بازی های رایانه ایبرترین های کسب و کارخانواده

تماشای فیلم اکشن پیتر پن و وندی با دوبله فارسی در فیلیمو

کمتر کسی است که با پیتر پن خاطره نداشته باشد، حالا با پخش فیلم پیتر پن و وندی محصول 2023 این خاطرات دوباره جان گرفته است. پیتر پن و وندی تقریباً همان چیزی است که از یک نسخه بازسازی شده یکی از انیمیشن‌های کلاسیک والت دیزنی انتظار دارید.

تماشای فیلم | دانلود پیتر پن دوبله فارسی

دیوید لاوری، نویسنده و کارگردان این فیلم سینمایی اکشن و ماجراجویی، بیننده را از حس نوستالژیک ناامید نمی کند. در این فیلم وندی از مدرسه فراری است و در کمال خوش شانسی با پیتر پن محبوب ما آشنا می شود. آن ها وارد یک سفر هیجان انگیز شده و ما را با خود همراه می کنند تا به سرزمین ناکجا آباد برسیم. اگر شما هم مشتاقانه منتظر فیلم بازسازی شده پیتر پن دوران کودکی هستید، از شما دعوت می کنیم تا انتهای این مطلب همراه ما و پیتر پن نسخه 2023 باشید.

فیلم پیتر پن و وندی، بازسازی یک نوستالژی

با پخش فیلم پیتر پن و وندی، دیزنی قصد دارد پسری را که از بزرگ شدن امتناع می ‌کرد به قرن بیست و یکم بیاورد. کارگردان این فیلم سینمایی اکشن 2023، دیوید لوری پیتر پن کلاسیک ساخت 1953 را با توجه به اولویت های این دوره و زمانه بازسازی می کند. در زمینه محتوا و انتخاب بازیگران، این فیلم جدید یک گروه متنوع و قدرتمند را به بیننده ارائه می دهد.

از سوی دیگر یکی دیگر از نکات مثبت پیتر پن و وندی این است که در این نسخه، کلیشه های شرم آور بومی آمریکایی این داستان نوستالژیک اصلاح شده است. شخصیت محبوب تینکر بل اکنون می تواند به عنوان یک الگو برای طیف وسیع تری از کودکان باشد. وندی دیگر شخصیت اصلی این فیلم، با به اشتراک گذاشتن وظایف قهرمانی خود به کودکان اعلام می کند جسور باشند و برای آرزوهای خود بجنگند. حتی کاپیتان هوک هم در نسخه به روز رسانی شده این اثر و شاهکار کلاسیک بیشتر به دل مخاطب می نشیند!

 

تماشای فیلم | دانلود پیتر پن دوبله فارسی

این رویکرد خلاقانه و نگاه جدید لوری به داستان کلاسیک پیتر پن، باعث می ‌شود تماشای فیلم جدید او برای تمام گروه های سنی لذت بخش و سرگرم‌کننده باشد. لوری چنان رویکرد مبتکرانه و بی دغدغه ای اتخاذ می کند که حتی چندین لحظه موسیقایی بی نظیر نیز در فیلم گنجانده است. لوری همچنین مطمئن شده که فیلم پیتر پن و وندی، مملو از لحظات و صحنه‌های تاریک متعددی باشد که به پیشبرد داستان کمک کند. با تمام این اوصاف به نظر می رسد کارگردان این فیلم به خوبی از ذائقه مخاطبان اصلی خود آگاه است. به معنای دیگر چیزی که پیتر پن و وندی 2023 را متمایز می کند، این است که چگونه شخصیت ها و داستان خود را به روز می کنند. نه فقط در به تصویر کشیدن قبیله بومی نورلند و تنوع آن، بلکه در نحوه بررسی مضامین ترس ها و مفاهیمی همچون فشارهای بزرگ شدن، دوستی، منیت و مسئولیت پذیری؛ فیلم پیتر پن 2023 حرف های زیادی برای گفتن دارد. در نهایت باید اضافه کرد که تماشای این فیلم آنقدر لذت بخش و نشاط آور است که پیشنهاد می کنیم فیلم پیتر پن و وندی با دوبله فارسی در فیلیمو را همراه با دوستان یا کودک خود تماشا کنید.

 

در فیلم پیتر پن و وندی چه می گذرد؟

داستان از آنجایی شروع می شود که وندی دارلینگ با بازی اور اندرسون، با برادر کوچکترش جان و مایکل مشغول بازی با شمشیر است. در ادامه پیتر پن با بازی الکساندر مولونی، به همراه پری تینکربل با بازی یارا شهیدی، از دنیایی دیگر وارد داستان می ‌شوند. آنها یک سفر قهرمانی را با هم آغاز می کنند که مقصدش نا کجا آباد است.

در این سفر هیجان انگیز و جادویی، با کاپیتان هوک، کاپیتان شرور دزد های دریایی روبرو شده و ماجراجویی خود را پیش می برند. این فیلم می تواند لحظات شاد و مهیجی را نه تنها برای کودکان بلکه برای بزرگسالانی که با کارتون پیتر پن بزرگ شده اند، بسازد. پیشنهاد می کنیم این آخر هفته را با تماشای دوبله فارسی فیلم پیتر پن و وندی در فیلیمو بگذرانید.

تماشای فیلم | دانلود پیتر پن دوبله فارسی

در آخر

دنیای جادویی پیتر پن و پری تینکر بل بخش جدا نشدنی از کودکی ماست. امسال با پخش فیلم پیتر پن و وندی، قرار است دوباره وارد این دنیای جادویی شده و از بازسازی آن لذت ببریم. در این فیلم بازیگرانی همچون الکساندر مولونی، اور اندرسون، جاشوا پیکرینگ، ژاکوبی جوپ و یارا شهیدی ایفای نقش کرده و تماشای این فیلم فانتزی و اکشن را لذت بخش کرد اند. این فیلم سینمایی را می توانید با دوبله فارسی از پلتفرم فیلیمو به صورت آنلاین تماشا و یا دانلود کنید.

 

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا