تناقض “رضایت فوری” در بازاریابی

[ad_1]

دیروز همه می خواستند بدون اینکه کاری انجام دهند

با این حال اگر شما هر زمان را در دنیای واقعی می گذرانید می دانید که نتایج به زمان زیادی می برد و غالباً شامل کار سخت است.

بنابراین چگونه می خواهید اشتیاق مردم به نتایج فوری را بدون دروغگویی یا دستکاری کنید؟

شما باید بدانید که همه ارضای آنی هستند.

در اینجا نیاز است:

تصور کنید که شما مشغول مطالعه پزشک هستید.

و گرفتن گواهینامه برای همیشه طول می کشد (من نمی دانم که دقیقا چه مدت است اما پنج سال است).

اکنون اگر شما در طی این پنج سال توانایی احساس رضایت نداشتید درست بعد از اینکه مدرک خود را گرفتید چند نفر به این کار ادامه می دهند؟

بنابراین شما باید اشباع را قطع کنید. شما هر روز از تحصیل رضایت بیشتری کسب خواهید کرد.

با گذراندن یک آزمون دشوار رضایت شما را کسب می کنید.

در اینجا چند نمونه از چگونگی دستیابی به نتایج فوری حتی بدون رسیدن به نتیجه نهایی آورده شده است.

چگونه این کار را در بازاریابی انجام می دهید؟

روش هایی وجود دارد که می توانید حتی بدون گذراندن یک آزمون دشوار یا هر چیز دیگری به موفقیت دست یابید.

به عنوان مثال می توانید به آنها رشوه بدهید که بلافاصله یک مشکل فوری حل می کند.

مشاوره ارزشمندی که بلافاصله پس از خواندن گزارش شما به نتیجه می رسد.

به عنوان مثال اگر در زمینه بدن سازی هستید می توانید در مورد بهبود فشار روی نیمکت به آنها توصیه کنید که بلافاصله بعد از خواندن می توانند پیاده سازی کنند.

این یک بهبود فوری است حتی اگر ده پوند ماهیچه بلافاصله با آن بسته نشود.

بنابراین می توانید ساختار کمپین بازاریابی خود را تغییر داده و بار فوروارد را یک نتیجه فوری تغییر دهید.

سپس برای تلاش و سخت کوشی می توانید آن را برای محصول خود نگه دارید (در یک ثانیه اطلاعات بیشتری درباره نحوه بهبود محصول خود کسب خواهید کرد).

حتی برای نامه های فروش کار می کند.

من این را در بیانیه یوجین شوارتز سوزاندن بیماری در خارج از بدن اعمال كردم.

در تبلیغات او ایده ای را به کتابی که می فروشد معرفی می کند.

شما دستان خود را به روشی مشخص نگه دارید و جریان فوری انرژی را تجربه می کنید.

وقتی افراد آگهی را می خوانند آن را امتحان می کنند بلافاصله کار می کند و احتمال بیشتری برای خرید آن دارند.

این یک فناوری عالی به دو دلیل نامربوط است: این محصول را شفاف می کند و اطلاعات ارزشمندی را ارائه می دهد.

یکی دیگر از دلایل این تکنیک عالی این است که حتی اگر بقیه کتاب زمان لازم برای اجرای آن را داشته باشد آنها می دانند که این نسخهها کار می کند زیرا قبلاً یک بار نتایج فوری دریافت کرده است.

این امر باعث می شود که حتی اگر آنها نتیجه ای فوری نگیرند با بقیه چرخه ها به جلو حرکت کنند.

شما حتی می توانید این مورد را برای یک محصول اعمال کنید.

اگر یک نویسنده مستقل آزاد هستید که نامه فروش را به شخص دیگری می نویسید ممکن است این مورد برای شما صدق نکند.

اما چه کسی می داند شاید به زودی محصولات خود را ایجاد کنید.

در هر صورت اگر شما محصولی را خلق می کنید همین موضوع صادق است.

به افراد توصیه ای بدهید که بلافاصله بتوانند درخواست کنند. به این ترتیب حتی اگر اطلاعات شما برای پیاده سازی و دستیابی به نتایج زمان لازم داشته باشد نتایج سریع به دست خواهید آورد.

و در صورت امکان جاهای دیدنی به مردم بدهید. وضعیت تناسب اندام همیشه نمونه خوبی از این امر است زیرا می توانید تحولات متفاوتی را به افراد ارائه دهید.

هنگامی که به مقدار مشخصی از تکرار در یک سطح رسیدند به سطح بعدی می روند.

به این ترتیب آنها یک حس مداوم از برجام دارند و ادامه می دهند.

چرا این مهم است؟

به عنوان یک بازاریاب البته می خواهید درآمد کسب کنید.

با این وجود حتی اگر هدف شما کسب درآمد باشد یک نکته را باید در نظر بگیرید.

این یک نقل قول از Earl Nightingale است که می توانید برای جلب توجه به خوبی انجام دهید.

پاداش های ما همیشه متناسب با خدمات ما خواهد بود. اگر درآمد خود را دوست ندارید باید راه ها و راه هایی را برای افزایش خدمات خود ابداع کنید.

اگر به افراد زیادی خدمت کنید می توانید درآمد بیشتری کسب کنید.

بنابراین ارائه خدمات بهتر به مردم در دو سطح برای شما مناسب است:

اول از همه شما درآمد بیشتری کسب می کنید که خوب است.

و ثانیا شما واقعاً در زندگی افراد تفاوت ایجاد می کنید این باعث می شود احساس خوبی نسبت به خودتان نیز داشته باشید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا