تحقیقات Eiro ورشکسته و بسته می شود – اکنون چه کار کنیم؟

[ad_1]

تحقیقات Eiro به تازگی اعلام کرده است که در حال ورشکستگی است و به طور رسمی تمام عملیات را متوقف کرده است. Eiro Research یک شرکت بازاریابی چند سطحی بسیار محبوب (MLM) است که در سال 2009 فعالیت خود را آغاز کرد. این شرکتی است که شتاب بیشتری کسب کرد و به سرعت به یک شرکت چند میلیون دلاری تبدیل شد. کمتر از دو سال بعد ، درهای خود را قفل می کنند. چرا این تجارت مشترک MLM با شکست مواجه شد ، و اگر شما یک توزیع کننده تحقیقات Eiro هستید ، این برای شما چه معنی دارد؟

چرا تحقیقات Eiro به عنوان یک شرکت بازاریابی چند سطحی (MLM) شکست خورد؟

بازاریابی چند سطحی یا معمولاً از آن به عنوان حق رای دادن یاد می شود ، یک قدرت اصلی دارد ، اما متأسفانه ، این فقط قدرت برای خود شرکت است و نه برای توزیع کننده انفرادی که سعی در ایجاد یک تجارت سودآور دارد. MLM یکی از مؤثرترین روشها برای یک شرکت جدید برای به دست آوردن محبوبیت و شتاب است و به آن امکان می دهد به سرعت رشد و سودآوری اولیه را بدست آورد. شرکت هایی که از الگوی تجاری MLM استفاده می کنند می دانند که جمعیت عمومی دارای شبکه گسترده ای از خانواده و دوستان هستند و شرکت های MLM از این واقعیت استفاده می کنند. آنها به سادگی شما را نسبت به محصول خود و از همه مهمتر فرصت کاری که در اختیارشان قرار می دهد ، هیجان زده می کنند تا بتوانید به بیرون بروید و محصولات آنها را با خوشحالی برای همه اطرافیان تبلیغ کنید. این روش تبلیغات مانند آتش سوزی در جنگل پخش می شود! نه تنها این ، بلکه شرکت های حق رای دادن باعث می شوند که شما در حق تبلیغ محصولات خود به آنها بپردازید. بنابراین ، نه تنها شرکت هایی مانند Eiro Research مجبور نیستند برای تبلیغ نام خود هزینه های تبلیغاتی صرف کنند ، بلکه در هنگام خرید گروه های توزیع کننده خود ، به همراه نیاز به ثبت نام در برنامه های ماهانه autoship خود ، درآمد کسب می کنند. بنابراین ، حتی اگر شما پول در نمی آورید ، آنها هنوز هم محصولات را از قفسه های خود می گیرند و ماهانه آنها را به درب شما می فرستند. در مورد تحقیقات اِیرو ، آنها به سادگی نیاز به استخدام چند سكته سنگین داشتند ، مسابقه می زدند و با نرخ نمایی در حال رشد بودند.

با این حال ، با بسیاری از شرکتهای مدرن حق رای دادن ، این مفهوم حق رای دادن نمی تواند این سطح از رشد یا شتاب را حفظ کند. چرا اینطوری است؟ به بیان ساده تر ، MLM با یک توزیع کننده منفرد که مانند یک سگ کار می کند برای ساختن مشاغل خود کار نمی کند. شرکت های MLM با بدبختی نتوانستند به توزیع کنندگان خود بیاموزند که چگونه “بطور مؤثر” بازاریابی کرده و مشاغل شخصی خود را توسعه دهند. آنها مطمئناً شما را بسیار هیجان زده می کنند و در مورد معجزاتی که باعث می شود 6 یا 7 شخصیت در سال از طریق نمایش های اتاق نشیمن ، مهمانی های خانگی و استخدام عزیزانشان صحبت کنید. با این حال ، این روش ها برای اکثر کسانی که ناامیدانه سعی در ساختن مشاغل خود دارند ، کار نمی کنند. در واقع ، از آمار اثبات شده که 97٪ توزیع کنندگان در تجارت حق رای دادن شکست می خورند. اگر همه شکست بخورند ، شرکتهایی مانند تحقیقات Eiro درآمد کسب نمی کنند. مطمئناً ، همه افراد دارای شبکه گسترده ای از خانواده و دوستان هستند ، اما در بسیاری موارد دوستان و خانواده شما با روحیه کارآفرینی شما سهیم نیستند ، یا شاید آنها نتوانند یک بطری آب 40 دلاری ، یک بطری قرص کاهش وزن 100 دلار و غیره بخرند. شرکت های MLM به تعداد نامحدودی از هدایت های ثابت و علاقه جدید احتیاج دارند و این تنها با دوستان و خانواده قابل دستیابی نیست. او سرانجام فرصتهای جدیدی را برای صحبت با او به کار خواهد گرفت. به سادگی ، شرکت های MLM آنچه را که لازم برای موفقیت است ، به شما نمی آموزند.

به همین دلیل است که می بینید میلیونها دلار در موسسات به طور ناگهانی خاموش هستند. تنها با 3٪ از توزیع كنندگان محصولات خود را با موفقیت از قفسه های خود می گذرانند ، رشد و سودآوری آنها را نمی توان حفظ كرد. این شرکت می تواند بهترین محصولات دنیا را تولید کند ، اما اگر توزیع کنندگان آموزش لازم برای فروش محصولات خود را به طور موثر نداشته باشند ، این محصولات گرد و غبار را در قفسه های انبار جمع می کنند. به همین دلیل است که تحقیقات ایمو درهای خود را می بندد. مانند اکثر شرکتهای حق رای دادن ، Eiro Research نتوانسته است آنرا توزیع کند.

این برای توزیع کننده تحقیقات فردی Eiro چه معنی دارد؟

در حال حاضر ، Eiro Research در حال پر کردن تمام درخواست ها و جبران توزیع کنندگان برای آن سفارشات است. این پرداخت ها منابع باقیمانده تحقیقات Eiro را مصرف می کنند. Eiro Research در تلاش است شخص ثالثی را برای خرید برند ، وب سایت و موجودی باقیمانده خود پیدا کند. اگر خرید موفقیت آمیز باشد ، توزیع کنندگان ممکن است این فرصت را داشته باشند که توزیع کننده شرکت جدید باشند. با این حال ، بسیاری از توزیع کنندگان برای یافتن یک شرکت دیگر MLM می پرند. این یک فرایند ساده برای بسیاری از تولید کنندگان بزرگ است که صدها یا هزاران خط دایره ای ساخته اند ، زیرا بسیاری از اعضای تیم خود را متقاعد می کنند تا از آنها پیروی کنند. با این حال ، برای کسانی که هنوز در حال ساختن یک سازمان بزرگ بودند ، این ساده نیست. بسیاری از آنها به این امید که دیگر به یک شرکت حق رای دیگر که فردا برای ورشکستگی اقدام کند ، پیوسته نیستند ، از ابتدا شروع کنند.

سقوط تحقیقات Eiro بسیار مایه تاسف است و قلب من آن توزیع کنندگان را که سخت کوشی ، تعهد و عزم خود را برای هیچ چیز دیده اند می شکند ، فقط برای شروع دوباره. متأسفانه ، هنگامی که شرکت های حق رای دادن شکست می خورند ، توزیع کنندگان آن رنج می برند. اگر شرکت های MLM شیوه آموزش و پشتیبانی از توزیع کنندگان خود را تغییر ندهند ، ما شاهد شرکت های حق رای بیشتر مانند Aero Research خواهیم بود که توزیع کنندگان آنها تنها گزینه های دشوار برای آینده خود هستند.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا