برترین های کسب و کارساختمان و مسکن

تعرفه قیمت راپل کار به صورت پیمانکاری

مسئولیت حوادث کار در ارتفاع بر عهده چه کسی است؟

کار در ارتفاع آنقدر حساس و خطر آفرین است که مسئولین جهانی را به فکروضع یک سری قوانین در خصوص جلوگیری از آسیب دیدگی اشخاص و آسیب های ناشی از کار در ارتفاع انداخت، در صورت بروز حادثه ای برای فرد همه ی افراد از مدیر تاسیسات گرفته تا کارفرماها و خود اشتغالی ها خلاصه هر کسی که به نحوی به کار مربوطه ارتباطی داشته مسئول خواهند بود، بعد از حادثه همه تجهیزات از لحاظ سالم یا معیوب بودن مورد بررسی قرار می گیرند و شخص خاطی باید پاسخ گو باشد.

آموزش | ابزار

چه کسانی مسئول کار در ارتفاع بدون داربست هستند؟

مردم:کارفرما یا همان شرکتی که مسئولیت کار در ارتفاع را بر عهده گرفته است و موظف به تامین تجهیزات ایمنی برای کارگران است و در روند کار هم باید دائم در حال کنترل و بررسی تجهیزات باشد تا در صورت مشکل آن را برطرف نماید، کارگری هم که وظیفه انجام کار درارتفاع را بر عهده دارد باید آموزش های لازم جهت انجام کار و استفاده از وسایل ایمنی و رعایت اصول را بیاموزد، همه آموزش ها هم باید با نظارت انجام شود.

تجهیزات کار: طبق آیین نامه ۱۲ که مخصوص مقررات مربوط به تجهیزات محافظت در برابر سقوط است کارفرما را موظف می کند که تجهیزات ایمنی را مکرر و به طور صحیح بررسی نموده و مورد آزمایش قرار دهد.

محل کار: تمامی مواردی را که به محل کار مربوط است در هر موقعیت و شرایطی باید مورد بررسی دقیق قرار بگیرند از تجهیزات گرفته تا تمامی سطوح و پارکت ها و محلی را که کار در آنجا انجام می شود.

نکته: در صورتی که سطوح شکننده در محل کار وجود دارد باید تمهیدات لازم مانند تعبیه سکو و تجهیزات امنیتی توسط کارفرما یا پیمانکار اندیشیده شود و تا حد ممکن فاصله این سطوح تا زمین را کم تر کنند تا خطر سقوط برای کارگران کاهش یابد.

نکته: تعبیه یک تابلوی هشدار در نزدیکی سطوح شکننده تا کارگران را در صورت نزدیک شدن به سطوح خطرناک از خطر باز دارد ضروری است

کفسابی و سنگسابی همانطور که از نامش پیداست به معنای سابیدن سنگ و لایه برداری برای از بین بردن ایرادات سنگ از جمله بالا و پایین درزهای باز و خلل و فرج سنگ می باشد.

استخدام کار در ارتفاع با طناب در تهران و کرج

خدمات کفسابی ساختمان و کار در ارتفاع در شهر تهران کرج به دلیل فراوان بودن درخواست ها و نبود نیروی کافی دچار مشکل شده ایم و برای رفع این مشکل ارتفاع کار با تجربه میپذیریم.

  • طناب کار پذیرش شده باید دارای تجربه و سرعت عمل باشد و همچنین در مقابل مساعل ایمنی بسیار جدی باشد.
  • از نظر بیمه هم ما خودمان نیروی مورد نظر را بیمه حوادث سالیانه میکنیم.
  • حقوق و درامد ارتفا کار نیز بر حسب میزان و توان کار او محاسبه میشود.

کار در ارتفاع با طناب

امروزه یکی از خطرات ساختمان های موجود در شهر که جان و مال مردم رو تهدید میکنه احتمال ریزش نمای سنگی است که در انها زندگی میکنند میباشد. برای جلوگیری از وقوع چنین حادثه ای مثل همه حوادث دیگر پیشگیری بهترین درمان است. استفاده از سنگ های محصوص نما که مرغوبیت وجذب بتن قابل قبولی دارند و همچنین اسکوپ کردن پشت سنگ هستش

اسکوپ سنگ نما درتهران البرز

اسکوپ کردن سنگ یعنی ایجاد شیار پشت سنگ و قرار دادن سیم مفتول بمنظور واقع شدن درداخل بتن. پیچ رولپلاک نما با طناب یکی از راههای دیگر برای ایمنی بخشیدن به نمای سنگی میباشد. اینکار خیال شما را برای یک عمر راحت میکند بهترین و بصرفه ترین و سریعترین راه حل میباشد. امنیت روش پیچ کردن ضداب کردن نما نمابا طناب بسیار بالاتر از داربست های فلزی میباشد و امار ها از وقوع حوادث در داربست شاهدی بر ماجراست. استفاده از بهترین لوازم مجربترین نیروها و یهترین مصالح از خصوصیات این گروه کاری میباشد. همچنین شرکت تابناک ارائه دهنده خدمات کفسابی در کرج می باشد.

خدمات کار در ارتفاع با طناب و بدون داربست چیست؟

کار در ارتفاع همان طور که معلوم است به معنی کار روی ارتفاعی است که دسترسی به انجا امکان پذیر نمیباشد.

خدمات کار با طناب به چند صورت انجام میگردد:

  • خدمات نما روی داربست
  • خدمات با طناب
  • سایر روش ها مانند نبردبان و جرثقیل و کلایمر

کار در ارتفاع با طناب یا بدون داربست در تهران و کرج

کار در ارتفاع به روش های متنوع انجام میگیرد که هرکدام سختی و خطرات خاص خودشان را دارند. یکی از ار زوش ها استفاده ازکلایمر است که بار سنگین کلایمر روی ساختمان بسیار خطرناک و باعث حادثه میشود. کار در ارتفاع بر روی داربست هم سخت است و خطرناک،به این دلیل که روی ارتفاع هیچ ثباتی ندارید و مدام در حال تکان خوردن هستید. داربست راهی برای ورود دزدان به داخل خانه میباشد.همچنین میتواند از ورود و خروج ماشین نیز جلوگیری کند.

کار در ارتفاع بدون داربست با طناب در تهران

بهترین روش و خلاصه ترین راه برای انجام خدمات کار در ارتفاع با طناب یا بدون داربست میباشد که در دنیا ازین روش به عنوان سنبل تعمیرات ساختمانی نام میبرند.

خدمات کار در ارتفاع

  • نظافت و شستشوی نمای ساختمان
  • پیچ و رولپلاک سنگ نمای ساختمان برای تثبیت و فیکس کردن نما
  • خدمات کار بر روی طناب و پوشش درز انقطاع و ورود پرندگان به داخل ساختمان
  • خدمات نقاشی ساختمان که بسیار در کار ما رونق دارد
  • اببندی و پوشش درز های روی نما

خدمات نما در شرکت ما با ارتفاع کاران بسیار موفق و بدون داشتن اعتیاد انجام میگردد.

درامد کار در ارتفاع

در این مقاله و سایت بحث ما کار در ارتفاع به همراه طناب میباشد که در ایران در حال رشد سریعی است. کار در ارتفاع در ایران با اینکه بسیار سخت میباشد با هزینه های کمی همراه است. این نوع کار جزو سخترین کارهای دنیا میباشد که هرکسی نمیتواند به راحتی انجام دهد. در عین نترس بودن باید در انجام کارهای خدماتی و فنی از هنر بالایی برخوردار بود. از کار در ارتفاع با طناب میتوان در صنایع هوایی و دریایی نیز استفاده کرد.

خطرات کار در ارتفاع

برای انجام امور نما اگر به دنبال ارتفاع کار مطمعا هستید حتما به نکات زیر توجه کنید:

  • حتما یک فرد سالم و به دور از اعتیاد به مواد مخدر را انتخاب کنید.
  • همیشه یک ارتفاع کار ماهر ابزارهایش بروز و بسیار ایمن میباشد.
  • بیمه شرط اول در انجام چنین خدمات خطرناکی روی نما است.
  • حتما تجربه کافی در کارهای فنی را داشته باشد.
  • برای انجام کارهای نما مخصوصا پیچ و رولپلاک سنگ نما از نزدیک ترین افراد به خود استفاده کنید.

قیمت کار در ارتفاع

نرخ معینی برای خدمات کار در ارتفاع در نظر گرفته نشده است. برای استعلام قیمت کار در ارتفاع میبایستی که کار را از نزدیک بازدید کنیم و به شمت قیمت حدودی را تعیین کنیم. و پیچ و رولپلاک نما جزو کارهایی هستند که هزینه گفتن با دیدن انجام میگیرد.

استخدام کار در ارتفاع در شرکت پیچ رولپلاک

افراد واجد شرایط برای خدمات نما که با طناب انجام میگیرد میتوانند خود را در پایین صفحه به ما معرفی کنند و با ذکر شماره تلفن خود از خدماتی که انجام میدهند و در ان مهارت دارند نام برده و ما با بررسی کردن با شما تماس میگیریم.

لوازم کار در ارتفاع با طناب

امروزه لوازم های زیادی با مارک های مختلف به دلیل گرانی ابزارهای فرانسوی وارد کشورمان شده است. برای خرید لوازم راپل باید دقت را داشته باشید چون لوازن های ایرانی اصلا قابل اعتماد برای کار در ارتفاعات بلند نیستند. مثلا هارنس البرز که به تازگی وارد بازار شده است بسیار غیر استاندارد و غیر اصولی ساخته شده و اگر شما نمونه مشابه انرا که از فرانسه وارد میشود را مشاهده کنید متوجه میشوید که بسیار متفاوت خواهد بود. همچنین برای فرود و سعود نیز باید از بهترین ابزارهای خارجی حدالمقدور فرانسوی استفاده کنید. برای طناب حمایت از شانت استفاده کنید چون بسیار ایمن است و پله رکاب (یومار) یک ابزار غیر حرفه ای میباشد.

اموزش کار در ارتفاع

اگر نترس هستید و علاقه به این رشته ورزشی و کاری دارید میتوانید در یک دوره ۷روزه اموزش را با استاد استوار اموزش ببینید. هزینه این دوره یک هفته ای یک میلیون و پانصد هزار تومان میباشد که تمام اصول راپل را اموزش میبینید.

توجه داشته باشید که ما زیر نظر هیچ سازمانی نیستیم و اموزش بدون مدرک حرفه ای میباشد.

کار در ارتفاع در کرج

همیشه برای انجام خدمات نما در کرج از روش کار در ارتفاع با طناب استفده کنید که قیمت بسیار کمتری دارد. نماها از تمام لحاظ دچار اسیب های جدی و زیان باری میشود و در عین حال شما نیز به ما نیاز پیدا میکنید.

ایمنی جهت کاهش خطرات کار در ارتفاع

برای انجام کار در ارتفاع باید طناب در جای محکم و ایمن بسته شود تا در اثر شک و تغیر مسیر طناب تکان نخورد و سر جایش در نیاید. کار در ارتفاع جزو خطرناک ترین کارهای جهان و میباشد ولی در عین حال اگر ابزار ایمن باشد یکی از ایمنترین کارهای دنیا و لذت بخش ترین کارها میباشد.

 کسورات قانونی در حقیقت مبلغیست که از حقوق و یا مزایای کارگر و پرسنل کم می‌شود

از موارد مهم حسابداری می توان به حقوق و دستمزد و کسورات قانونی اشاره کرد که قابل اندازه‌گیری و تجزیه و تحلیل بعنوان بهای تمام شده است. حقوق و دستمزد در بعضی موارد دارای یکسری کسورات قانونی است که از مبلغ قرارداد بر اساس بندهای قرارداد، کسر می شوند.

در واقع از کسورات به عنوان مبلغی یاد میشود که موجب کاهش حقوق و یا مزایای کارگر و پرسنل می گردد. تعيين این مبلغ، بین کارفرما و کارگر براساس یک توافق دوطرفه است و البته کسورات حقوق توسط قانون در بعضی موارد مشخص شده است. به طورکلی کسورات حقوق برای بعضی از موارد صرف می شود که از آن ها می توان به مالیات بر حقوق و مالیات بر مزایا، بیمه کارگر، مساعده، وام و کسورات صندوق اجرا اشاره کرد.

حقوق و دستمزد

نحوه ی پرداخت دستمزد براساس ساعات کار می باشد و به کارگران، اختصاص داده میشود درحالیکه پرداخت حقوق به صورت ماهانه است و به کارمندان داده می شود. حقوقی که به کارمندان می پردازند از مزایا و کسوراتی برخوردار است. از مزایا می توان حقوق مبنا، عائله مندی، فوق العاده شغل، و غیره را نام برد درحالیکه کسورات دربرگیرنده ی حق بیمه، مالیات، وام صندوق و غیره می باشد.

شاید در ظاهر بتوان حقوق را به آسانی پرداخت کرد که نوعی معامله دو طرفه محسوب میشود ولی پرداخت حقوق به نیروی کار به محاسبه ی دقیق نیاز دارد؛ به همین خاطر بسیار سخت و دشوار است. زیرا شما وظیفه دارید که رضایت کارکنان را در مورد کسورات کسر شده از حقوقشان، حاصل کنید و باید پرداختهای اضافه، پرداخت های انگیزشی و خدمات و مزایا را علاوه بر حقوق پایه در نظر داشته باشید. گاهی وقت ها برای کارکنان، پاداشی جهت کسب موفقیت در مسیر تعیین شده ، اختصاص داده میشود.

انواع کسورات قانونی

موارد مختلفی از کسورات حقوق و دستمزد وجود دارد. کسورات قانونی از دستمزد و قرارداد، موارد زیر را شامل میشود:

> کسورات مزایا:

مزایا به مبلغی اطلاق میشود که به کارگر و پرسنل، علاوه بر حقوق پایه پرداخت می گردد. علت پرداخت این مزایا برای عواملی نظیر سود حاصل از کار، اضافه کاری و پاداش می باشد. باتوجه به عوامل مختلفی می توان میزان و یا مستمر پرداخت مزایا را تعيين کرد. مقدار کسورات مشخص شده بعد از تعيين مبلغ مزایا و همچنین حقوق پایه از آنها کم می شود و بر این مینا می توان به حقوق خالص فرد پی برد.

‌بطور کلی کسورات قانونی برای بیمه کارگر، مالیات بر حقوق و … صرف می‌شود

> کسور مربوط به حق بیمه قرارداد:

وظیفه ی کارفرما براساس ماده ۱۴۸ قانون کار، اینست که کارگران، تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار داده شوند. حق بیمه درواقع شامل ۳۰ درصد حقوق شخص میباشد که کارفرما ۲۳ درصد از آنرا می پردازد و از حقوق کارگر باید ۷ درصد مابقی را کسر کرد. مبلغ کلی حقوق شخص در لیست حقوق و دستمزد سهم بیمه کارگر درج شده و از آن کسر می شود. این نکته را در نظر داشته باشید که از حق اولاد و حق ماموریت نمیتوان درصد اعلام شده برای کسور حق بیمه را کسر کرد؛ به این معنی که ۷ درصد، کل حقوق منهای حق اولاد و حق ماموریت مدنظر است.

> کسور مربوط به انواع مالیات:

از دیگر موارد دربرگیرنده ی کسورات حقوق می توان به مالیات بر حقوق اشاره کرد. کارفرما وظیفه دارد که مقدار کسورات حقوق برای مالیات را محاسبه کند. کارفرما باید مبلغ باقی مانده از سهم کارگر را پس از بررسی معافیت های مالیاتی از حقوق کارگر کسر کند و به حساب اداره مالیات ، چنین مبلغ کسر شده ای را واریز کند. قبل از کسورات حقوق، بررسی عوامل مؤثر در معافیت پرداخت مالیات، برای تعیین مبلغ نهایی الزامی است.

دسته ای به نام حقوق ناخالص در محاسبه حقوق و دستمزد، وجود دارد. حقوقی که برای پالایش خود، هیچ فیلتری را رد نکرده باشد؛ حقوق ناخالص میگویند. هیچ فاکتوری از حقوق ناخالص، کم نمیشود و آن را به کارگر یا کارمند می دهند. به این منظور کارگر یا کارمند، آنرا به صورت خام و یکجا ، بدون کسری در حقوقش دریافت میکند.

تمامی فیلتر های موجود در کسر حقوق و دستمزد، توسط حقوق خالص محاسبه شده است. درواقع تمامی پالایش ها بر روی حقوق خالص، انجام شده است. برای دریافت حقوق خالص باید یک پالایش بر روی حقوق انجام شود.

> کسورات صندوق اجرا:

کارفرما باید مبالغ کسر شده از حقوق را بر اساس قانون به حساب صندوق واریز کند. تعيين مقدار این مبالغ براساس حکم دادگاه و یا مراجع قضایی انجام میشود. در هرماه باتوجه به مبلغ معینی، مقدار مشخصی از حقوق فرد را کسر می کنند و به چند قسط تقسیم میکنند. حکم قانون در برخی از موارد به کارفرما این چنین است که کسورات حقوق را به شرح زیر انجام دهد:

۱. درصورت بدهی کارگر و پرسنل به یک شخص و عدم پرداخت این مبلغ به او، فرد طلبکار ، اجازه ی شکایت به دادگاه را دارد و دادگاه به منظور کسر مبلغ از حقوق کارگر، برای وصول طلب حکم می دهد. در صورتی که بدهی از حقوق ماهیانه زیادتر باشد؛ به قسط بندی این مقدار بدهی می پردازند و تا اتمام بدهی در هرماه از حقوق کارگر و پرسنل، مبلغی را کسر می کنند.

۲. کارفرما درصورت خسارت زدن کارگر و پرسنل به او می تواند شکایتی به دادگاه بدهد. در این صورت دادگاه، اقدام به صدور حکم برای جبران خسارت می کند تا کسورات حقوق انجام شود. البته درصورت بیشتر شدن مبلغ خسارت ازیک سوم حقوق کارگر، این مبلغ را از حقوقش به صورت اقساطی کسر می کنند و این کسورات حقوق تا اتمام مبلغ خسارت صورت می گیرد.

> کسور مربوط به تضمین حسن انجام کار:

هدف از کسور مربوط به تضمین حسن انجام کار اینست که کارفرما مطمئن شود که پیمانکار، تعهداتش را به خوبی انجام می دهد. در ماده ۳۵ شرایط عمومی پیمان، موضوع تضمین حسن انجام کار به رسمیت شناخته شده و وظیفه ی کارفرما بر اساس آن اینست که در حساب خودش، ۱۰ درصد از مبلغ هر پرداخت به پیمانکار را نگه دارد تا اگر پیمانکار برطبق قرارداد، پروژه را بدرستی و در زمان معین، تحویل داد؛ تمام مبالغ کسر شده را به پیمانکار بازگرداند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا