بازرگانی

تنظیم خنک کننده برای زمستان + دستورالعمل های گام به گام تنظیم درجه حرارت مایع خنک کننده

مایع خنک کننده را برای زمستان تنظیم کنید.
تنظیم درجه حرارت خنک سازی این یکی از مهمترین پارامترها برای افزایش بازده حرارتی و خنک کننده دستگاه است. در نتیجه ، تنظیم درجه حرارت خنک کننده در زمستان یا تابستان یکی از پیش نیازهای استفاده بهینه از این مدل کولر گازی است. از این لحاظ ، باید توجه داشت که چیلرها گرما را جذب کرده و آن را پراکنده می کنند و باعث خنک شدن و خنک شدن هوا می شوند. فرآیند جذب گرما با استفاده از گاز مبرد انجام می شود. مبرد مورد استفاده در بدنه مبرد معمولاً r134a است.
لازم به ذکر است که خنک کننده باید برای زمستان تنظیم شود. این یکی از روش ها و شاخص های عملی قبل از استفاده از سیستم گرمایش سیستم است. کارایی و اثربخشی بالا علاوه بر داشتن ظرفیت ها و امکانات کارآمد ، منجر به استفاده از دستگاه های برودتی در هتل ها ، ساختمانهای مسکونی و تجاری و ادارات شده است. با کاهش دمای هوا و شروع فصل سرما ، استفاده از حالت گرمایش برای سیستم های گرمایشی در دستور کار مردم قرار دارد. در همین حال ، تنظیم حالت گرمایش برای هر بخاری و تجهیزات به مجموعه ای از تنظیمات و روال نیاز دارد. این دستگاه ها برای توزیع هوای گرم یا سرد در اتاق به دستگاه هایی مانند کولر یا فن کوئل متصل می شوند.
لازم به ذکر است که اتصال جریان آب گرم از سیستم گرمایش مرکزی به چیلرها باعث تولید هوای گرم اتاق در زمستان می شود. در نتیجه ، هوای گرم و ایده آل با همان سرعت یکنواخت ، یکنواخت و ثابت در همان فضای داخلی جریان می یابد. به عبارت دیگر ، برای استفاده از حالت گرمایش خنک کننده ، دستگاه باید به منبع آب گرم متصل شود. جریان آب گرم به سازه ها معمولاً توسط مجموعه موتورخانه یا دیگ بخار دیواری تأمین می شود.

طرز تهیه کولر گازی برای زمستان.
به طور معمول خنک کننده را از طریق ترموستات دستگاه زمستان کنید. همه یخچال ها دارای یک ترموستات در محفظه خود هستند. امکان انتقال و انتقال ترموستات دستگاه به داخل سازه ، مانند اتاقهای پذیرایی و راهروها وجود دارد. با استفاده از ترموستات دستگاه ، کاربر می تواند به راحتی دمای اتاق را کنترل و تغییر دهد.

تنظیمات را اعمال کنید و دمای خنک کننده را کنترل کنید ، از ترموستات یا از راه دور برای دستگاه استفاده کنید. در این راستا ، باید توجه داشت که بسیاری از مدلهای مبرد به طور پیش فرض بر اساس سیستم تنظیم دما ساخته شده اند. 1. در نتیجه ، دمای مایع با دمای محیط داخلی متفاوت است.

برای تنظیم مبرد برای زمستان ، اول از همه ، باید به شرایط دمای محیط و نوع نیاز کاربر توجه شود. پس از تنظیم دمای اتاق ، دما از طریق کنترل از راه دور یا ترموستات به مقدار مشخصی تنظیم می شود. برای اعمال تنظیمات مورد نیاز ، ابتدا باید کلید تنظیم دستگاه را فشار دهید تا عدد صفر ظاهر شود. سپس کلید مکان نما مربوط به شماره 8 را فشار دهید و سپس یک بار کلید تنظیم روی صفحه را فشار دهید تا F0 نمایش داده شود. وقتی چندین بار کلید گروه مجاور را فشار دهید ، نماد F3 ظاهر می شود.
در این حالت ، با فشار دادن کلید SET ، شماره 1 ظاهر می شود و سپس با فشار دادن کلید کناری ، عدد صفر ظاهر می شود. پس از انجام این عملیات و برای ذخیره تنظیمات ، باید کلید RST را فشار دهید.در این حالت ، خنک کننده در دمای ثابت ثابت می شود. توجه به این نکته مهم است که برای افزایش عمر مفید و بهبود کارایی سیستم ، تنظیم دمای خنک کننده در محدوده 20 تا 30 درجه سانتیگراد مناسب و مفید است.
نحوه تنظیم خروجی آب خنک کننده
خنک کننده را برای زمستان پس از کار تنظیم کنید ، دمای آب خارج از سیستم نیز باید تنظیم شود. زیرا در صورت تنظیم نشدن دمای آب خروجی ، احتمال خراب شدن و ترک خوردن انتهای دیواره استارت و دستگاه وجود دارد. برای انجام این کار ، ابتدا باید کلید تنظیم شده و کلید ترکیبی مجاور را به مدت 5 ثانیه با هم فشار دهید و نگه دارید تا عدد صفر روی صفحه ظاهر شود. سپس اولین کلید مجاور را فشار دهید تا شماره 8 نمایش داده شود. در ادامه این روند ، کلید SET را فشار دهید تا نماد F0 ظاهر شود. بعد از ظاهر شدن نماد f0 ، دوباره کلید تنظیم را فشار دهید. با استفاده از کلیدهای مکان نما دمای خروجی دستگاه را تنظیم کنید ، سپس در نهایت کلید RST را فشار دهید تا تمام تنظیمات ذخیره شود.

لازم به ذکر است که بسیاری از مدلهای برودتی را می توان در محدوده دمایی 5 تا 35 درجه سانتیگراد تنظیم کرد. اما برای بهینه سازی و صرفه جویی در مصرف انرژی و برق ، تنظیم دمای دستگاه روی 25 درجه بسیار موثر و کارآمد است.

مزایای نصب چیلر برای زمستان
تنظیم خنک کننده زمستانی علاوه بر صرفه جویی در گرمای مورد نیاز محیط زیست ، صرفه جویی قابل توجهی در هزینه های اقتصادی و تصادفی برای کاربر و مصرف کننده اعمال می شود. بعلاوه ، تجهیزات و تجهیزات گرمایش جداگانه برای تأمین گرمایش فضا مورد نیاز نیست. علاوه بر این ، توانایی تنظیم دمای اتاق به طور مستقل و جداگانه فراهم شده است. در نتیجه ، کاربر می تواند درجه حرارت هر قسمت از محیط را به طور مستقل از سایر قسمت ها تنظیم کند. تنظیم دمای خنک کننده و شرایط حرارتی باعث می شود تا دستگاه در شرایط مختلف آب و هوایی ، خشک و مرطوب مورد استفاده قرار گیرد.
به دلیل تنظیم صحیح و بر اساس اصول سرمایشی و گرمایشی ، هوای گرم و تجدید پذیر به طور مساوی در گوشه و کنار محیط توزیع می شود. در نتیجه ، یک محیط گرم ، کامل و دلپذیر برای کاربر فراهم می شود. ناگفته نماند که تغییر حالت کولرهای گازی آسان و ساده است. از طرف دیگر ، عملکردهای دوگانه سرمایش و گرمایش دستگاه های خنک کننده امکان استفاده از هوای سرد یا گرم را در طول سال فراهم می کند.
با مشاوران رایگان در مرکز دات کام مشاوره رایگان بگیرید و برای بهترین مشاوره خرید با شماره های زیر تماس بگیرید
1021-3
05313

منبع:
https://tasisat.com/adjust-chiller-for- زمستان /
تاریخ انتشار :
2021-03-23 ​​10:00:02.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا