تفاوت واقعی بین بازاریابی و تبلیغات

[ad_1]

ظاهر آنها یکسان است اما در واقع اینگونه نیست.

بیشتر مردم فکر می کنند بازاریابی و تبلیغات یک چیز هستند. حقیقت این است که آنها نیستند. آنچه به عنوان تبلیغات شناخته می شود فقط بخشی از کل بازی است که بازاریابی است. بازاریابی شامل توسعه کامل یک نام تجاری است شروع از تحقیق و سپس شروع به طراحی تبلیغات فروش و غیره. تبلیغات بخشی از کل فرآیند بازاریابی است که پیام را با استفاده از چندین رسانه ارسال می کند تا بتواند یک محصول را تبلیغ کند.

تبلیغات یکی از مهمترین م componentsلفه هاست.

تبلیغات قطعاً مهمترین م componentلفه استراتژی بازاریابی است و در عین حال گرانترین است. تبلیغات عبارت است از ارسال پیام به مردم در مورد یک شرکت خدمات یا محصولات. در عین حال تبلیغات روند پشت صحنه کار را نشان می دهد که شامل تدوین چندین استراتژی و روش در نهایت جلب توجه مخاطبان هدف است. این استراتژی ها شامل برنامه ریزی بسیاری از اقدامات مانند موارد زیر است: خرید تبلیغات تصمیم گیری در مورد مکان خرید فضای تبلیغاتی رسانه های مورد استفاده زمان دفعات و بسیاری از عوامل دیگر. رسانه های مورد استفاده برای قرار دادن تبلیغات به شرح زیر است: نامه روزنامه تلویزیون اینترنت نامه الکترونیکی آگهی های مجله بیلبورد و غیره. تلویزیون محبوب ترین است اگرچه اینترنت روز به روز محبوب تر می شود.

بازاریابی را به عنوان یک کیک کامل در نظر بگیرید.

یک راه عالی برای ایجاد تفاوت بین بازاریابی و تبلیغات دیدن بازاریابی به عنوان یک کیک کامل و تبلیغات به عنوان یک تکه از یک کیک است. برخی از قطعات دیگر این کیک عبارتند از: طراحی محصول قیمت گذاری محصول رضایت مشتری تحقیقات بازار فروش و غیره. انتظار می رود این تکه های کیک به طور مستقل اما همزمان با هم کار کنند تا به هدفی بسیار بزرگتر برسند. برای نشان دادن این موضوع ما می توانیم یک فرایند فروش خاص را در نظر بگیریم و در عین حال اعتبار شرکت شرکت کننده در یک بازار خاص را ایجاد کنیم. این روشی است که می توان به عنوان یک فرآیند بازاریابی ماراتن در نظر گرفت شامل چندین کار است که ساعتها یا حتی روزها تحقیق طول می کشد. این تحقیق یک فرآیند بازاریابی است که به زمان بیشتری نیاز دارد. دلیل این امر مربوط به این واقعیت است که شامل درک عمیقی از نحوه عملکرد مردم نسبت به یک محصول خاص است. دو عنصر دیگر نیز وجود دارد که به زمان زیادی نیز نیاز دارند: طراحی محصول و توسعه استراتژی تبلیغات. م componentsلفه هایی که به زمان کمتری نیاز دارند عبارتند از: اجرای آگهی و فروش. به همین ترتیب بازاریابی را می توان واسطه ای بین مصرف کنندگان محصول و شرکت دانست.

شرکت ها غالباً اشتباه می کنند که تبلیغات را با بازاریابی اشتباه می گیرند.

بیشتر اوقات شرکت ها به ویژه شرکت های جدید اشتباه می گیرند و این دو را اشتباه می گیرند. کاری که آنها انجام می دهند این است که با شرکت های بزرگ تبلیغاتی معروف رقابت کنند و آنچه را که در پس آن است نادیده بگیرند. برای نشان دادن این موضوع می توانیم به یک شعار فکر کنیم. برای بسیاری از صاحبان مشاغل آرم مهمترین عامل برای شرکت در تبلیغاتشان است. آنها معتقدند که یک آرم بهتر فروش بیشتری به همراه خواهد داشت. درست است که آرم خوب است فقط در صورتی که شهرت شرکت خوب باشد به عبارت دیگر اعتبار شرکت باعث ایجاد آرم می شود. ضروری است که این سوابق ارزش های شرکت را منعکس کند. مهم است که در وسط قرار بگیریم این شرکت های بزرگ سرمایه زیادی را در تبلیغات سرمایه گذاری می کنند و شرکت های جدید نمی توانند همین کار را انجام دهند. بر این اساس مهمترین چیز سرمایه گذاری وقت و زمان در برقراری ارتباط با مصرف کنندگان است. در این نامه باید به مصرف کنندگان گفته شود که شرکت نیازهای آنها را درک می کند. این درمورد آموزش به مصرف کنندگان است درمورد این است که به آنها درک کنید که شرکت می داند چه کاری انجام می دهد و بهتر است چنین کاری انجام شود.

بازاریابان باهوش از نظر رویکردی تهاجمی هستند و منفعل نیستند.

بازاریابان باهوش این قدرت را دارند که به جای اینکه فقط به آنها اجازه دهند که از وجود محصول آگاه شوند با پیشنهاد دادن به آنها برای انجام اقدامات خاص ذهن خواننده را واقعاً هیجان زده کنند. آنها همچنین می دانند که چگونه می توانند مخاطباتی (از جمله نام آدرس و شماره تلفن) را برای شرکتی که علاقه مند به استفاده از خدمات این شرکت هستند قرار دهند. آنها این کار را با استفاده از آنچه به عنوان بازاریابی تهاجمی شناخته می شود انجام می دهند. این کلید یک کمپین بازاریابی خوب است قطعاً در مورد یک شرکت خاص و خدمات و محصولات ارائه شده بسیار صحبت می شود سپس تبلیغات همان چیزی است که به سخت کوشی متخصصان بازاریابی کمک می کند.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا