بازرگانی

تجهیزات دستگاه تصفیه آب صنعتی – مواد مصرفی دستگاه تصفیه آب – شرکت آتیه انرژی تلاش

انواع فیلترهای میکرون با محفظه مربوطه:

همانطور که می دانیم ، برای حذف ذرات معلق ، مواد آلی ، مواد آلی ، آلکانهای کلر ، سموم دفع آفات ، و همچنین از بین بردن بو ، طعم و رنگ در صنایع مختلف ، از جمله شیمیایی ، دارویی و غذایی ، که آب نقش بسیار مهمی دارد. فرآیندهای مهم تصفیه آب مهم قادر به جدا کردن و حذف ذرات بسیار کوچک ، مضر و تحریک کننده نیستند. ما باید از فیلتراسیون میکروبی استفاده کنیم.

به همین منظور شرکت آتیه انرژی تلاش که همیشه در ارائه خدمات مهندسی تصفیه آب پیشتاز است ، با همکاری شرکتهای معتبر اروپایی و تولیدکنندگان مشهور ملی ، میکرو فیلترهای تصفیه آب را به همراه ظروف آنها تهیه و توزیع کرده است.

فیلتر میکرون تهیه شده توسط شرکت آتیه انرژی تلاش با کیفیت آب خام مصرفی یا آب خام تصفیه شده سازگار است و دارای اندازه های مختلف از 2 تا 50 میکرون ساخته شده از پلی پروپیلن و الیاف پارچه ای تحت فشار خاص است.

مواد ضد پودر و اسید شویی برای غشا

در دستگاه تصفیه آب صنعتی ، مهمترین کار توسط غشاها انجام می شود ، عملکرد آنها کاهش TDS و رساندن آب به یک مرحله نرم و بدون املاح است و به دلیل مسدود شدن غشا، ، فرآیند تصفیه آب متوقف شده است بنابراین ، برای جلوگیری از تشکیل رسوبات در سطح غشا ، باید تمام اقدامات احتیاطی لازم انجام شود.

تنها ماده موجود در آب شیرین کن که از تشکیل رسوبات در سطح غشا جلوگیری می کند ، استفاده از ضد رطوبت با کیفیت بالا است که بهترین ضد یخ زدایی اروپایی را برای دستگاه های تصفیه آب با اسمز معکوس ارائه می دهد.

اعضا UF:

اولترافیلتراسیون یک فناوری جداسازی غشایی است که بر اساس غشاهای نیمه تراوا برای جداسازی محلولهای حاوی ترکیبات مفید و غیر مفید استفاده می شود. ساختار نامتقارن غشاهای UF باعث جدا شدن ذرات بزرگتر از وزن مولکولی و روی سطح غشا می شود ، در حالی که ذرات کوچکتر از ذرات معدنی.

این ساختار غشایی عبور می کند. فیلتراسیون ، تصفیه ، جداسازی و غلظت محلول وقتی افزایش می یابد که غلظت مواد باقیمانده روی سطح غشا افزایش یابد. غشاهای UF غشاهای جدیدی با بافت توخالی برای جداسازی ، فیلتراسیون و غلظت مواد هستند. قطر داخلی بافت ها تقریباً 7 دهم تا 8 دهم و قطر خارجی آن 1.3 دهم است. وزن مولکولی DALTON و پارچه های غشایی پوشش داده شده با پوشش رزین اپوکسی.

تجهیزات تصفیه آب و فاضلاب: کاربردهای اصلی: پیش تصفیه سیستم های RO و حذف SDI

تصفیه و حذف باکتری ها در صنایع نوشیدنی ، آب لوله کشی و آب

تصفیه روغن در چرخه بازگشت آب

غشاهای UF خانگی

تصفیه آب شهری ، رودخانه ای و نمکی

حذف دی اکسید کربن از مایعات

مزایای غشاهای UF: سرعت جریان بالاتر و مقاومت بهتر در برابر آلودگی

تحمل به شرایط اسیدی و حرارتی

قطر متوسط ​​منافذ نسبت به غشاهای معمولی کمتر است

دقت جدایی بیشتر

مقاومت بهتر در برابر باکتری ها

مقاوم در برابر عوامل اکسید کننده

شایعات رزینی چیست: این وسیله ای است که عامل اصلی آن در این دستگاه رزین های مصنوعی است ، متداول ترین و بهترین آن از یک شبکه سه بعدی از ماکروپلیمر سولفون سولفون تشکیل شده است. این توانایی تبادل یونهای حاصل از عوامل سخت مانند کلسیم و منیزیم با H و NA را دارد. به طور معمول ، اصول کار رزین های استفاده شده در این دستگاه بر اساس رزین های تبادل یونی قوی است.

سخت کننده ها به دو دسته فلزی و FRP طبقه بندی می شوند.

عملکرد ستون های تصفیه آب شرکت آتیه انرژی تلاش را توضیح دهید:

این شرکت اولین و بزرگترین تامین کننده ستون های تصفیه آب غیر فلزی بسیار کارآمد در ایران است. ستون های تصفیه آب ارائه شده کاربردهای مختلفی دارند که عبارتند از:

ستونهای تبادل یونی با استفاده از رزینهای کاتیونی یا آنیونی به عنوان سخت کننده برای حذف انتخابی یونهای تداخل دار (به عنوان مثال ، یونهای آهن یا کلسیم و منیزیم)

2- ستونهای تصفیه شن و ماسه یا آنتراسیت برای از بین بردن مواد معلق موجود در آب.

ستون های ارائه شده شامل اجزای زیر است:

1- مخازن:

این شرکت با همکاری شرکت WAVECYBER بهترین و با کیفیت ترین مخازن دنیا را تأمین می کند.

2- شیرهای چند منظوره کاملاً اتوماتیک و نیمه اتوماتیک:

این شرکت با همکاری RUNXIN چندین مدل از این شیرآلات را با دامنه جریان گسترده (1 تا 40 متر مکعب در ساعت) با خدمات پس از فروش گسترده و تضمین قابل اطمینان ارائه می دهد.

2- آب را پخش کنید و آب را جمع کنید:

دستگاه های توزیع کننده و جمع کننده آب که با مواد PE مقاوم در اختیار شما قرار می گیرند ، برای پراکندگی آب در منبع و جلوگیری از نشت مواد تصفیه آب در اندازه ها و انواع مختلف ، با سیستم عرضه می شوند. از این پخش کننده ها می توان شیر را بالای منبع نصب کرد و در نزدیکی منبع نصب کرد. بعلاوه ، در دو مدل (شاخه) متمرکز و خورشیدی ، برای نحوه نصب شیر در دستگاه مناسب است که به صورت دو نوع نصب در بالا ، نزدیک به منبع ، معمول است. آنها بر روی سیستم نصب شده اند.

4- دستگاه تصفیه آب:

که شامل انواع مختلفی از رزینهای تبادل یونی و انواع سیلیس یا آنتراسیت می باشد.

مواد مصرفی دستگاه تصفیه آب صنعتی:

تأمین کلیه مواد مصرفی ، از جمله شوینده های ضد رطوبت و غشا ، رزین سخت کننده ، کربن فعال ، سیلیس و ….

منبع :
https://atie-energy.com/%D8%AA%D8%AC%D9%87%DB%8C%D8%B2%D8%A7%D8%AA-%D8%AF%D8%B3%D8%AA%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D8%AA%D8%B5%D9%81%DB%8C%D9%87-%D8%A2%D8%A8-%D8%B5%D9%86%D8%B9%D8%AA%DB%8C-%D9%85%D9%88%D8%A7%D8%AF-%D9%85/
تاریخ انتشار :
2020-09-20 13:11:10

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا