بازرگانی

تصفیه آب داروسازی – تصفیه آب صنایع دارویی – تصفیه آب صنعتی

برای مشاوره با موضوع تصفیه آب دارویی با کارشناسان فنی این شرکت تماس بگیرید.

۰۲۱۸۸۴۲۰۸۷۸

یکی از کاربردهای اصلی سیستم های تصفیه آب صنعتی به صورت غشایی در صنعت داروسازی تأمین آب با کیفیت بالا برای تولید داروها است. با توجه به انواع مختلف داروهایی که تولید می شوند ، آب مورد استفاده برای تولید این نوع داروها باید استانداردهای لازم برای انواع مختلف محصولات را داشته باشد ، از جمله آنها می توانیم از WFI یا آب مورد نیاز برای مواد تزریقی ، PW یا آب خالص ، HPW استفاده کنیم. یا همان آب فوق العاده خالص نوک تیز.

نقش سیستم تصفیه آب غشایی در صنعت داروسازی چیست: (تصفیه آب دارویی)

نکته مهم و قابل توجهی که در تصفیه آب برای صنعت داروسازی باید در نظر گرفت این است که در تولید تمام آب ذکر شده در بالا ، از سیستم تصفیه آب غشایی استفاده می شود که در آن از تصفیه آب غشایی یا اسمز معکوس استفاده می شود برای انجام مراحل بعدی قبل از درمان واقع خواهد شد

می توان گفت که در تصفیه آب دارویی ، آب شیرین کن از طریق سیستم تصفیه آب غشایی یا اسمز معکوس برای تصفیه بیشتر به مراحل دیگر مانند رزین یا EDI یا تقطیر حرارتی منتقل می شود.

به عنوان مثال ، برای تولید آب مورد نیاز صنعت داروسازی ، آب خام در ابتدا از سیستم های مختلفی که درون دستگاه هستند و در مرحله قبل از تصفیه قرار دارند ، عبور می کند ، مانند سیستم فیلتراسیون چندرسانه ای و سیفون ها و فیلتر کارتریج برای یک یا دو قسمت تصفیه آب غشایی. با عبور نمک های باقیمانده از EDI ، تصفیه می شود و نتیجه این تولید از بین می رود.

یک نکته بسیار مهم و حساس در طراحی و تولید دستگاه های تصفیه آب دارویی مورد استفاده در صنایع دارویی باید توجه زیادی به استانداردهای مهم و مورد نیاز در صنعت تصفیه آب دارویی داشته باشد.

کار با تجهیزات و مواد مورد تأیید سازمان استاندارد دارویی ، استفاده از لوله کشی استاندارد و جوشکاری و عدم وجود نشتی در سیستم موارد بسیار مهمی است و لازم به ذکر است که خدا را شکر شرکت انرژی آتیه تلاش می کند تا تجربه کافی را داشته باشد راه حل های مناسب در این زمینه. داشتن تیمی مجرب و مهندسان علمی روش خوبی برای حل مشکلات در زمینه ساخت دستگاه های تصفیه آب صنعتی برای صنعت داروسازی است.

علاوه بر این ، شرکت آتیه انرژی تلاش می کند تا تمام استانداردهای لازم برای فعالیت در زمینه تولید دستگاه های آب شیرین کن صنعتی را کسب کند.

در زمینه تصفیه آب دارویی می توان به تجهیزات زیر اشاره کرد که کاربرد ویژه ای در بحث تصفیه آب در صنعت داروسازی دارد:

استفاده از یونیزر برای بدست آوردن آب بدون یون در تصفیه آب دارویی

استفاده از دستگاه EDI برای بدست آوردن آب خالص در تصفیه آب صنایع دارویی

دستگاه تصفیه آب اسمز معکوس صنعتی در دستگاه تصفیه آب دارویی

استفاده از مولد ازن در تصفیه آب صنعت داروسازی برای از بین بردن آلودگی میکروبی و ضد عفونی آب

استفاده از بسته بندی تزریق کلر در تصفیه آب دارویی

منبع :
https://atie-energy.com/%D8%AA%D8%B5%D9%81%DB%8C%D9%87-%D8%A2%D8%A8-%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D9%88%D8%B3%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D8%AA%D8%B5%D9%81%DB%8C%D9%87-%D8%A2%D8%A8-%D8%B5%D9%86%D8%A7%DB%8C%D8%B9-%D8%AF%D8%A7%D8%B1/
تاریخ انتشار :
2020-09-20 13:21:40

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا