تماس تجاری: فرمول های مخفی برای بهبود نتایج در اینترنت

[ad_1]

A Call to Action یک کتاب عالی است که توسط برایان و جفری آینسبورگ نوشته شده است. این کتاب بیشتر به بازاریابی پس از کلیک توجه دارد و به ما کمک می کند تا بازده سرمایه گذاری خود را بهبود بخشیده و تلاش های حفاری خود را نیز افزایش دهیم. آیا تاکنون فکر کرده اید که چگونه برخی از معروف ترین صاحبان وب سایت پیشرفت های شگفت انگیزی در انتشار نتایج خود به صورت آنلاین کسب می کنند؟

فراخوانی برای اقدام شامل اطلاعاتی است که شما باید برای دستیابی به نتایج عالی از تلاش های آنلاین خود بدانید. این کتاب برای کسانی که صاحب یک وب سایت و یا افرادی هستند که یک وب سایت طراحی یا طراحی مجدد می کنند و همچنین با ارائه اطلاعات در مورد آن از طریق تلاش های آنلاین ، بهبود کسب و کار را برجسته می کند. اگر می خواهید به بهترین عملکرد برسید و به دنبال آن ارزیابی دقیق از آن عملکرد انجام شود ، فراخوانی به عمل انجام می شود.

او همچنین در مورد بهبود نرخ تبدیل صحبت می کند. موضوعی که به او کمک می کند تا از بقیه متمایز شود این است که روش بسیار نادر و کاربردی در مورد چگونگی بهینه سازی نرخ تبدیل می دهد که به طور خودکار منجر به نتایج بهتری می شود و در نتیجه فروش و سود را بهبود می بخشد.

نرخ تبدیل اصطلاحی است که برای توصیف نرخ انتقال ترافیک وب سایت به فروش استفاده می شود.

من فکر می کنم فرضیه این کتاب تقریباً حقیقت است و اکثر صاحبان وب سایت اکنون این موضوع را درک می کنند. من از نقل قول زیر در کتاب تحت تأثیر قرار گرفتم:

“تلاش برای افزایش فروش به سادگی با افزایش ترافیک به وب سایت با نرخ تبدیل ضعیف برای مشتریان ، مانند تلاش برای نگه داشتن یک سطل نشت (قیف فروش شما ، وب سایت شما) پر از اضافه کردن آب بیشتر به جای پر کردن شکاف ها است ، در عوض ، شما نیاز دارید. برای جلوگیری از بیرون آمدن بیشتر بازدید کنندگان از روند کار خود در راه پایان فروش ، کار کنید. “

این به وضوح نشان می دهد که فکر می کنیم ترافیک بیشتر مشکلات ما را برطرف می کند اما وضعیت برعکس است. ما نه تنها به ترافیک زیاد احتیاج داریم ، با اضافه کردن زندگی بیشتر و به یاد ماندنی مطالب وب سایت شما را به سمت بالا می برد و این مشکلات را برطرف می کند.

جستجوی و درک نیازهای مشتری بخش مهمی از فرآیند است. برنامه ریزی ، ساختار ، ارتباطات و ارزش ها دسته اصلی هستند که یک طراحی فنی قانع کننده را تشکیل می دهند. برنامه ریزی یک ایده مختصر درباره آنچه باید انتخاب کرد و چه باید بماند ، دنبال می کند و به دنبال آن ساختار که نمایانگر طرح کلی روند است. ارتباطات پیوندها را به شدت حفظ می کنند و مقدار کیفیتی را نشان می دهد که مهمترین و مؤلفه های فرآیند بعدی است.

Call to Action یک کتاب آموزنده است که فرآیندهای مورد نیاز برای بهبود نتایج را بصورت آنلاین توضیح می دهد. این باید برای همه صاحبان وب سایت که می خواهند سایت خود را در بالای صفحه بخوانند خوانده شود.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا