تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی: خداحافظ ، Captcha و 100 محدودیت!

[ad_1]

Google | بازی

بسیاری از متخصصان سئو در پاسخ به این س askedال که از کدام ابزار کلمه کلیدی استفاده می کنند (بدون فکر کردن در مورد برنامه های حرفه ای سئو) به شما می گویند “Google Keywords ToolWords!” این ابزار جستجو قطعاً محبوبیت زیادی در صنعت سئو کسب کرده است ، زیرا به شما کمک می کند تا داده های کلمات کلیدی لازم را به صورت سازمان یافته بدست آورید.

با این حال ، یک چیز جالب وجود دارد که همه مردم در مورد آن نمی دانند. ابزار کلمات کلیدی خارجی قابلیت محدودی دارد:

– این فقط 100 نتیجه را نشان می دهد (با برخی از عبارات کلیدی جالب که بعدا ذکر خواهم کرد.)

– باعث می شود در CAPTCHA تایپ کنید تا مطمئن شوید که یک ربات شرور نیستید.

در واقع ، راه حل این دردسر بسیار ساده است و من نمی توانم باور کنم که بسیاری از مردم هنوز در مورد آن چیزی نمی دانند. بنابراین برای باز کردن عملکرد کامل ، به موارد زیر نیاز دارید:

1. به google.com بروید و وارد حساب خود شوید

2. adwords.google.com/ را جستجو کنید

3. سپس به رابط AdWords هدایت خواهید شد ، جایی که باید برخی تنظیمات را که شامل منطقه زمانی و ارز مورد نظر شما هستند پیکربندی کنید. روی {بعدی) کلیک کنید.

4. هورا! حساب AdWords شما ایجاد شده است. اکنون تنها چیزی که شما نیاز دارید این است که وارد شوید.

5. همین. پس از ورود به سیستم ، برگه “Tools and Analysis” را پیدا کرده و Keyword Tool را انتخاب کنید. اکنون شما یک ابزار کاملاً کاربردی دارید که کلمات کلیدی بیشتری را به صورت رایگان نشان می دهد. اگرچه فاقد برخی از ویژگی های عالی حرفه ای است برنامه سئوهنوز هم برای اکثر بازاریابان عالی است.

اگر هنوز در ثبت نام تردید دارید ، در مورد آزمایش کوچکی که انجام داده ام به شما اطلاع می دهم. فرض کنید من یک صاحب فروشگاه تجارت الکترونیکی هستم که بعضی چیزها را به کودکان می فروشم. در یک روز بزرگ تصمیم گرفتم سرمایه گذاری در نوع جدیدی از کالاها را با ویژگی های مرتبط با بزرگترین داستان الکساندر میلن ، وینی پوف انجام دهم. اولین قدم من تجزیه و تحلیل جستجوی جستجوی شما برای این موضوع است ، بنابراین من به ابزار کلمه کلیدی خارجی (بدون حساب AdWords) رفتم و 100 کلمه کلیدی مربوط به “Winnie the Pooh” را دریافت کردم.

ملافه های وینی پیف

DVD وینی پیف

موسیقی وینی پیف

دوش کودک وینی پو

وینی پیف

وینی پیف

وینی پیف

خوب به نظر می رسد ، اینطور نیست؟ اما صبر کنید ، اکثر این کلمات کلیدی با عنوان “رقابت بالا” مشخص می شوند ، این بدان معناست که شروع یک کمپین تبلیغاتی می تواند بسیار پرهزینه باشد.

خوب ، بنابراین اکنون بیایید داده های بیشتری برای تصمیم گیری داشته باشیم. من به یک حساب AdWords وارد شده ام و همان آزمایش را با همان عبارت کلیدی انجام می دهم. در نتیجه ، من 800 کلمه کلیدی (!) دریافت می کنم ، به جای 100 کلمه. من ایده داشتن اطلاعات بیشتر را دوست دارم ، زیرا با اقدامات اضافی من آزادی بیشتری می دهد. بیایید ببینیم ، چه چیز دیگری کشف کردید:

شعر وینی پیف – تحقیقات 1600

کتاب رنگ آمیزی وینی پیف – 1900 جستجو

بازی پازل – 3600 جستجو

و خیلی خیلی بیشتر!

علاوه بر این ، این کلمات کلیدی در رقابت “کم” در نظر گرفته می شوند ، بنابراین ممکن است برای من صرفه جویی کند.

به احتمال زیاد ، کسی ممکن است به غلط املایی و تغییرات علاقه مند باشد:

winniethepooh – 8100 جستجو

Pooh Win – 9،900 جستجو

مطمئناً ، این ممکن است از نظر ریاضی صحیح نباشد ، اما کلمات کلیدی اشاره به هشت برابر کلمات کلیدی هشت بار به عنوان ایده مطرح می شوند. اکنون ، بهترین کار این است که بلافاصله شروع به کار کنید و تعداد زیادی از کلمات کلیدی جدید فوق العاده تبدیل را پیدا کنید!

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا