تایپوگرافی حرکتی: تکنیک بازاریابی ویدیویی وب قاتل

بعضی اوقات کارآفرینان کارها را دشوارتر از آنچه باید باشند ، به عنوان مثال بازاریابی در نظر می گیرند. بازاریابی وقتی مستقیماً به آن دسترسی پیدا کنید بسیار ساده است: ارزش عاطفی ذاتی آنچه را می فروشید کشف کنید و آن را به روشی فراموش نشدنی ارائه دهید که شما را از رقابت متمایز کند. چه چیزی می تواند اینقدر دشوار باشد؟ البته همه ما می دانیم که شیطان در جزئیات است ، و اجرای آن انتهای تیز چوب است.

بازی | فیلمبرداری

کسانی که کار ما را می دانند یا مقالات ما را مطالعه کرده اند ، می دانند که ما فیلمبرداری را به عنوان بهترین استراتژی برای دستیابی به هدف اصلی بازاریابی خود توصیه می کنیم: ارائه یک پیام متمایز و به یاد ماندنی که ارزش احساسی برند شما را برجسته می کند. و اگر روندها را دنبال کنید ، می دانید که این ویدیو مانند پنیر خامه ای روی نان تست تازه در سراسر وب پخش می شود و متأسفانه مقدار بسیار کمی از این پنیر در یک بسته همگن قرار دارد و طعم آن تأثیر چندانی ندارد.

چندی پیش ، ما یک سری مقالات به نام مبارزات قاتل ایجاد کردیم که تبلیغات تجاری خوبی را به نمایش می گذارد و به تکنیک های استفاده شده برای موثر بودن آنها اشاره می کند. در این سری جدید ، Killer Video Techniques ، ما برخی از تکنیک های پیشرفته ای را که برای ایجاد پیام های بازاریابی برتر به یاد ماندنی استفاده می کنیم ، به شما نشان خواهیم داد.

با کلمات شروع می شود

بهترین مکان برای شروع ، شروع است و همه چیز با کلمات شروع می شود. بگذریم ، ما در عصر طلایی بیان زندگی نمی کنیم. عصر ارتباطات که توسط اینترنت تولید شده است ، شور و هیجان رسانه های اجتماعی را ایجاد کرده است. بلاغت ، شفافیت و تأثیر احساسی چرچیل ، روزولت ، کندی و مارتین لوتر کینگ با اختصارات پیام فوری ، کلیپ های صوتی پانزده ثانیه ای و 140 توییت شخصی جایگزین شده است ، همه یک مایل در دقیقه به شما می آیند ، همه در یک زمان صحبت می کنند ، اغلب فاقد هر چیز مفید یا مرتبط.

اگر نمی توانید پیام خود را به روشی معنی دار قاب کنید ، از همان ابتدا در مشکل هستید. ممکن است فکر کنید این حالت قدیمی است اما کلمات معنی دارند. گیجی و سردرگمی درمورد اینکه چه چیزی بازاریابی و فروش را متفاوت می کند ، باعث ایجاد نسلی از صاحبان مشاغل و مدیران شده است که نمی توانند بیانیه ای دقیق از اینکه چه کسی هستند ، چه کاری انجام می دهند یا چرا مشتری باید مراقبت کنند ، تهیه کنند.

اغلب این مشکل پنهان است زیرا شما می توانید بسیاری از گفتگوها را به صورت رو در رو از بین ببرید ، اما حضور فیزیکی و تعامل انسانی را از معادله حذف کنید ، مانند وب سایت خود ، و یک بازی کاملاً جدید با توپ خواهید داشت. این یکی از دلایلی است که ما به شدت توصیه می کنیم از میزبان وب ویدیویی استفاده کنید اما این بحث برای زمان دیگری است و اکنون می خواهیم روی کلمات تمرکز کنیم ، زیرا کلمات می توانند رویاهای بازاریابی شما را برآورده کنند یا می توانند بدترین کابوس تبلیغاتی شما را ایجاد کنند.

شما به مربیان اشتباه نگاه می کنید

مقالات بی شماری ، مجموعه ای از تجزیه و تحلیل آماری و مقالات و مقاله های سفید بی شماری در مورد چگونگی استفاده مشاغل از وب به نفع خود وجود دارد. و مانند بسیاری از کارهای تجاری ، تمرکز آن بر شرکت های بزرگ و برجسته به عنوان منبع تخصص و استراتژی تجاری هوشمند است. خوب ، بگذارید یک راز کوچک برای شما بگویم ، اکثر این شرکت های بزرگ مدیریت ضعیفی دارند و از نظر خلاقیت و فکری شکستند. بیشتر آنها روی بازدیدهای گذشته از یک دوره گذشته و سختی مصرف کننده کار می کنند. از این گذشته ، تجارت بزرگ مربوط به قدرت و پول است ، نه تجربه و نوآوری. آیا البته استثناهایی هم وجود دارد؟ من ممکن است بی رحم باشم اما نکته اساسی در اینجا این است که شما باید با دقت بیشتری به بررسی آنچه واقعاً کار می کند و دلیل آن می شود ، مگر اینکه انبوهی از بودجه در دسترس داشته باشید تا رقبای خود را به خاک بسپارید و با مهارت تکراری بی پایان موج های هوا را غرق کنید که مانند برخی از داروهای عجیب تغییر دهنده ذهن به بینندگان بیننده نفوذ می کند.

چاپ حرکتی

اکنون برخی از افراد فکر می کنند ، وقتی به این فناوری می رسد. چرا او فقط به من امتیاز نمی دهد؟ چرا؟ زیرا اگر نمی فهمید چرا کاری انجام می دهید ، نباید این کار را انجام دهید. و اگر نمی دانید چرا همه چیز کار می کند ، نمی دانید که چگونه آنها را حل نمی کند.

مردم مشغول هستند ، سرعت کار سریع است ، اما اگر وقت نگذارید چگونگی و چرایی کارها را بفهمید ، وقت و هزینه زیادی را هدر خواهید داد. این برای مشتریان شما نیز صدق می کند. آنها باید با نمایش ویدیوی شما به اندازه کافی جذب و انگیزه شوند تا متن نام تجاری شما را در خود جای دهد. اگر مشتریان درک نکنند که شما واقعاً چه کسی هستید و واقعاً چه کاری انجام می دهید ، هرگز مشتری راضی نخواهند بود.

بنابراین ، در اینجا ، Kinetic Typography ، یک فناوری ویدیویی مهیج و ابتکاری است که با ترکیب قدرت بینایی و صدا ، پیامی معنی دار و به یادماندنی را بر اساس قدرت کلمات ارائه می دهد.

خاستگاه این فناوری به طراحان حرکتی برمی گردد که برای تأمین تمرکز بصری از مونولوگ های معروف سینمایی و متن های متن فیلمنامه متحرک استفاده می کردند. این یک ایده ساده است ، اما اجرای آن دشوار است ، و اگر به خوبی اجرا شود ، یک روش قدرتمند برای انتقال پیام بازاریابی است. این یک فناوری است که به مراکز حافظه کلامی و بصری مغز مخاطبان شما رسیده و شناخت نام تجاری را ایجاد می کند که هدف هر ابتکار بازاریابی است.

چرا چاپ حرکتی کار می کند

تایپوگرافی جنبشی به هوشیاری نفوذ می کند زیرا کلمات گفتاری و نوشتاری نمایش داده شده به صورت پویا به عنوان دستگاه های یادگاری عمل می کنند که یکدیگر را تقویت می کنند. گول این را نخورید که عناصر بصری به تنهایی کمبود متن را جبران می کنند. کلمات شما چارچوب زبانی را ایجاد می کند که مارک تجاری شما را مشخص می کند. این زمینه ای را ایجاد می کند که در آن می توانید با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید. دارا بودن این کلمات به شما امکان می دهد توانایی رقابت خود را در دامن زدن به تلاش های بازاریابی خود محدود کنید. به طور خلاصه ، کلمات معنی دارند ، کلمات می توانند شما را به حرکت درآورند ، شما را به عمل سوق دهند ، آیا این بازاریابی نیست؟

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا