تصورات غلط رایج و واقعی سئو

[ad_1]

امروزه ، بسیار ساده است که فکر کنید یادگیری همه چیز در مورد هر چیز فقط با رفتن آنلاین آسان است. اما این ایده ممکن است 100٪ دقیق نباشد. سهولت گردش اطلاعات از طریق فضای مجازی ممکن است منجر به برخی تصورات غلط و اسطوره ها درباره هر موضوع خاص شود. یعنی این واقعیت که چیزی در اینترنت ارسال می شود لزوماً به معنای درست بودن آن نیست

وقتی صحبت از SEO یا SEO می شود ، پارامترها همیشه در حال تغییر هستند. بنابراین آنچه قبل از این واقعیت داشت ممکن است دیگر نباشد. این فرض بر این است که اطلاعات در درجه اول صحیح بوده است.

در اینجا اسطوره های SEO و “حقایق” آنها آورده شده است –

1. داشتن نقشه نقشه XML باعث رتبه بندی شما در SERP ها می شود.

ایجاد نقشه سایت با فرمت XML بسیار هوشمندانه است اما انتظار ندارید فقط با این کار شاهد بهبود رتبه بندی باشید. یک نقشه سایت برای موتورهای جستجو مانند Google مفید است و با خزیدن بیشتر وب سایت شما می تواند پشتیبانی شود. با این حال ، “پرش قورباغه شما” به شما کمک نمی کند.

2. استفاده از برچسب های عنوان برای سئو بسیار مهم است.

استفاده از برچسب های عنوان (یعنی H1 ، H2 و غیره) در تعیین مطالب محتوای سایت و ارتباط آنها با موضوعات خاص مفید است ، اما انتظار ندارید که آنها پیشرفت های چشمگیری در رتبه بندی شما داشته باشند.

3. تجارت لینک ها با سایر وب مسترها همان اندازه مهم است که لینک های با کیفیت “یک طرفه” را ایجاد کنید.

استفاده از پیوندهای تجاری (همچنین به عنوان crosslinking نیز شناخته می شود) برای مدت طولانی موثر بوده است ، اما دیگر برای بهبود رتبه وب سایت ها مفید نیست.

تنها زمانی که تجارت پیوند می تواند حس کند ، زمانی است که هر مدیر وب سایت از ترافیکی که ممکن است در صفحه وب شریک باشد استفاده می کند.

4- مخفی کردن گروهی از پیوندها در صفحات شما یک ایده عالی است.

Google و موتورهای جستجوگر دیگری مانند Google بسیار هوشمند هستند و می توانند “اسپم” را به سادگی مشاهده کنند. این یکی از بزرگترین اشتباهاتی است که وب مسترها هنگام تلاش برای “بهینه سازی” یک کلمه کلیدی مرتکب می شوند.

این که آیا شما از یک اندازه قلم بسیار کوچک برای نشان دادن آنها استفاده می کنید ، آنها را به عنوان پس زمینه صفحه خود رنگ می کنید یا از CSS برای مانور دادن آنها در صفحه استفاده می کنید ، بازدید کنندگان سایت نمی توانند متوجه آنها شوند … موتورهای جستجو می دانند!

این عمل احمقانه است و نیکی از آن حاصل نمی شود!

5- تراکم مطلوب کلمه کلیدی برای محتوا در صفحه وجود دارد.

این در گذشته صادق بود اما دیگر معتبر نیست. هوشمند است که مطمئن شوید عبارات کلیدی کلیدی شما در جایی در صفحه شما قرار دارد ، اما علاقه ای به محاسبه نسبت تراکم ندارید.

برای ایجاد محتوا بسیار برتر و مؤثرتر است که افرادی که مطالب شما را می خوانند ، ارزش بیشتری از تمرکز روی نوشتن ربات های موتور جستجو پیدا کنند.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا