ساختمان و مسکن

تعطیلات خانوادگی ایده آل در ساحل گرمسیری تایلند

در طی چند سال گذشته ، همسرم و بچه های من به دنبال مکانی عالی برای تفریح ​​و تعطیلات عالی بوده اند که چیزی برای همه اعضای خانواده دارد تا همه از آن لذت ببرد ، اما در عین حال با فراهم آوردن صلح ، آرامش و محیط مناسب برای اینکه بتوانید در خود خلوت کنید ، کاملاً استراحت کنید و از یک ماشین پیاده شوید راه بروید تا صحبت کنید ما در طول تحقیقات خود از برخی سایتهای واقعاً جالب گذر کرده ایم ، اما در تمام تجربیاتی که از آن لذت بردیم ، هرکدام یک یا چند ماده اصلی مهم را از دست دادیم که همه با هم توافق داشتیم کاملاً لازم بود به طوری که همه ما کاملاً راضی و محتوا بودیم. با این وجود ، ما تازه از آخرین تعطیلات خانوادگی خود برگشتیم و در آخر با کمال میل می توانیم به ما یادآوری کنیم که یک مکان ایده آل برای خانواده پیدا کرده ایم (تهیه خانواده شما برای لذت بردن از تعطیلات ساحل) و ما می خواستیم کشف خود را با همه شما که زمان را در این پست مطالعه می کنید به اشتراک بگذارید.

سایت

مکانی که ما آن را لذت بخش و خوشحال کردیم ، به طول 20 کیلومتری سواحل شنی نسبتاً دست نخورده در سواحل اندامان با پس زمینه جنگلی استوایی بود. – منطقه با نام Khao Lak نامیده می شود و از فرودگاه بین المللی پوکت حدوداً یک ساعت با جاده فاصله دارد و در داخل Khao Lak 3 منطقه مهم توریستی قرار دارد. Bang La On ، Khuk Khak و Bang Niang. Khao Lak به معنای واقعی کلمه به معنای کوه لاک است و یک ذخیره طبیعی از کوه وجود دارد که آن را به یکی از جاذبه های محلی تبدیل می کند که ما هنگام کوهنوردی در طبیعت و تورهای جنگل هدایت شده از آن لذت برده ایم. هر یک از این سه مکان تا حدودی ساکت و آرام است و دارای اقامتی اعم از لوکس بالا از تمام راه تا پشت خود است تا چیزی برای همه بودجه ها فراهم کند و این مکان زیبا و شگفت انگیز در تایلند را در دسترس همگان قرار دهد. در واقع اگر شما در هنگام تعطیلات طرف آرامش از چیزها را دوست دارید ، Khao Lak نه تنها در یک مکان ایده آل به عنوان مکانی برای تعطیلات خانوادگی ، بلکه برای هر کسی که می خواهد در طبیعت آرامش و آرامش داشته باشد ، و به نظر من این سایت را برای ماه عسل ایده آل در جایی که جاذبه های زیادی در آن وجود دارد ، قرار می دهد. چشمگیر و جالب است ، در حالی که خیلی چشمک زن و سرزنده نیست. اگر می خواهید در یک اوقات خاص در سال خاص به خائو لک بروید ، توصیه می کنم در ماه های کم فصل که از آوریل تا نوامبر شروع می شوند بروید.

اقامتگاه

همانطور که قبلاً در این پست اشاره کردم ، مکانهایی وجود دارد که متناسب با تمام بودجه ها و بیشتر سلیقه ها و نیازها ، در مکانی که دروغ می گویند وجود دارد. ما تصمیم گرفتیم که ویلا را در یک استراحتگاه اجاره کنیم ، زیرا از تجربه می دانیم که این امر زندگی ما را در بیشتر اوقات کار کردن آسان می کند تا از همه چیزهایی که نیاز داریم پشتیبانی کنیم. ما همچنین دوست داریم حریم شخصی شما را در ویلا بدست آورید در حالی که هنوز استخر ، استراحت ، رستوران و در این مورد خاص دارید – کلوپ بچه ها ، که کاملاً مناسب ماست. بنابراین در طی روزها ، ما می توانیم بچه ها را ترک کنیم تا از هر کاری که بچه های بچه گانه برای آن روز ترتیب داده بودند ، لذت ببرند ، در حالی که من و همسرم برای رعایت جاذبه ها و مکانهای دیدنی در نزدیکی اسکوترهای خود استفاده می کردیم و یا راهنمایی می کردیم – و تعداد بسیار زیادی نیز وجود دارد. این ویلا همچنین دارای منظره خیره کننده ای از دریا در ساحل است که به گفته محلی ها از بهترین و زیباترین غروب خورشید استان لذت می برند. ساحل نوع ایده آل شما ، ریز ، شنی است و آب دریا نیز تا حد ممکن گرم و شفاف است ، در واقع مشخص است که غواصی در این منطقه که زندگی دریایی زیادی دارد و چیزهای جالب بسیاری وجود دارد بسیار لذت بخش است. بنابراین اگر از غواصی لذت می برید ، حتما هنگام بازدید از Khao Lak ، غواصی سرگرم کننده خود را رزرو کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.