تجارت خود را با بازاریابی تبدیل وب سایت تقویت کنید

[ad_1]

بازار | بازاریابی

بازاریابی تبدیل سایت چیست و چگونه می تواند به شما کمک کند؟ به عبارت ساده تر ، از آنالیتیک (فرایند استفاده از آمار ، برنامه نویسی رایانه ای و تحقیقات فرایند برای اندازه گیری عملکرد) برای بهبود تجربه مشتری و در نهایت افزایش فروش استفاده می کند. این کمک می کند تا بازدید کنندگان سایت شما را مرور کنند و آنچه را که به راحتی جستجو می کنند پیدا کنند. در زمان واقعی ، می توان مشخص کرد که آیا یک بازدید کننده دچار تحریک شده یا آماده ترک سایت شما می شود. او با استفاده از پیام ها ، گپ یا فرصت های ارسال ، سعی می کند بازدید کننده را به مشتری تبدیل کند.

نرخ تبدیل به عنوان تعداد دستیابی به هدف تقسیم بر تعداد بازدیدها تعریف می شود. دستیابی به هدف می تواند فروش یک محصول یا خدمات ، ثبت نام عضویت ، عضویت در خبرنامه ، بارگیری و غیره باشد.

بازاریابی تبدیل وب سایت باعث می شود تا بازدید کنندگان بتوانند از سایت شما پیمایش کنند ، محصولات ، خدمات و اطلاعات خود را به شیوه ای مؤثر نمایش دهند و در عوض با ترجیحات مشتریان خود آشنا شوند ، آنچه را که می خواهند ببینند و چگونه می توانید رضایت مشتری را بهبود ببخشید. بر خلاف دیگر استراتژی های بهینه سازی موتور جستجو ، تمرکز بر افزایش ترافیک نیست. این امر با کمک به شما در تبدیل ترافیک موجود به مشتریان ، موفقیت شما را بهبود می بخشد. با استفاده از یک بستر بازاریابی تبدیل ، بازاریابان اینترنتی موفق شده اند نرخ تبدیل خود را با دو برابر افزایش دهند.

برخی از روشهای مورد استفاده برای افزایش نرخ تبدیل عبارتند از:

  • طراحی وب سایت بهبود یافته ، سهولت استفاده و ناوبری.
  • به بازدید کنندگان این فرصت را بدهید تا یک بررسی از تجربه خود را در سایت خود بنویسند.
  • موارد مشابه یا سازگار را برای تشویق مشتریان تکرار وارد کنید.

بهبود رضایت بازدیدکنندگان در حالی که در سایت خود هستید و به عنوان مشتری در تولید و تکرار مشتریان مسیری طولانی طی خواهید کرد. تماس با بازدید کنندگان خود را آسان تر کنید ، یک سیاست بازگشت واضح داشته باشید ، گزینه های مختلف پرداخت را ارائه دهید و مشتری خود را نسبت به حمل و نقل و زمان تحویل مورد انتظار مطلع سازید.

اگر شما یک طراح وب یا کارشناس فنی نیستید ، ممکن است بخواهید از یک شرکت یا متخصص برای بهینه سازی سایت خود برای بازاریابی تبدیل استفاده کنید. بسیاری از شرکت ها در دسترس هستند و بسیاری از آنها به خوبی توصیه می شوند. تحقیقات خود را انجام دهید تا از حداکثر بازده سرمایه گذاری خود اطمینان حاصل کنید.

اطلاعات زیادی در مورد بازاریابی تبدیل وجود دارد. این مقاله فقط خلاصه ای از روند است. گنجاندن فضای بیشتری به آنچه در اینجا موجود است نیاز دارد. با این حال ، من امیدوارم که این مقدمه به شما الهام بخش باشد تا هرچه عمیق تر پیش بروید و اصول کار خود را بکار بگیرید. ناامید نخواهی شد.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا