تجارت آنلاین مبتنی بر خانه – جهشی به تجارت اینترنتی مبتنی بر اینترنت – کلید موفقیت # 1

[ad_1]

موفقیت

اگر می خواهید یک صاحب موفق در تجارت آنلاین باشید ، به “3 کلید موفقیت” نیاز دارید. این کلیدهای موفقیت فقط می توانند از درون باشند. کلید موفقیت شماره 1 اول ، شما باید یک دلیل قوی داشته باشید.

چرا بازاریابی اینترنتی باید برای شما شروع شود؟ صبح از خواب چه می شود؟

اکنون چه فشارهایی را باید از زندگی خود بردارید؟ حالا چه چیزی باید داشته باشید تا شما را خوشحال کند؟ برای من ، من نمی توانستم 40 ساعت در هفته اسیر ایستادم و کارهایی را که به نظر من تماس واقعی من است ، تحمل نمی کردم. من قطعاً مجبور شدم با كنترل زندگى و مالى كه مدتهاى در كنترل من بود ، آزادى كنم تا آنچه را كه مي خواستم انجام دهم.

قبل از شروع کار ، من به عنوان یک متخصص بازاریابی در 5 شرکت برتر بیمه ، کار نسبتاً سودآوری داشتم. من تصمیم گرفتم برای رفتن به مدرسه در یک رشته که بیشترین شادی را برای من به همراه داشت از این حرفه کنار بگذارم.

اما بعد از گذشت یک سال از عملکرد فوق العاده خوب ، دریافتم که پیگیری من برای یادگیری بالاتر به دلیل حمایت مالی قول داده شده که شکست خورده است ، باید متوقف شود.

این پاداش و چوب من بود. به دلیل برده داری مالی نمی توانستم تمام رویای خود را زندگی کنم. حالا که دلیلش را به شما نشان دادم. باید تو رو پیدا کنم چرا باید بیشتر از این که بخواهید از بدهی خود برآیید یا رئیس خود را آتش بزنید بیشتر باشد. حتی پولی که کسب می کنید کافی نیست زیرا تمام پول می آید و می رود.

در حقیقت ، پول واقعی نیست بلکه چیزی است که جامعه به ارزش دلخواه خود داده است. باز هم ، دلیل شما چیست؟ این واقعاً باید شما را به جایی برساند که هرگز از رسیدن به آن دلیل دست برنخواهید داشت. برای تعیین علت خود ، لیستی از 30 رؤیا بنویسید که در صورت آزاد بودن آنها می توانید به آنها برسید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا