تبلیغ و پخش موسیقی در عصر دیجیتال

[ad_1]

موسیقی

برخی از تغییرات اساسی در زمینه موسیقی در چند سال گذشته اتفاق افتاده است. مخصوصاً وقتی صحبت از هنرمندان و آزادکاران مخفی است. به راحتی می توان فهمید که برخی قوانین کاملاً جدید وجود دارد که در عصر اینترنت وضع شده است ، و درک کامل آنها بسیار مهم است تا بتوانید از اوضاع استفاده کنید. هنرمند مستقل باید وظیفه خود را با دانستن هرچه ممکن است در مورد وضعیت فعلی صنعت موسیقی انجام دهد تا بتواند به روشی مؤثر به بازی حمله کند. در صنعت موسیقی آنلاین خبرهای خوبی وجود دارد ، اما مانند هر چیز ، افت چشمگیری نیز در این زمینه وجود دارد. به عنوان مثال ، یک علامت مهم امروزه امضای بسیار دشوار است ، بنابراین اگر می خواهید یک شب منفجر شوید ، نفس خود را نگه ندارید. اما با توجه به وضعیت صحنه موسیقی زیرزمینی ، اگر بدانید که چگونه خود را به درستی بازاریابی کنید ، مشکل نیست.

با این حال ، رقابت شدید است! فناوری جدید باعث شده است که بدون هزینه کردن مبالغ هنگفتی برای سخت افزار و نرم افزار ، در خانه خود با قیمت مناسب ثبت نام کنید. برنامه های ساخت بیت مانند FL Studio و Reason باعث شده است که ماشین های صنعت با کیفیت با قیمتی نسبتاً مناسب تولید شوند و طیف گسترده ای از برنامه ها وجود دارد که به شما امکان می دهد آهنگ ها را در سطح استودیو مخلوط و مستر کنید. نکته مهم این است که حتی ممکن است استودیوی خانگی خود را بسازید و موسیقی را از A تا Z ایجاد کنید بدون اینکه بانک را خراب کنید. با این حال ، نکته منفی این است که برچسب ها نسبت به همیشه نمایشی بیشتری کسب می کنند ، به این معنی که اگر شما خوش شانس باشید یا عاشق موسیقی خود باشید ، احتمالاً روزانه در بین صدها درخواست مورد توجه شما قرار نمی گیرد.

صادقانه بگویم ، چه کسی می گوید برای بدست آوردن پول به یک رکورد بزرگ نیاز دارید؟ موسیقی تغییر کرده است ، بنابراین بازی تبلیغات و توزیع نیز داشته باشید. اگر این کار را درست انجام دهید ، می توانید در معرض جدی قرار بگیرید ، بنابراین چرا در خود سرمایه گذاری نکنید؟ خودتان را تبلیغ کنید و از طریق موسیقی خود به صورت آنلاین درآمد کسب کنید ، بدون آنکه نیاز به عقد قرارداد ببندید که معمولاً بیشتر شما را به عنوان یک هنرمند از شما سلب می کند. بسیاری از مارک های بزرگ اجازه نمی دهند که هنرمندانشان کنترل خلاق کاملی داشته باشند و به هیچ کس نمی خواهد گفته شود که چه نوع موسیقی را می نویسد. این موضوع ساخت موسیقی نیست.

دلیل این که اکثر رشته ها در عصر دیجیتال عملکرد خوبی ندارند ، این است که زیرا آنها برای سازگاری با محیط جدیدی که هنرمندان در آن پیدا می شوند ، با مشکل روبرو هستند. هنر ارتقاء کاملاً تغییر کرده و مارک های اصلی هنوز این موضوع را درک نمی کنند. با اینترنت همراه با ابزارهای تبلیغاتی رایگان برای استفاده در دسترس همه ، سایتهایی مانند یوتیوب ، مای اسپیس و فیس بوک اگر می خواهید نام خود را بیابید ، به راحتی جزء تأثیرگذارترین قسمت های بازی تبلیغاتی هستند. اگر این کار را درست انجام دهید ، تقریباً می توانید به صورت آنلاین منفجر شوید ، چه چیز دیگری می توانید از آنها درخواست کنید؟

به همین دلیل ، صنعت موسیقی مستقل صرفاً بسیار بهتر از گذشته عمل می کند. بیلبورد تخمین می زند که تقریباً 50٪ از کل فروش های موسیقی ساخته شده در سال 2010-2011 به عنوان هنرمندان مستقل معرفی شده اند. این یک آمار عظیم است وقتی شما به غول های صنعتی مانند Capital Records و Warner Bros که دهه هاست به معنای واقعی کلمه در بازی خفه نشده بودند نگاه می کنید. این بیشتر به دلیل شرکت هایی است که به شما امکان می دهند موسیقی خود را از طریق خرده فروشی هایی مانند iTunes و CDBaby پخش کنید. ظهور و ادغام چنین شرکت هایی به صحنه موسیقی زیرزمینی بسیار کمک کرده است. اما اگر می خواهید موسیقی خود را بفروشید ، باید ریتم را به صورت آنلاین بخرید و دارای مجوز از ساز مورد استفاده خود باشید. برای خرید ریتم رپ با قیمت مناسب امروز به لینک های موجود در بند زیر مراجعه کنید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا