بازرگانی

تصفیه آب صنعتی RO – آب شیرین کن صنعتی -Atie Energy

دستگاه تصفیه آب صنعتی RO: ما به سیستم تصفیه آب صنعتی RO می گوییم که در هر اندازه و ابعادی که مشتری بخواهد ، نمک زدایی و تصفیه می شود.

دستگاه تصفیه آب صنعتی RO: به طور کلی ، ظرفیت تصفیه آب دستگاه های ما بالا است و حتی گاهی اوقات آب دریا را نمک زدایی می کنیم. بدیهی است که تصفیه آب دریا فقط در شرایط اقتصادی مقرون به صرفه است که مجبور به داشتن آب شیرین باشیم یا به دلیل محدودیت های اعمال شده توسط شرکت های آب و فاضلاب در برخی مناطق برای صرفه جویی در مصرف آب ، نمی توانیم از آب شهری استفاده کنیم.

در این خبر سعی داریم دستگاه شیرین سازی را با زبانی آشنا و ساده که به روشنی قابل درک است ، توضیح دهیم.

این را هم بگوییم که به اندازه پروژه هایی که به RO نیاز دارند ، سیستم ها و روش های طراحی وجود دارد ، اما نقش هر یک متفاوت است ، اما به طور کلی ، کار یک دستگاه آب شیرین کن معمولاً تصفیه و شیرین سازی آب است.

در طراحی دستگاه های RO از قطعات و لوازم جانبی مختلفی استفاده می شود که می توان به فیلترها ، غشا memb ها ، فشار سنجها و … اشاره کرد که بسته به مارک محصول و کشور تولید کننده ، قیمت و مواد مختلفی دارند.

اساسی ترین قسمت دستگاه تصفیه آب صنعتی RO پمپ ورودی نیروگاه آب شیرین کن صنعتی است که برای ورود آب فشار قوی به دستگاه آب شیرین کن باید سه برابر فشار ایجاد کند.

مرحله بعدی در تصفیه آب صنعتی RO فیلتر شن و ماسه است که وظیفه حذف ذرات با مش 100 میکرون و بالاتر را دارد – زیرا اگر فیلتر شن به خوبی کار نکند ، در مراحل بعدی فیلتر میکرون نیز مانند غشاهای تصفیه آب صنعتی RO ، خیلی سریع بلند می شوند. آگوست اولین فصل برای غشاها است – فیلترهای شن و ماسه از دو نوع فایبرگلاس و فلز ساخته شده اند.

مرحله بعدی در دستگاه تصفیه آب صنعتی RO فیلتر کربن است که وظیفه از بین بردن کلر ، بو ، طعم دهنده ها و ناخالصی های مشابه را دارد – از آنجا که کلر برای غشا ها مخرب است ، باید حذف شود ، بنابراین حتی اگر آب کلر ندارد ، هنوز فیلتر کربن دارد. لازم است.

مرحله بعدی استفاده از فیلتر میکرون است – فیلتر میکرون در دستگاه تصفیه آب صنعتی RO ذرات را تا 5 میکرون از بین می برد – بسته به کدورت آب و ذرات معلق در آب باید هفته ای یک بار بازدید شوند – گاهی اوقات آلودگی میکروبی از آب ما ابتدا باید سیستم لامپ UV را نصب کنیم و سپس از فیلترهایی با مش کمتر از یک میکرون استفاده کنیم.

از کاربردهای بعدی دستگاه تصفیه آب صنعتی RO ، می توان به مصارف کشاورزی اشاره کرد. همانطور که می دانید کشور ما در آستانه کمبود آب است و متأسفانه کشاورزان دقت کافی در مصرف انرژی و آب ندارند. این کارخانه های آب شیرین کن با سختی و نمک زدایی کم آب را در اختیار کشاورز قرار می دهند ، از هدر رفتن انرژی جلوگیری می کنند و به کشاورز در کشاورزی و منابع و ذخایر آبی کشور کمک می کنند.

در برخی موارد ، کارگران و کشاورزان عزیز کشورمان که سخت کار می کنند اما چون به روشی سنتی کار می کنند و از علم زمان عقب هستند ، در کار خود مشکل دارند و محصول آنها از کیفیت قبلی برخوردار نیست.

امروزه با استفاده از این دستگاه های تصفیه آب با سرعت RO ، کشاورزان توانسته اند کیفیت آب را بهبود بخشند و این به تنهایی باعث افزایش بهره وری و کیفیت محصولات آنها شده است.

هنگام نگهداری غشاها ، سعی کنید از ضد بخار Flucon 260 استفاده کنید ، که کیفیت خوبی دارد.

منبع :
https://atie-energy.com/%D8%AA%D8%B5%D9%81%DB%8C%D9%87-%D8%A2%D8%A8-%D8%B5%D9%86%D8%B9%D8%AA%DB%8C-ro-%D8%A2%D8%A8-%D8%B4%DB%8C%D8%B1%DB%8C%D9%86-%DA%A9%D9%86-%D8%B5%D9%86%D8%B9%D8%AA%DB%8C-atie-energy/
تاریخ انتشار :
2020-09-20 13:31:25

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا