تجزیه و تحلیل شرکت هدف

[ad_1]

سرمایه گذاری

تجزیه و تحلیل شرکت هدف

هدف از این یادداشت ارزیابی عملکرد اخیر Target و مقایسه پنج پروژه پیشنهادی بودجه سرمایه Target است.

اولین فروشگاه SuperTarget در اوماها نبراسکا در سال 1995 افتتاح شد. Target با تمرکز بر تجربه خرید مشتریان خود تفاوت خود را از Walmart متمایز می کند. این شرکت در زمینه افزایش آگاهی از برند از طریق کمپین های تبلیغاتی گسترده بسیار موفق عمل کرده است و به عنوان یک افزایش بیشتر در تجربه خرید مشتریان Target اعتبار خود را از طریق کارت های RED به مشتریان واجد شرایط افزایش داده است.

I. ارزیابی عملکرد اخیر Target

درآمد وال مارت = 315.7 میلیارد دلار رتبه بدهی وال مارت = AA Wal-Mart بتا = 0.80

درآمد Costco = 52.9 میلیارد دلار رتبه بدهی Costco = بتا Costco = 0.85

درآمد هدف = 52.6 میلیارد دلار رتبه بدهی هدف = A + برنده هدف = 1.05

جدول 1: اطلاعات مالی شرکت خرده فروشی

جدول 1 نشان می دهد درآمد کل Target در مقایسه با Walmart و Costco کمترین است اما او از نظر مدیریت بدهی شرکت خود عملکرد بهتری داشته است. رتبه A + بدهی بهتر از رتبه بدهی Walmart یا Costco است. این نشان می دهد که Target سیستم مدیریت بدهی بسیار م effectiveثری در شرکت خود دارد علی رغم این واقعیت که آنها برای اجرای پروژه های بودجه بندی سرمایه خود نیاز به دریافت بودجه بیشتر دارند و خطر پرداخت نکردن وام هایشان بسیار کم است. با این حال به نظر می رسد Target خطرناکترین شرکت با نسخه بتا 1.05 است که بالاتر از دو شرکت دیگر است. من فکر می کنم بتا Target 1.05 زیاد مشکل ساز نیست زیرا کل بتا صنعت خرده فروشی 1.96 است و نسخه بتا Target هنوز بسیار پایین تر از بتا صنعت است.

دوم نسبت های مالی هدف را ارزیابی کنید

حاشیه سود خالص (2005) = 6.89٪ (2006) = 4.58٪

بازده دارایی (ROA) (2005) = 5.84٪ (2006) = 6.88٪

بازگشت سرمایه (2005) = 24.55٪ (2006) = 16.95٪

نسبت گردش دارایی (2005) = 1.44 (2006) = 1.50

نسبت گردش موجودی (2005) = 5.84 (2006) = 5.98

جدول 2: نسبت های مالی هدفمند

جدول 2 نشان می دهد که حاشیه سود خالص Target از سال 2005 کاهش یافته است. بازده سهام از سال 2005 کاهش یافته است اما بازده دارایی از سال 2005 افزایش یافته است. حاشیه سود خالص هدف از سال 2005 کاهش یافته است زیرا هزینه بهره را در سال 2006 کاهش داده است. هدف رشد و کاهش فروش داشته است در هزینه های بهره از 2005 تا 2006 که نشانه خوبی برای شرکت است اگرچه این منجر به کاهش حاشیه سود خالص می شود. این کاهش درآمد خالص همچنین منجر به کاهش بازده حقوق صاحبان سهام شد. کاهش ROE نشانه بدی از هدف نیست زیرا ارزش سهام کل سهامداران در واقع از 2005 تا 2006 افزایش یافته است که همین امر باعث کاهش ROE نیز شده است. بازده دارایی از 2005 تا 2006 بهبود یافته است که نشان می دهد مدیریت در مدیریت دارایی های Target برای تولید سود واقعاً خوب است.

نسبت گردش دارایی و نسبت گردش موجودی از سال 2005 بهبود یافته است که نشان می دهد هدف در مدیریت دارایی ها و موجودی آنها کارآمدتر است. نسبت های گردش مالی در صنعت خرده فروشی بسیار مهم است تا اطمینان حاصل شود که شرکت می تواند هزینه های خود را پایین نگه دارد و سود قابل توجهی کسب کند. بهبود گردش مالی موجودی کالا در تارگت نشان می دهد که تارگت با مدیریت موثر موجودی کالا در سال 2006 توانست هزینه های انبار و موجودی کالا را کاهش دهد. این امر همچنین باعث افزایش فروش Target در سال 2006 شد.

سوم. پروژه های بودجه سرمایه ای را مقایسه کنید

آ. مکان جوور

کل جمعیت منطقه ای که در آن واقع شده است از کمترین جمعیت منطقه دیگر است. اگر Target این پروژه را اجرا کند احتمال وجود آدمخواران وجود دارد زیرا در حال حاضر تراکم زیادی از فروشگاه های Target در آن منطقه وجود دارد. علاوه بر این والمارت همچنین قصد دارد دو مرکز فوق العاده جدید را در آنجا اضافه کند. رقابت در این زمینه با چنین جمعیت کم و فروشگاه های بسیار بالا خواهد بود. این سرمایه گذاری ممکن است نتواند تعداد زیادی فروش یا سود برای Target به وجود آورد با وجود جمعیت گسترده و درآمد متوسط ​​بالا.

ب دادگاه نهنگ

به دلیل قرارگیری در پرجمعیت ترین منطقه دارای بالاترین میزان NPV است. همچنین باعث افزایش آگاهی از نام تجاری Target شده است که همیشه به دنبال آن است و تبلیغات رایگان را به همه افراد عادی ارائه می دهد. با این حال سرمایه گذاری اولیه مورد نیاز برای این پروژه بسیار زیاد است و نگرانی هایی را در مورد توانایی Target در تأمین اعتبار آن ایجاد می کند. خطرات مرتبط با این پروژه بسیار زیاد است زیرا کاهش اندک حجم فروش منجر به منفی ارزش خالص فعلی و زیان شرکت خواهد شد. این پروژه ممکن است نتواند مقدار زیادی فروش یا سود به هدف برساند زیرا انتظار می رود با کم شدن افزایش جمعیت فروش ثابت بماند.

جیم بارن

به کمترین سرمایه گذاری نیاز دارد و مطلوب ترین ارزش خالص را تولید می کند. این منطقه کوچک و روستایی باعث می شود Target فروشگاه های خود را به بازار جدیدی گسترش دهد. با این حال در منطقه ای با کمترین جمعیت دوم واقع شده است. درآمد متوسط ​​جمعیت نیز کم است. Target می تواند در این بخش سودهای کلانی کسب کند زیرا فقط مقدار کمی فروش برای تولید بازده بزرگ لازم است و در صورت کم بودن فروش Target با ضرر روبرو نخواهد شد. این پروژه علیرغم اینکه حجم فروش یکی از کمترین پروژه ها در مقایسه با بقیه خواهد بود سود عظیمی برای Target ایجاد می کند.

میدان گلدی

از بین سایر پروژه ها کمترین میزان NPV را دارد و از نظر NPV جذاب به نظر نمی رسد. با این حال این منطقه در یک منطقه پرجمعیت واقع شده و از درآمد متوسط ​​بالایی برخوردار است. یک جمعیت با درآمد متوسط ​​متوسط ​​ممکن است منجر به جذب بسیاری از مشتریان وفادار شود. همچنین یک رشد جمعیت زیاد وجود دارد که نشان می دهد فروش در آینده افزایش خواهد یافت. این پروژه ضمن دستیابی به رشد می تواند مقدار زیادی فروش و سود برای هدف ایجاد کند.

E. ورزشگاه را تغییر شکل دهید

این منطقه در منطقه ای با بالاترین درآمد متوسط ​​و بالاترین نسبت بزرگسالان با 4 سال تحصیل در دانشگاه قرار دارد. پتانسیل فروش امیدوار کننده به نظر می رسد. با این حال اطلاعات کافی برای حمایت از این امر وجود ندارد زیرا فروش قبلا کاهش یافته است. چشم انداز برای این پروژه امیدوار کننده به نظر نمی رسد. در این مرحله انجام یک کار سودآور نیست.

چهارم نتیجه گیری و توصیه ها

براساس بررسی من از Target من بهبود کلی در عملکرد Target دیدم. من معتقدم Target می تواند با پایبندی به استراتژی بازاریابی و تجزیه و تحلیل دقیق پروژه های آینده سود و فروش هنگفتی بدست آورد. پروژه های Barn و Goldie’s Square دو موردی هستند که من توصیه می کنم زیرا در بین بقیه پروژه ها سودآورترین پروژه ها هستند.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا