تجارت چنگ مه – یک بررسی کامل از فرصت چنگ می

[ad_1]

چینگ می یک شرکت فروش مستقیم است که مقر آن در آمریکای فورک یوتا است. او از سال 2005 در تجارت بوده و نوشیدنی سالم به نام XING را به فروش می رساند.

نام این شرکت در حقیقت Ching May تلفظ می شود. این میوه باستانی سبز چینی است که روی درختان رشد می کند و کاملاً شبیه سیب است. چینی ها معتقدند سالهاست که دارای خواص سالم است و اکنون چنگ می به دنبال بسیج و فروش پتانسیل های خود در سراسر آمریکا است.

چنگ می – خوبی …

این محصول XING نام دارد و نوشیدنی سالم و مبتنی بر میوه چنگ می است اما همچنین حاوی آب میوه های عجیب و غریب ویتامین ها مواد معدنی گیاهان و آنتی اکسیدان ها است. این برای احیای بدن و بیدار کردن ذهن طراحی شده است.

از آنجا که این شرکت بازاریابی شبکه ای است این بدان معنی است که محصولات را نمی توان در فروشگاه ها یا از وب سایت اختصاصی خریداری کرد. اگر می خواهید محصولات خریداری کنید باید با نماینده ای از چینگ می تماس بگیرید کسی که به این محصول به اندازه کافی اعتقاد داشته باشد تا بتواند تجارت خود را در به اشتراک گذاری محصولات با دیگران شروع کند. اگر می خواهید نماینده شوید باید 50 دلار عضویت بپردازید اما براساس میزان فروش و فروش دیگران که شخصاً در این تجارت ثبت نام کرده اید واجد شرایط دریافت کمیسیون و پاداش هستید.

بد …

اگرچه محصول XING توسط مسئولان کاملاً تنظیم شده است اما بی خطر است و مزایای زیادی را ارائه می دهد و گرچه این شرکت نیز به عنوان یک فعالیت فروش مستقیم در معرض مجازات مستقیم قرار دارد به این معنی که این یک طرح سلسله مراتبی یا کلاهبرداری نیست اما اکثر نمایندگان چنگ می هم همچنان این کار با شکست در کارشان تمام می شود.

و زشت …

دلیل این امر این است که آنها در مشاغل خود از تکنیک های بازاریابی منسوخ و منسوخ استفاده می کنند. آنها فقط به دوستان خانواده و همسایگان خود متمرکز خواهند شد و از روشهای دیگری که برای ایجاد مشاغل خود در منطقه محلی طراحی شده استفاده می کنند. این به طور جدی پتانسیل رشد تجاری شما را کاهش می دهد.

برای رشد یک تجارت بزرگ باید هنر و علم بازاریابی اینترنتی را بیاموزید. اینترنت بدان معنی است که شما می توانید راه حلی برای مشکلاتی که مردم در سراسر جهان از آن رنج می برند ارائه دهید نه فقط در شهر یا منطقه شما. شما می توانید افرادی را پیدا کنید که واقعاً به چینگ می نیاز دارند آنقدر دوست دارند که برای تماس با شما تلاش کنند ناامید شوند تا محصول شما را امتحان کرده و در تجارت مشارکت کنند.

بنابراین چینگ می می تواند فرصت خوبی برای کسب درآمد باشد اما تنها در صورت یادگیری مجموعه مهارت های لازم برای فروش آنلاین.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پتانسیل عظیم بازاریابی اینترنتی برای رشد مشاغل خود به این بخش مراجعه کنید موفقیت چنگ می

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا