تجارت الکترونیکی: انتهای رویکرد هرم

[ad_1]

قرنها و بیشتر دهه ها در قرن بیستم (یعنی وقتی کامپیوتر اختراع شد) دسترسی و ارتباطات ابزاری برای افراد ثروتمند و ثروتمند بوده است ، توسعه گرایی که ممنوع است & # 145؛ خیلی غنی نیست & # 146؛ و & # 145؛ به هیچ وجه ثروتمند نیست & # 146؛ مردم. کلیه عملیات تحقیق و توسعه بازاریابی ، بر اساس اصل مدیریت 80:20 20٪ از بازار متمرکز شده است ، و غفلت از 4 میلیارد نفر عظیم در پایین هرم (خواندن Fortune at the Byrom of Byramid توسط CK Prahalad ، انتشارات Wharton).

در دهه 1990 اینترنت ظاهر شد و کل مدل بازار جهانی را تغییر داد. از آنجا که ما در اینجا یک ابزار عالی داریم & # 148؛ اینترنت و # 148؛ بسیار موثر و بسیار قدرتمند برای نفوذ دوباره در بازار دوباره در سیستم ایمنی بدن. برای بیشتر اگر زمان قرار گرفتن در معرض دنیای خارج باشد ، برای تصمیم گیری و رشد برای هر بخشی از جامعه یا بخشی از جهان ، اطلاعات لازم است. اینترنت این نقش را بسیار مؤثر بازی می کند.

اینترنت محصولی عظیم است. در اینجا قدرت در اختیار افراد ثروتمند یا غیر ثروتمند است (این اصطلاح از Fortune در انتهای هرم توسط CK Prahalad ، انتشارات Wharton گرفته شده است).

نظریه عمومی کشورهای بازار

(اول) بالاترین بازار نهایی براساس ارزش هدایت می شود.

(2) بازار نهایی بر اساس حجم هدایت می شود.

از طریق این دو ناهنجاری ، ما به وضوح می توانیم درک کنیم که شرکت های اینترنتی رویکرد دوم را متمرکز می کنند و این همان چیزی است که CK Prahalad در کتاب خود “شکستن کتاب فورچون در پایین هرم” به عنوان Bottom of the Pyramid (BOP) نامیده می شود.

من می توانم لیست بزرگی از این شرکت ها را برای شما تهیه کنم ، اما به عنوان مثال در اقتصاد اینترنت امروزی چند ستاره روشن بگیرید.

(من) ebay.com

(ii) aol.com

(3) clickbank.com

(4) Google.com

ما مادر همه موتورهای جستجوگر Google و رویکرد آنها به BOP را مطالعه خواهیم کرد.

بیایید مقایسه استراتژی گوگل و رقبای مگا (امروز خوب نیست ، اما در روزهای سازنده Google هنگامی که اهمیت بیشتری دارد). گوگل موتور جستجوی مبتنی بر رویکرد PPC به اقتصاد اینترنت است. در روزهای سازنده ، گوگل دقیقاً همان کاری را انجام می داد که دیگران معتقد بودند و معلمان به خوبی تشخیص دادند که این مدل کاربردی نیست و گوگل در مورد قبرستان قضاوت خواهد کرد.

اکثر شرکت های Dot Coms یا آجر و ملات در اینترنت برای تبلیغ پول درآمدزایی می کردند. آنها هزینه فضای تبلیغاتی را که در اختیار تبلیغ کننده قرار می دهند ، هزینه می کنند و آن را برای مدت مشخص و همچنین همه این پیش پرداخت ها دریافت می کنند. این رویکرد قبلاً در تبلیغات تلویزیونی قریب الوقوع بوده و تا حدودی موفق بوده است. تبلیغ کنندگان هیچ گزینه ای نداشتند. برای آنها یک مکان تاریک برای پرش به آنجا بود. آنها حتی پس از پرداخت مبلغ خوش تیپ برای یک فضای اینترنتی ، هیچ کنترلی نداشتند.

به طرف دیگر سکه نگاه کنید. مصرف کننده (بازدید فنی) بخشی از انقلاب نبود. حتی اگر اینطور بود ، از آن استفاده می شد فقط برای تولید سود زیادی برای شرکت های فعال در اینترنت.

گوگل با سبکی تازه و رویکردی بسیار ناآشنا در بازار ظاهر می شود.

1. در صفحه اصلی آن هیچ تصویری وجود ندارد. (گزینه ای در سایر صفحات موجود است اما بسیار محبوب نیست.)

2. ابزار و خدمات برای عموم مردم.

3. رایگان برای همه (حتی برخی مواقع برای تبلیغ کنندگان)

ببینید پول کجاست؟ من فکر می کنم 90٪ هیچ یا بیشتر را نخواهم دید.

گوگل بالهای خود را از طریق بازاریابی شفاهی با تمرکز گسترده بر عموم مردم که از اینترنت استفاده می کنند ، در اینترنت پخش کرد. در این فرآیند ، گوگل با توانمندسازی عموم مردم ، که Google را عبادت می کنند ، مدل بازاریابی و درآمد را توسعه داد (می توانم یکی از آنها را حساب کنم) گوگل بسیاری از مدلهای جدید را که قبلاً تصور نشده بود ، اختراع کرد.

(من) Google Adsense

(2) Google AdWords

(3) Froogle (شبیه ebay.com ، اما برای همه رایگان است.)

(4) جستجوی Google

با نگاهی به عمق استراتژی و رویکرد Google برای اقتصاد خالص ، می توانیم دو چیز را تعریف کنیم.

(1) از نظر قدرت خرید ، در مقادیر زیاد ، به مقادیر زیاد توجه کنید

(2) در این فرایند ، کنترل بیشتری را در دستان خود داشته باشید و آنها را قادر سازید که قدرت و عادات خرید بیشتری را برای کمک به خودتان و همچنین صنعت تولید کنند.

دو نمونه بسیار سطح پایین را ببینید.

(1) جان گالیس صاحب http://www.mobiletracker.net تنها با 5000 دلار در ماه با استفاده از Google Adsense درآمد کسب می کند. مراقب باشید ، او فقط یک کودک خوشحال 19 ساله است.

(2) برای مدتی اندک ، افرادی که می خواهند برای تجارت کوچک خود فروش بیشتری ایجاد کنند ، از Google AdWords و Froogle استفاده می کنند. حتی اگر کالای تجاری نداشته باشند ، می توانند کالای شخص دیگری را بفروشند و برای کار با شخص دیگری در خانه خود پول خوبی کسب کنند.

آیا این شرکت را از نظر تجاری قابل دوام می کند؟ از من نپرس. این را نگاه کن.

Seth Gopin ، مشاور مشهور تبلیغات آنلاین و کارمند سابق یاهو ، برای سؤال از انتظارات Google استفاده کرد. دیگر نه & # 147؛ آنها اولین رسانه تبلیغاتی جدید و مؤثر را در پنجاه سال گذشته ایجاد کرده اند. فوق العاده است & # 148؛ او می گوید

بلند ناپولی ، نویسنده قانون موفقیت دولت در کتاب خود ، & # 148؛ انسان نمی تواند به شهرت و ثروت برسد بدون اینکه دیگران را با خود همراه کند. به سادگی نمی توان انجام داد. & # 148؛

کار سخت و مداوم با زنجیره ای چشمگیر از نوآوری در طراحی محصول ، پردازش نوآوری و بازاریابی مدت زیادی طول می کشد تا (در یک اقتصاد یا بازار بالغ) به جایی که امروز گوگل است برسید.

گوگل 6 سال 321 میلیون

ای بی 9 سال 322 میلیون دلار

یاهو 10 سال 260 میلیون دلار

آمازون 9 سال 114 میلیون دلار

در کتابش & # 147؛ ثروت در انتهای هرم & # 148؛ ک ایالت پراهالاد ، & # 148؛ & # 133؛ آنچه مورد نیاز است ، رویکرد بهتری برای کمک به فقرا است ، رویکردی که شامل مشارکت با آنها برای نوآوری و دستیابی به سناریوهای برنده است که در آن فقرا بطور فعال و در عین حال شرکتهایی که محصولات و خدمات سودآوری را به آنها ارائه می دهند ، کمک می کنند. & # 148؛

من پذیرش عموم مردم در شبکه فقیر نیست. اما به معنای عمیق C.K نگاه کنید. بیانیه پهلاد ، & # 148؛ – & # 133؛ & # 133؛ جایی که فقرا به طور فعال و همزمان شرکت می کنند & # 133؛ & # 133؛ & # 133؛ .. & # 148؛ این چیزی است که من در مورد مدل تجارت الکترونیکی صحبت می کنم. آنها فقیر نیستند ، اما فعال و آماده هستند تا رفتار خرید خود را تغییر دهند. تغییر تغییر رفتار مهمترین رویدادی است که شما هنوز باید در تجارت الکترونیکی به آن دسترسی پیدا کنید تا واقعاً از شر اقتصاد اینترنت خلاص شوید. طبق گفته ناپلئان هیل ، شما باید به افراد عادی آنلاین کمک کنید تا بدانند اینترنت می تواند برای آنها انجام دهد.

گیل بنچینا ، معاون رئیس eBay International ، & # 148؛ همه چیز در مورد جذب افراد بیشتر روی سیستم eBay است. افراد در شبکه از یک سیستم بسیار ساده پیروی می کنند. آنها تقریباً همیشه به دلیل اتصال ایمیل به اینترنت متصل می شوند ، سپس شروع به خواندن اخبار می کنند و سپس خرید می کنند. وقتی می توانند خرید کنند ، مرتباً خرید می کنند. این در شرایطی است که آنها می توانند بفروشند. & # 148؛

با درگیری فعال مردم عادی ، اعتماد به نفس بیشتری در تجارت الکترونیکی کسب می کنند. برای دستیابی به این نرخ رشد شگفت انگیز ، جامعه تجارت الکترونیک باید سرمایه داری فراگیر را بپذیرد و 148؛ رویکرد. افراد عادی اینترنت به فرصتی عالی برای استفاده از فرصت عالی و عالی در اینترنت احتیاج دارند. به گفته CK Prahalad ، برای استفاده از قسمت BOP & # 147؛ اعتماد یک پیش شرط است! شرکت های بزرگ یا کوچک برای بهره مندی از این بخش بازار بزرگ ، نیاز به ساختن این پل اعتماد دارند.

در مورد گوگل ، این رویکرد غیر متعارف و ضعیف قابل اعتماد به رویکرد مدیریت غیر متعارف بنیانگذاران آن لری پیج و سرگئی برین مشهور است. Google فقط یکپارچگی برای سود در نتایج جستجو را شامل نمی شود. کاربر همیشه می تواند برای یکپارچگی خود به Google اعتماد کند تا پشتیبانی کاملی از Google برای مشاغل کوچک یا بزرگ خود داشته باشد.

آیا من با گوگل دیوانه به نظر می رسم؟ باور کنید من تنها نیستم.

————————————————– ——————

شما می توانید به همان مقاله در Nuttymarketer.com دسترسی داشته باشید:

[http://www.nuttymarketer.com/green/gorilla_marketing_ecommerce1.htm]

این تحقیق برای این گزارش توسط آقای اروین کومار ، بنیانگذار انجام شده است www.Nuttymarketer.com می توانید به آن دسترسی داشته باشید arvind@nuttymarketer.com .

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا