[ad_1]
تأثیر هاله نوعی تعصب شناختی است که هنگامی رخ می دهد که صفات مثبت یا منفی فرد در برداشت دیگران از یک منطقه از شخصیت خود به دیگری برتری می یابد. حال باید پرسید که چگونه این امر در دنیای بازاریابی موتور جستجو اعمال می شود. جای تعجب نیست که برای به دست آوردن رتبه بالاتر در گوگل در مقایسه با گرفتن رتبه بالاتر در یاهو و MSN زمان بیشتری دارد. یاهو و MSN تمایل دارند که در عرض چند هفته رتبه بندی وب سایت های جدیدتری را کسب کنند. از طرف دیگر گوگل وب سایت جدیدی را در انتظار خواهد داشت ؛ این کار به منظور جلوگیری از رتبه بالاتر ارسال کنندگان اسپم از طریق کمپین های پیوندی گسترده انجام می شود.
بنابراین تأثیر هاله سئو زمانی رخ می دهد که وب سایت شما در بالاترین رتبه قرار دارد. به نظر می رسد وقتی وب سایت شما در درجه اول برای یک کلمه کلیدی محبوب قرار می گیرد برای به دست آوردن موارد زیر آسان تر است. به عنوان مثال ؛ برای وب سایت من ؛ بهینه سازی موتور جستجو برای گوگل ؛ این عبارتی بود که من هنگام نوشتن سایت در ژانویه 2005 در حال بهبود آن بودم. چهار ماه وقت صرف ارائه کردم ؛ نوشتن و انتشار مقالات هر دو هفته ؛ و مطمئن شدم که ارسال کردم در وبلاگ من حداقل 5 بار در هفته.
من می دانستم که برای ضرب و شتم جعبه ماسه ای که در آن گوگل وب سایت را قرار می دهد باید از ستون به ستون دیگر را اجرا کنم. در آوریل 2005 وب سایت من سرانجام از جعبه خارج شد و عبارت SEO برای Google وب سایت من را در حدود 30 دقیقه پیدا کرد. من یک ماه دیگر زحمت کشیدم تا کشتی را تحقق بخشم. سرانجام پس از پنج ماه تلاش مداوم حدوداً 1200 ارائه شواهد و نشر مقالات ؛ همه اینها به عبارت اصلی SEO برای Google بستگی دارد.
با این حال اکنون این چالش گسترش در عبارات دیگری بود که ممکن است افراد وارد شوند تا درباره بهینه سازی موتور جستجو برای Google اطلاعات کسب کنند. بنابراین پس از استفاده از wordtracker من ۹ عبارت دیگر را یافتم که عبارتند از: Google SEO بهینه سازی موتور جستجوگر گوگل بهینه سازی موتور جستجوی گوگل تکنیک های سئو بازاریابی جستجوی گوگل بهینه سازی موتور جستجو و Google بهینه سازی جستجوی Google بازاریابی از طریق موتور جستجوی Google و بهبود Google SEO.
اکنون برای چشم انداز همه چیز رقابت برای عبارت SEO برای Google از زمان شروع آن چندان عالی نبود این میزان در حدود 5 میلیون بازدید بود. کشتی جدید ؛ به طور متوسط حدود 30 میلیون نتیجه نتیجه رقابت علیه آن است. از این رو تلاش من برای به دست آوردن این عبارات جدید باید بیشتر باشد. نه ؛ همه به لطف تأثیر هاله سئو. امروز نه عبارتی که در بالا ذکر شد جزء 15 مورد برتر در صعود گوگل است. من هنوز برای عبارات جدید فهرست ارسالی دایرکتوری دریافت می کنم ؛ در حالی که در هر ده لیست از عبارت اصلی استفاده خواهم کرد.
من مطمئن هستم که پس از خواندن این بخش از اطلاعات تمام جزئیات دقیق اثر SEO Halo را می دانید. پیش بروید از اعتماد به نفسی که در موتورهای جستجو ایجاد کرده اید برای عبارات برتر استفاده کنید و همیشه به دنبال عبارت های مشابه دیگری باشید که می تواند به شما در رتبه بندی کمک کند.
[ad_2]