تبدیل OST به PST – بهترین مبدل OST به PST چیست؟

MS Outlook ابزاری عالی برای کار بدون اتصال به اینترنت است. آنچه باعث می شود تمام ایمیل ها و سایر موارد مرتبط در حالت آفلاین در دسترس شما قرار بگیرند فایل های OST هستند. این یک میانبر برای پرونده های برنامه ذخیره سازی آفلاین است که در یک پوشه جداگانه ذخیره می شوند تا بتوانید هنگام آفلاین بودن یا کار در محیطی که اتصال اینترنت محدود است داده ها را بازیابی کنید.

وقتی دوباره آنلاین می شوید پرونده های OST با سرور Exchange همگام سازی می شوند و داده ها را به روز می کنند. با این حال مواردی وجود دارد که شما به دلایل مختلف پرونده های OST را از دست می دهید:

  • خرابی پایگاه داده Exchange
  • صندوق پستی کاربر شما منتقل شده یا از سرور تبادل حذف شده است
  • خرابی ناگهانی سرور Exchange
  • نمایه تبادل خود را تغییر دهید

ممکن است بسیاری از موقعیت های دیگر وجود داشته باشد که در آن شما ممکن است پیام های ایمیل ارزشمند خود موارد تقویم قرارها و سایر موارد ایمیل خود را از دست دهید. در چنین شرایطی برای بازیابی اطلاعات خود چه می کنید؟

مبدل OST به PST می تواند روز شما را ذخیره کند.

بله آنچه در چنین شرایطی به آن نیاز دارید برنامه ای است که بتواند پرونده های OST شما را بازیابی کرده و آنها را در قالبی با کاربرد آسان برای شما ارائه دهد. به منظور ارائه فایل های OST در یک قالب آسان برای استفاده ابتدا باید به پرونده های PST تبدیل شوند. یک فایل PST یک پرونده جداول ذخیره شخصی است و به طور عمده موارد بایگانی شده در رایانه محلی شما است. پرونده های PST توسط بسیاری از برنامه های کلاینت مایکروسافت مانند MS Outlook پیام رسانی ویندوز و غیره پشتیبانی می شوند.

برای بازیابی اطلاعات در قالب قابل خواندن باید پرونده های PST برای این برنامه ها فراهم شود. این دقیقاً زمانی است که یک مبدل OST PST به کار شما می آید. یک نرم افزار مبدل OST به PST خوب باید اطمینان حاصل کند که هیچ داده ای در طی فرایند تبدیل از بین نمی رود. اگرچه ابزارهای زیادی در بازار موجود است که ادعا می کنند فایل های OST را به فایل PST تبدیل می کنند اما به سختی 100٪ بازیابی اطلاعات از دست رفته را تضمین می کنند.

مبدل Stellar Phoenix OST to PST ابزاری قابل اطمینان تر از بسیاری دیگر از ابزارهایی است که ادعاهای طولانی می کنند اما هنگام تحقق یک وعده واقعی روی صورت آنها صاف می شوند. از آنجا که محصولات Stellar Data Recovery در بیشتر موارد به دلیل کارایی و دقت در ارائه تقریباً 100٪ بازیابی اطلاعات معروف هستند به راحتی می توان گفت که مبدل OST PST Stellar Phoenix بهترین محصول در این گروه است.

برخی از ویژگی های منحصر به فرد Stellar Phoenix OST to PST Switch

  • می توانید انواع موارد ایمیل مانند ایمیل تقویم قرار ملاقات و … را بازیابی کنید.
  • پرونده های OST را می توان در هر پرونده PST موجود در هر دیسک بازیابی کرد
  • قالب بندی پیام های RTF و HTML بازیابی می شود.
  • پوشه های انتخاب شده را می توان بازیابی کرد.
  • نسخه آزمایشی پیش نمایش کاملی از تمام پرونده های قابل بازیابی را ارائه می دهد.
  • با اکثر سیستم عامل های Windows2000 و همه نسخه های بالاتر سازگار است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا