جای ورود اطلاعات به یک پایگاه داده استاتیک برای ارجاع در آینده
CRM به روشی برای به روزرسانی مستمر درک نیازهای مشتری تبدیل شده است
رفتار – اخلاق. انشعاب اطلاعات زیر پوشه ها و ویژگی های سفارشی
این شرکت ها را قادر می سازد تا اطلاعات را به زیر گروه های کوچکتر تقسیم کنند تا بتوانند
این نه تنها می تواند آمار مشخص بلکه اطلاعات مربوط به درایورها را ارزیابی کند
و بازخورد مشتری.
اینترنت مزیت بزرگی برای توسعه این پایگاه های عظیم فراهم کرده است
با امکان ذخیره سازی اطلاعات خارج از سایت. جایی که شرکتها با مشکل روبرو بودند
با پشتیبانی از حجم گسترده ای از اطلاعات اینترنت جدید ارائه می دهد
با شروع حرکت ارائه دهندگان خدمات به سمت اینترنت احتمالات و CRM افزایش یافت
راه حل ها
هرچه این برنامه ها روانتر می شوند یک رابطه کم سخت تر نیز بوجود آمده است
بین فروش خدمات مشتری و بازاریابی. CRM را برای توسعه فعال کنید
استراتژی های جدید برای همکاری بیشتر بین این بخشهای مختلف
با به اشتراک گذاری اطلاعات و درک که منجر به افزایش مشتری می شود
رضایت از سفارش تا محصول نهایی.
امروزه CRM همچنان مورد استفاده مكرر شركتهايي قرار مي گيرد كه به شدت متكي هستند
این دو ویژگی مشخص دارد: خدمات مشتری یا فناوری. سه بخش
مشاغلی که اعتماد زیادی به CRM دارند – و از آنها برای منافع بسیار استفاده می کنند – هستند
خدمات مالی و انواع شرکتهای پیشرفته و پیشرفته
صنعت مخابرات
به ویژه صنعت خدمات مالی سطح مشتری را پیگیری می کند
رضایت و آنچه مشتریان از نظر تغییرات و
ویژگی های شخصی. آنها همچنین تغییرات در عادت های سرمایه گذاری و هزینه ها را ردیابی می کنند
الگوهایی با تغییرات اقتصادی. نرم افزار مخصوص صنعت را می توان ارائه داد
ارائه دهندگان خدمات مالی واقعاً پاسخ های چشمگیری در این زمینه ها دارند.
چه کسی در بازی CRM حضور دارد؟
در حال حاضر حدود 50٪ از بازار CRM بین پنج بازیگر اصلی تقسیم شده است
در صنعت: PeopleSoft Oracle SAP Siebel و یک محصول نسبتاً تازه وارد
Telemation مبتنی بر Linux و توسعه یافته توسط یک استاندارد قدیمی راه حل های پایگاه داده
یک شرکت
اگرچه نیمی دیگر از بازار به دست انواع مختلفی از بازیگران می افتد
ظاهر جدید مایکروسافت در بازار CRM ممکن است به زودی باعث تغییر شود. چه
مایکروسافت می تواند سهم بازار خود را بدست آورد که باید دید. با این حال
دانستن نام تجاری ممکن است در کسب و کارهای کوچک با توجه به a
بسته CRM برای اولین بار
PeopleSoft در اواسط دهه 1980 توسط کن موریس و دیو تاسیس شد
دافیلد به عنوان یک برنامه HR مبتنی بر مشتری-سرور. در سال 1998
PeopleSoft به سیستمی مبتنی بر وب یعنی PeopleSoft 8 تبدیل شده است.
هیچ نرم افزار سرویس گیرنده نگهداری وجود ندارد و بیش از 150 برنامه را پشتیبانی می کند.
PeopleSoft 8 حاصل ایده 2000+ توسعه دهنده حرفه ای و 500 دلار است
میلیون در تحقیق و توسعه.
PeopleSoft از بستر HR بومی خود به شاخه های مختلف تبدیل شد
1990 و اکنون از خدمات مشتری گرفته تا زنجیره تأمین پشتیبانی می کند
مدیریت. سیستم استفاده آسان آن به آموزش نسبتاً کم نیاز دارد
ارزان برای ارسال. .
تجزیه و تحلیل دقیق یکی از مهمترین مشارکتهای PeopleSoft در مدیریت ارتباط با مشتری بوده است
برنامه ای که اهمیت مشتریان را بر اساس بسیاری شناسایی و طبقه بندی می کند
معیارهایی از جمله مبلغ خرید هزینه تأمین و دفعات
خدمات.
اوراکل در اواخر دهه 1980 یک پایه محکم از مشتریان برتر ایجاد کرد
سپس در حدود سال 1990 به منافع ملی منفجر شد زمانی که تحت نظارت تام سیبل
این شرکت راه حل CRM را برای مشاغل کوچک و متوسط به بازار عرضه کرده است.
متأسفانه آنها نتوانستند فروش شگفت انگیز خود را پیگیری کنند
او چند سال با مشکلات واقعی روبرو شد.
اوراکل پس از بازسازی و تمرکز مجدد روی پاهای خود نشست
نیازهای مشتری و در اواسط دهه 1990 این شرکت بار دیگر در مدیریت ارتباط با مشتری پیشگام بود
تکنیک. آنها همچنان یکی از رهبران سازمان هستند
با سیستم مدیریت داده مشتری مشتری Oracle.
راه حل CRM Telemation انعطاف پذیر و آسان برای استفاده است دارای
مجموعه ای است که تغییر ویژگی ها و تنظیمات را نسبتاً آسان می کند. سیستم
همچنین یک محیط یادگیری سریع فراهم می کند که تازه واردان از آن استقبال خواهند کرد. آی تی
منحصر به فرد این است که اگرچه با ویندوز سازگار است اما به عنوان یک نسخه توسعه یافته است
برنامه لینوکس آیا لینوکس موج آینده خواهد بود؟ ما نمی دانیم اما اگر چنین است
این است Telemation قبل از بازی.
در سالهای گذشته …
در سال 2002 اوراکل مجموعه CRM جهانی خود را در بسته 90 روزه ای که وعده داده بود منتشر کرد
اجرای سریع سیستم CRM در کلیه دفاتر شرکت. بسته بندی ارائه می شود
این سرویس هزینه تعیین شده ای برای راه اندازی و آموزش برای تأمین نیازهای اساسی تجارت بود. .
همچنین در سال 2002 (سال بسیار خوبی برای مدیریت ارتباط با مشتری) mySAP SAP America شروع به استفاده از
هاب Middleware که قادر بود سیستم های SAP را به دستگاه های خارجی متصل کند و
سیستم های جلو و عقب برای یک روند واحد که شرکا را به هم متصل می کند
پرسنل روند و تکنیک ها در عملکرد حلقه بسته.
سیبل
تجارت آن اساساً اساساً مبتنی بر مشاغل اندازه شرکتی است که تمایل آن را دارند
برای سرمایه گذاری میلیون ها نفر در سیستم های CRM که با سود 2.1 دلار به نفع آنها بود
در سال 2001 یک میلیارد دلار. با این حال درآمد در سال 2002 و 2003 کاهش یافت و بسیاری از آنها کاهش یافت
شرکت های مدیریت ارتباط با مشتری به عنوان ارائه دهنده خدمات کاربردی (ASP) به جنگ پیوسته اند. اینها
شرکت هایی از جمله UpShot NetSuite و SalesNet سبک مدیریت ارتباط با مشتری را به شرکت ها نشان داده اند
بدون هزینه بالا برای شروع CRM سنتی داده ها را ردیابی و مدیریت کنید.
در اکتبر 2003 سیبل CRM OnDemand را با همکاری IBM راه اندازی کرد.
ورود آنها به بازارهای ماهانه میزبان CRM به بازار عرضه شد
نیروی طوفان. برای برخی از ASP ماهانه این فراخوان اسلحه بود و برای برخی دیگر
نشانه ای از سردرگمی فزاینده سیبل در مورد هویت برند و ضرر فزاینده آن است
از سهم بازار در یک موفقیت نابغه سیبل برای چند ماه UpShot را بدست آورد
بعداً آنها را راه اندازی کرده و انتقال آنها به بازار ASP را تسهیل می کند. که
این یک حرکت موفقیت آمیز بود.
با حضور مایکروسافت در این بازی گفتن این خیلی زود است
نتایج چه خواهد بود اما به نظر می رسد آنها احتمالاً سهمی از آن را بدست خواهند آورد
مشاغل کوچکی که بر اساس آشنایی و سهولت استفاده تمایل به خرید دارند. آسیا و اقیانوس آرام خواهد شد
به ویژه در بین شرکت های متوسط نیز محبوبیت خود را ادامه می دهد
شرکت هایی مانند NetSuite SalesNet و OnDemand از سیبل رونق می گیرند. CRM روشن است
وب به بلوغ رسیده است!
این مقاله در مورد تاریخچه CRM مجدداً چاپ شده است
اجازه.
حق چاپ © 2004-2005 انتشارات Evaluseek.
[ad_2]