تجارت به بازاریابی تجاری: مقدمه

[ad_1]

بسیاری از افراد اغلب از اصطلاح “بازاریابی B2B” استفاده می کنند ، اما اکثر آنها دقیقاً نمی دانند که به چه مواردی اشاره دارد. فعالیت B2B ، بصورت آنلاین و آفلاین ، شامل خدمات بازاریابی و کالاهایی است که به سایر شرکتها کمک می کند تا فعالیت کنند. تولید کنندگان ، فروشندگان فروش ، دولت و غیر انتفاعی رایج ترین نمونه بازارهای B2B هستند.

بازاریابی تجاری برای تجارت به پنج مفهوم مجزا مرتبط است – مفهوم ارز برای بازاریابی ، تحول در مفهوم تولید ، مفهوم محصول ، پدیده نزدیک بینی بازاریابی و مفهوم فروش.

تبدیل منجر به مشتری یک هدف مهم از بازاریابی بین شرکت است. برخی از شرکت های B2B از مشتری مبلغی پول می گیرند. اما بیشتر سرمایه آنها توسط شرکتهای دیگر ساخته می شود. یک سازمان غیرانتفاعی مثال خوبی است. عملیات آن معمولاً به کمکهای مالی افراد بستگی دارد. این سازمان همچنین از طریق بودجه دولت یا شرکت ها انبوه عظیمی از پول خود را برداشت می کند. به همین دلیل ، غیر انتفاعی خود ، خدمات و محصولات خود را جذاب می کند ، نه تنها برای عموم ، بلکه برای سایر افراد تجاری.

یک شرکت بازاریابی کسب و کار معمولاً از طریق فعالیتهای بازاریابی بر ایجاد روابط و ارتباطات تمرکز دارد و مشتریهای بالقوه ای را تولید می کند که در طول چرخه فروش تقویت می شوند. تصمیم خرید معمولاً یک فرآیند چند مرحله ای است که شامل بیش از یک نفر است. بنابراین شرکت ها از استراتژی های بازاریابی برای آموزش بازیکنان مختلف در گروه هدف استفاده می کنند. قطعات ، تجهیزات ، مواد اولیه ، خدمات پردازش و تجهیزات به بازار عرضه می شوند. از آنجایی که بازاریابان B2B فقط سایر شرکت ها را هدف قرار می دهند ، آنها نسبت به بازاریابان B2C بازارهای هدفمند تری دارند.

بازاریابی B2B اکنون یکی از سریعترین مناطق در حال رشد بازاریابی است. فن آوری های جدید مشاغل بیشتری را به هم می رساند در نتیجه ، شرکت ها دادخواست را به صورت جدی تر آغاز می کنند. فناوری همچنین جهان را کوچکتر می کند. شناختن اصول بازاریابی B2B و کاربرد آن برای کارشناسان فروش و بازاریابی ضروری است.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا