تحویل نامه شنبه

[ad_1]

در ماه فوریه ، سرویس پستی ایالات متحده اعلام کرد که ارسال پیام های درجه یک در روز شنبه را متوقف می کند. با این حال ، آنها آماده بودند که بسته های روزانه ، پیک و داروها را برای سفارش نامه در روزهای شنبه بپذیرند ، زیرا آنها بسیار مهم هستند و باعث صرفه جویی در زندگی می شوند ، اما پیام ها ، کاتالوگ ها ، کارت ها و فاکتورها در آخر هفته امتناع می شود تا سالانه 2 میلیارد دلار صرفه جویی شود. این تصمیم اصلی اعلام شد زیرا آژانس دولتی 237 ساله برای پس انداز پول در راه است زیرا سود به دلیل محبوبیت و شناخت رسانه های اجتماعی و ایمیل به شدت کاهش یافته است که جز ارسال قبض های اینترنتی هزینه ای برای پرداخت پیامک نیز ندارد. علاوه بر این ، خدمات پستی باید در آینده و به ویژه برای مزایای سلامتی آنها ، که توسط کنگره به آنها اعطا شده است ، سرمایه هایی را برای بازنشستگان جمع کند.

آمارهای USPS نشان می دهد كه وی از ضرر سالانه 15.9 میلیارد دلار رنج می برد كه این رقم بیشتر از ضرر سال گذشته است. هزینه مزایا برای بازنشستگان آینده 11.1 میلیارد دلار ضرر بود. برای افزایش درآمد برای این بخش ، مدیر کل پست پاتریک آر. دوناهو هزینه های پستی را 1 سنت – 46 سنت افزایش می دهد. کنگره روز شنبه انجام هرگونه خدمات را به تأخیر انداخت تا به هزاران آمریکایی که با وجود هزینه های بالای آن به این سرویس اعتماد می کنند ، کمک کند.

در حقیقت ، USPS مجبور شد حرکت خود را به تعویق بیندازد تا اینکه مقررات قانونی تصویب شود تا به USPS اختیار دهد تا یک برنامه مناسب و از نظر مالی را اجرا کند. در خدمات پستی حدود 520،000 کارمند وجود دارد و برای بازگرداندن ثبات مالی در طولانی مدت باید این طرح اجرا شود. با این حال ، تحلیلگران بر این باورند که این تغییر به تنهایی نمی تواند درآمد پایدار طولانی مدت برای خدمات پستی ایجاد کند و نیاز به اصلاحات بزرگتر نه تنها برای کاهش هزینه ها بلکه برای باز کردن راه های جدید برای تولید درآمد بیشتر دارد.

در واقع ، عملیات و مشکلات سرویس پیک نیز مشابه سرویس پستی است که با انفجار ارتباطات الکترونیکی ارزانتر روبرو است. خدمات تحویل خصوصی مانند خدمات تحویل هوشمند در مورد چگونگی دستیابی به دوام اقتصادی در این شرایط دشوار متمرکز است و تحلیلگران اقتصادی معتقدند USPS می تواند با شرکتهای حمل و نقل سریع و شرکتهای لجستیکی بین المللی مانند سرویس تحویل هوشمند یک اتحاد تشکیل دهد زیرا ما عمدتا روی بعضی از مناطق متمرکز هستیم که قابل جبران نیستند. از طریق نامه های الکترونیکی مانند نامه پزشکی ، نامه پستی قانونی و ذخیره سازی. ما تحویل را با توجه به سرعت ، اندازه خودرو و عوامل زمان مشتری سفارشی می کنیم. در واقع ، بقا ، خود پایداری و نوآوری در روشهای تجاری مطمئناً به خدمات پستی و پیک برای حفظ آنها در این عصر عظیم الکترونیکی کمک می کند.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا