تازه کاران اینترنتی نحوه راهنمایی به پاسخ دهندگان خودکار

وقتی Newbies می خواهد از طریق تجارت الکترونیکی درآمد آنلاین کسب کند ، با یک منحنی یادگیری تند روبرو می شود. نه تنها هزینه خرید تکراری هر فرصت نوید کسب و کار آنلاین ، بلکه سرمایه گذاری برای اتلاف وقت در تلاش برای برنامه های وابسته جدید است که “درآمد کسب می کند” بصورت آنلاین.

سرمایه گذاری | کسب و کار آنلاین

هر مرحله از سفر بازاریابی اینترنتی در اینجا به قسمتهایی قابل مدیریت تقسیم می شود و وقتی به هم متصل شوند ، باید درد روند یادگیری را تسکین دهند.

پاسخ خودکار مهمترین سرمایه شما است وقتی کار جدید خود را از خانه شروع می کنید. پاسخگوی خودکار دستگاه فروش 24 ساعته شماست. نرم افزار ایمیل پاسخ خودکار هر بازاریاب اینترنتی که برای خود احترام قائل است را قادر می سازد لیست های پستی خود را قرار دهد. این لیست مهم ایمیل نان و کره تجارت آنلاین شماست. بنابراین بیرون آوردن پاسخ خودکار بیشتر شبیه بیرون آوردن یک کاسه برنج خواهد بود.

بنابراین هنگام انتخاب یک تلفن پاسخ ، حتما بهترین را انتخاب کنید. بهترین تلفن پاسخ چیست؟ سؤال خوبی بود.

انواع دستگاه های پاسخگویی

3 نوع دستگاه پاسخگو وجود دارد:

میزبانی از خود – این در هاست خود به عنوان Autoresponse Plus نصب می شود.

• پاسخگوی خودکار میزبان شخص ثالث – ماهانه یا سالانه مانند GetResponse ، MailChimp یا aWeber پرداخت می شود.

• پاسخگوی خودکار رایگان – به عنوان Freeautobot یا پاسخ دهنده هیچ هزینه ای لازم نیست

برای متصدیان اتومبیل که خود میزبان هستند ، مزایای آن صرفه جویی در هزینه است زیرا خرید یکبار مصرف است. همچنین می توانید منجر به واردات دستی کنید. با این حال ، معایب بسیار مهم است. ممکن است پایدار نباشد و منجر به مشکلات زایمان شود. شما باید یک سرور اختصاصی تهیه کنید که ممکن است مقرون به صرفه نباشد.

گزینه مورد نظر من یک تلفن پاسخ دهنده میزبان شخص ثالث است. این قابلیت اطمینان بیشتری دارد و تحویل سریع ایمیل ها وجود دارد. اگر به مشکلی برخوردید ، پشتیبانی آسان است. اما این راحتی قیمت دارد – بسته به اندازه لیست ایمیل شما ممکن است ماهیانه بیش از 100 دلار هزینه داشته باشد. با این حال ، این مسئله باید مسئله خوشبختی باشد که شما مجبور باشید برای هر افزایش مشترکین به سطح بعدی هزینه بیشتری بپردازید ، بنابراین با کمترین هزینه شروع کنید و سخت کار کنید تا پایگاه داده ایمیل خود را افزایش دهید.

نباید از دستگاه های پاسخگویی رایگان استفاده شود. اگر پیام صوتی رایگان غیرفعال شود ، پایگاه داده ایمیل شما از بین می رود و تمام تلاش شما بی فایده خواهد بود. همچنین ممکن است با مشکلات قابلیت اطمینان روبرو شوید.

اشتراک تک یا دو نفره؟

با اشتراک فردی ، پاسخگوی خودکار بلافاصله پس از ثبت نام مشترکان را به صفحات فروش شرکت های وابسته یا صفحه “متشکرم” / بارگیری هدایت می کند.

با ثبت نام مجدد ، مشترکان باید ایمیل خود را بررسی کرده و برای تایید اشتراک ایمیل خود روی پیوند تأیید کلیک کنند. پس از این مرحله اضافی ، آنها به صفحه فروش وابسته یا صفحه تشکر / بارگیری هدایت می شوند.

این مرحله اضافی و غیرضروری در حقیقت می تواند درصدی از مشترکان باشد که فراموش می کنند اشتراک ایمیل خود را تأیید کنند. این مشترکین بالقوه سخت گیر از دست رفته اند و تلاشهای شما به حداکثر تأثیر خود نرسیده است.

مزیت ثبت نام فردی 100٪ تأیید است و 100٪ مشترکین صفحات فروش شما را مشاهده می کنند ، اما افراد ممکن است نام و آدرس ایمیل شخص دیگری را در صفحه فشار شما قرار دهند ، بنابراین ممکن است در برابر شکایت های هرزنامه باز باشید.

با یک ثبت نام مضاعف ، شما 100٪ در برابر شکایات هرزنامه ایمن هستید ، اما به طور بالقوه ممکن است 40 تا 50٪ از مشتریان بالقوه خود را از دست دهید زیرا ممکن است برخی از آنها ایمیل تأیید دریافت نکنند. بنابراین ممکن است فروش خود را از دست دهید زیرا همه صفحه فروش را نمی بینند.

چگونه اطمینان حاصل می کنید که همه ایمیل های شما را دریافت می کنند؟

حتماً مشترکین خود را در جریان قرار دهید تا آدرس ایمیل خود را به لیست سفید اضافه کنند. لیست سفید ایمیل لیستی از مخاطبینی است که به نظر کاربر برای دریافت پیام های ایمیل از آنها قابل قبول است و نباید به پوشه سطل زباله ارسال شوند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا