فناوری اطلاعات

تجربه‌ی استفاده از هدفون ریزر Barracuda Pro

بعد از انتشار ویدیوی بررسی هدفون ریزر Barracuda Pro، حالا در این ویدیو تجربه‌ی استفاده از این هدفون را مطرح می‌کنیم تا راحت‌تر بتوانید بین این هدفون و گزینه‌های دیگر دست به انتخاب بزنید.

هدفون مخصوص بازی بی سیم ریزر مدل Barracuda Pro

این هدفون جذاب و ساده از همه نظر گزینه‌ی فوق‌العاده‌ای بین رقبا محسوب می‌شود. عمر باتری این هدفون آنقدر بالا است که به این راحتی‌ها نمی‌توانید آن را تمام کنید. در مورد راحتی استفاده باید بگوییم که حتی اگر گوش‌های بزرگی دارید، برای استفاده طولانی از این هدفون با مشکلی روبرو نمی‌شوید و تا ساعت‌ها با خیال راحت می‌توانید از آن بهره ببرید.

دکمه‌ای که برای سوئیچ بین دانگل و بلوتوث مورد استفاده قرار می‌گیرد، می‌تواند برای انتخاب بین حالت‌های نویز کنسلینگ هم استفاده شود. تنها ایرادی که می‌توانیم از این هدفون بگیریم این است که امکان تا کردن ندارد و به همین خاطر تا حدی برای جابجایی با مشکل روبرو می‌شوید. در ضمن درون کاپ‌ها هیچ قابلیتی برای تهویه‌ی هوا در نظر گرفته نشده است و به همین خاطر در صورت گرم بودن محیط ممکن است گوش‌ها تا حدی اذیت شوند.

به غیر از این موارد، برای هدفون ریزر Barracuda Pro  نقطه ضعف خاصی نمی‌توانیم عنوان کنیم و از همه نظر هدفون ایده‌آلی برای گیمرها محسوب می‌شود.

دیجی‌کالا مگ تَلِنت بستری برای کشف و پرورش، کسب درآمد و مشهور شدن استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است. بستری برای افرادی که توانایی ساختن انواع ویدیو را برای دیجی‌کالا در «استاندارد حرفه‌ای محتوا و تصویر» دارند. افراد حاضر در پروژه‌ی تَلِنت، با ساختن ویدیو برای دیجی‌کالا، به طور مستقیم از دیجی‌کالا کسب درآمد می‌کنند.

دیجی‌کالا به سادگی امکان دسترسی به کالا را برای افرادی که توانایی ویدیوسازی حرفه‌ای دارند، فراهم می‌کند. اگر فکر می‌کنید استعداد، توانایی، امکانات، انگیزه و اشتیاق ویدیوسازی دارید، به دیجی‌کالا مگ تَلِنت بپیوندید.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه‌ی زیر کلیک کنید.

درباره‌ی دیجی‌کالا مگ تَلِنت

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا