[ad_1]
س Greatالی عالی که باید از فروشنده بپرسید. آیا توییتر آزاردهنده است یا خداوند بازاریابی ارسال می کند؟ به گفته مدیر عامل Commonsense Annette Wellsford بستگی به نحوه مدیریت توییتر دارد. ممکن است توییتر یک برنامه جالب و اعتیادآورتر از Facebook باشد. با این حال اگر یک شرکت از یک استراتژی تجاری خوب تحقیق کرده و از دستورالعمل های اثبات شده پیروی کند می تواند یک ابزار تجاری بسیار موثر باشد. در واقع تیم مدیرعامل آنقدر مشتاق استفاده از موفقیت احتمالی توییتر است که گروهی از افراد گرد هم می آیند تا شرکت شما را به شما ارائه دهند. کاری که آنها انجام می دهند ایجاد یک حساب داخلی است که به شرکت ها اجازه می دهد به راحتی به بازارهای دست نخورده برسند تا بتوانند پیش از رقابت ایجاد کنند. فروش عمومی نشان دهنده مزیت اصلی بازاریابی توییتر است که می تواند فوری باشد. مردم آن را نمی دانند. یکی را مجاز کنید: همزمان با هزاران مشتری ارتباط برقرار کرده و ارتباط برقرار کنید. جاسوسی از رقبای خود ؛ به مشتریان خود خدمات م effectivelyثر ارائه دهید ؛ نظارت بر فعالیت های خود در زمینه تجارت خود ؛ تبلیغات رویداد ؛ در طول این رویدادها علاقه مند باشید و محصولات و خدمات خود را با ایجاد ترافیک در وبلاگ و / یا وب سایت خود تبلیغ کنید. این به شما امکان می دهد توجه رسانه ها را جلب کرده و تبلیغات رایگان دریافت کنید. به مردم امکان می دهد از شایعات یا فیلم های موجود در توییتر استفاده کنند. همه جنبه های فوق در توییتر عمومی به عنوان بخشی از استراتژی آنها مورد بحث قرار گرفته است. ارزش توییتر ساده گزارشات آنها است که به شما یک طرح تجاری می دهد که باید دنبال کنید و به شما بگوید چه کار کنید. آنچه باید و نباید انجام دهید تا بیشترین استفاده را از توییتر برای کسب و کار خود ببرید. این گزارش ساده دیگری برای مبتدیان نیست زیرا استراتژی های پیشرفته برای صاحبان مشاغل و پشتیبانی آنها را پوشش می دهد. همه چیز با دستورالعمل های دقیق همراه با عکس ها و تصاویر در توییتر ارسال شده است. برای پر کردن این شکاف بزرگ بازاریابی عمومی پاداش های قابل توجهی را ارائه می دهد از جمله: 1) شناسایی 25 جهته در یک کتاب الکترونیکی 45 صفحه ای از تحقیقات شرکت و مطالعات موردی ماهانه پشتیبانی می کند.
2) زوجی که مشاغل خود را راه اندازی کرده اند اما می توانند به راحتی دستورالعمل های راه اندازی توییتر را دنبال کنند.
3) توصیه های اضافی در مورد استفاده از فیس بوک در تجارت ؛ و همکاران
4) کتاب منابع محتوا که اشاره می کند کجا محتوا را پیدا می کنید و چگونه از آن برای مدیریت کمپین توییتر خود استفاده می کنید. این بسته کامل باید به کارآفرینان ایده واضحی از آنچه برای ساختن توییتر نیاز دارید ارائه دهد. به طوری که همه می توانند از توییتر به طور م andثر و کارآمد برای تجارت خود استفاده کنند. اگر از قوانین ساده توییتر برای عموم پیروی کنید بلافاصله و بدون صرف وقت و تلاش زیاد موفق و موفق خواهید شد. این کیت همچنین دارای رابط کاربری ویژه توییتر و دکمه های ویژه ای است که برای شروع به کار با عکس های حرفه ای خوب طراحی شده است.آنها مطمئناً برای قیمت کمی که دریافت می کنند بسیار ارزشمند هستند. برو اینجا!
[ad_2]
0 خواندن این مطلب 2 دقیقه زمان میبرد