تحقیقات بازار موبایل – آیا به فکر نادیده گرفتن آن هستید؟

[ad_1]

امنیت | تبلت

محققان برند و بازار اتفاق نظر دارند که فناوری های تلفن همراه عامل اصلی پیشرفت در جهان هستند. طبق یک نظرسنجی اخیر ، 85 درصد کاربران از تلفن های هوشمند در میان تمام کاربران تلفن های همراه استفاده می کنند و تعداد آنها در حال افزایش است. این امر حتی در بازارهای با دستمزد پایین یا پایین هرم و در حال توسعه نیز شاهد پیشرفت تدریجی بوده است ، که نشان می دهد تلفن های همراه دیگر به عنوان چیزهای اسراف دیده نمی شوند بلکه به عنوان یک نیاز به حساب می آیند. این روزها طبیعی است که می بینیم همه از شهر ، از نمایندگی ها گرفته تا رانندگان تاکسی ، از یک دستگاه هوشمند مانند تلفن یا تبلت یا مواردی از این دست استفاده می کنند. او به طور مداوم توانایی خود را برای برقراری ارتباط با چند نفر در این میان نشان داده است.

در حالی که بخش عمده ای از جمعیت در این مناطق هنوز تلفن هایی دارند که فقط مزایای اساسی مانند پیام کوتاه و مکالمه را دارند ، دستگاه های تلفن همراه و تلفن های هوشمند با فناوری 3G یا 4G به طور برجسته ای در میان این بخشهای تجاری مشهور هستند. از سال 2008 ، این تلفن ها ، که گشت و گذار اساسی در اینترنت را ارائه می دهند ، با افزایش مداومی که تغییر نمی کند ، علاقه زیادی به خریدار در همه نقاط جهان برانگیخته اند.

بنابراین ، ارزیابی دستگاه تلفن همراه نه تنها برای خریداران بلکه برای کسانی که تحقیقات بازار دستگاه های تلفن همراه را بر عهده دارند نیز مهم است. به حقیقت گفته شود ، محققان بازاریابی موبایل پیش بینی کرده اند که دستگاه های موبایل به زودی با جابجایی تلفن های خود به طور مداوم به یک ابزار مهم جمع آوری اطلاعات تبدیل می شوند.

افزایش تدریجی مشاغل موبایلی مشخصاً دور از دسترس نیست و هرچه افراد بیشتری با فناوری تلفن همراه سازگار می شوند ، این تحقیقات نیز باید این پیشرفت های جدید را در نظر بگیرد. آنها باید در مورد روند استفاده از تلفن های همراه بدانند تا این امر اولین انتخاب برای جمع آوری داده های تلفن همراه باشد. این نوع تحقیقات بیش از بررسی تأثیر فناوری در حال تحول سریع تلفن های هوشمند ، همچنین باید موارد امنیتی را در رابطه با جمع آوری داده ها پیش بینی کنند. مطالعه چگونگی استفاده افراد از ابزارهایشان و چگونگی تعامل محققان از طریق آنها با مردم بسیار مهم است. محققان اکنون می توانند با استفاده از قابلیت های متمایزی که دستگاه هوشمند در جدول قرار می دهد ، مطالعات و انواع مختلف آزمایشات را انجام دهند. افزایش تجربه تلفن همراه باید پس از تأیید موفقیت از نظر میزان تعامل و صحت اطلاعات صورت گیرد.

در زمان انجام تحقیقات در زمینه بازار موبایل ، محققان می توانند از طریق این دیدگاه ، دقیقاً زمانی که این اتفاق می افتد ، پرس و جو کنند. این موسسات را بیش از هر زمان دیگری به خریداران نزدیک می کند. با توسعه قابلیت ها و افزونه ها برای تلفن های هوشمند اکنون ، جمع آوری اطلاعات با جزئیات بیشتر و بهبود یافته است. تصاویر ، ضبط های صوتی و فیلم ها اکنون می توانند در هر بررسی یا تحقیق انجام شده گنجانده شوند و دانش جمع آوری شده از اطلاعات جمع آوری شده ، سریعتر و دقیق تر است. اکنون می توان داده ها را برای تعیین سهم بازار ، دفعات خرید ، رفتار خریدار و ترجیحات پس از آن تعیین کرد و نسبت به هر محصول یا فرآیند بازاریابی منصفانه است.

تلفن همراه قطعاً یک کاتالیزور در تحقیقات تحقیقاتی بازاریابی ما اضافه کرده است ، بنابراین ، ما همیشه باید روش های مختلفی را که می توانیم با ارزیابی صنعت موبایل به سود برسیم پیگیری کنیم.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا