[ad_1]
در سال گذشته سایت های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک و توییتر عمدتاً به عنوان رسانه ای برای اشتراک گذاری عکس های خانوادگی یا صحبت در مورد زندگی روزمره تان استفاده شده اند. اگرچه مردم از این وب سایت ها برای این اهداف استفاده می کنند اما به ابزار بازاریابی مؤثری نیز تبدیل می شوند. مقاله زیر به شما کمک می کند که چگونه از رسانه های اجتماعی برای بازاریابی کسب و کار خود استفاده کنید.
وقتی تصمیم می گیرید چه چیزی را در استراتژی کلی خود بگنجانید وقت بگذارید. اگر استراتژی مشخصی نداشته باشید و از یک سایت اجتماعی به سایت دیگر بپرید ممکن است وقت و پول خود را تلف کنید. از تکنیکی استفاده کنید که از تمام منابع شما بهترین استفاده را می کند و با صبر و حوصله پیش بروید.
بیا این فقط یک مکالمه آنلاین است. از ایمیل ها برای ترساندن شلوار از شرکت هایی استفاده شده است که خوب و بد و بد همه چیز را درک نمی کنند. اکنون کانال ارتباطی است. رسانه های اجتماعی کانال جدید هستند و تنها کاری که باید انجام دهید این است که بنشینید و با مشتریان خود صحبت کنید. این چیزی است که آنها می خواهند و نیاز دارند.
برای کمک به جذب بازدیدکنندگان بیشتر باید وب سایت خود را از طریق سایت های رسانه های اجتماعی خاص تبلیغ کنید. لذت سایت های رسانه های اجتماعی خاص این است که می توانند ترافیک زیادی را برای شما ارسال کنند. حتی اگر سایت طاقچه کوچک باشد باز هم می توانند بازدیدکنندگان باکیفیتی را بفرستند که احتمالاً چیزی از سایت شما می خرند زیرا از قبل به محصول شما علاقه مند هستند.
به مشتریان اجازه دهید کالاهای شما را رتبه بندی کنند نظر بدهند و سازماندهی کنند. گنجاندن این توابع در وب سایت شما به کاربران این امکان را می دهد که در مورد محبوب ترین محتوا تصمیم بگیرند و به آنها صدایی می دهد و آنها را به مشارکت فعال تبدیل می کند.
اگر از رسانه های اجتماعی برای تبلیغ محصول خود استفاده می کنید و یک پست وبلاگ نوشته اید آن را در صفحه فیس بوک خود نیز قرار دهید. به این ترتیب همه افراد در لیست دوستان شما می توانند به پست های وبلاگ شما دسترسی داشته باشند. همین امر در مورد سایر شبکه های اجتماعی نیز صدق می کند.
برای افزایش تعداد فالوورهای خود باید کارهای بیشتری از فروش محصولات انجام دهید. پیوندها یا داستان هایی را از تامین کنندگان خارجی که به حوزه یا صنعت شما مربوط می شود ارسال کنید. فالوورهای خود را با پرسیدن سوال ارسال مسابقه یا اضافه کردن عکس و تشویق به بازخورد آنها در گفتگو دعوت کنید. راه هایی بیابید که فالوورهای خود را درگیر و درگیر کنید. به جای تمرکز بر قرار دادن محصول استراتژیک روی استفاده از محصول خود برای برقراری ارتباط با دیگران تمرکز کنید. هدف ایجاد ارتباط بین برند خود و سبک زندگی و هویت مشتریانتان باشد نه کیف پول آنها.
لینکدین را دست کم نگیرید. لینکدین به اندازه فیس بوک یا توییتر محبوب نیست اما می توانید کاربران بسیار مهمی را در این سایت پیدا کنید. یک دکمه اشتراک گذاری لینکدین را به پست خود اضافه کنید و شاید شخصی که محتوای شما را در لینکدین به اشتراک می گذارد ده ها نفر را وادار کند که آن را در سایت های دیگر به اشتراک بگذارند.
شاید زمان آن رسیده باشد که به بازاریابی رسانه های اجتماعی به شیوه ای متفاوت نگاه کنید. دیگر فقط مربوط به Farmville و هشتگ ها نیست. این فرصت شما برای یافتن مشتریان جدید است. پس از نگاه کردن به نکات موجود در مقاله باید ایده خوبی در مورد نحوه استفاده از رسانه های اجتماعی برای استفاده خود داشته باشید. برای برخی از این سایت های محبوب ثبت نام کنید و دست به کار شوید!
[ad_2]