بازرگانی

تنظیم کانال هوا برای تابستان + راه حل هایی برای افزایش ظرفیت خنک کننده

تقسیم راه هوایی در تابستان
تفکیک مسیرها در تابستان به یک سری اصول و توصیه ها نیاز دارد. دهانه لوله عملکرد خنک کننده و عملکرد گرمایشی دو برابر دارد ، بنابراین در تابستان و زمستان استفاده از آن آسان است.
یکی از مهمترین مراحل در تنظیم حالت خنک سازی کانال ، غیرفعال کردن حالت دستگاه قبلی است. بنابراین ، اگر شکاف کانال در حالت داغ باشد ، باید غیرفعال شود.
پس از اطمینان از غیرفعال بودن حالت گرمایش دستگاه ، در این زمینه قرار دادن هوای تابستانی در دستور کار ، باید توجه داشت که فرایند خنک سازی این حالت تهویه با شروع کمپرسور و واحد فشرده سازی توسط خط لوله جداگانه
به عبارت دیگر ، کندانسور و کمپرسور تا حدی خنک شده و هوای سرد تولید می کند که با دیگر اجزا تعامل دارد. این چرخه با راه اندازی کمپرسور تجهیزات آغاز می شود. اگر به اطلاعات بیشتری در مورد کمپرسورهای داکت و اصول کار آنها علاقه دارید ، لطفاً روی لینک کلیک کنید و مقاله اختصاصی کمپرسور کانال چیست را بخوانید؟

لازم به ذکر است که فرایند خنک سازی تجهیزات لوله کشی منفرد به چرخه خنک کننده فشار بستگی دارد. کمپرسور و کولر از مهمترین اجزای این چرخه هستند.

پس از اینکه مبرد توسط کمپرسور فشرده و فشار آن افزایش می یابد ، مبرد از طریق لوله مسی به کولر تجهیزات منتقل می شود. در این قسمت پس از کاهش دما و خنک سازی ، گاز مبرد فیلتر شده و از طریق دریچه خروجی داخلی توزیع می شود.

طرز تهیه کانال های هوا برای تابستان
مجاری تنفسی جدا شده در تابستان معمولاً توسط ترموستات های دیواری و کنترل از راه دور تکمیل می شوند. ترموستات یکی از اجزای کنترلی این مدل سیستم تهویه مطبوع است. با توجه به شرایط و نوع کاربر ، کنترل ، مدیریت و ثابت نگه داشتن دمای داخلی در محدوده خاصی از مهمترین وظایف ترموستات داکت اسپلیت است.
وقتی دمای داخلی به محدوده مشخص شده رسید ، این قسمت با ارسال یک دستور به کمپرسور ، عملکرد کمپرسور را متوقف می کند. به همین ترتیب ، پس از افزایش دمای هوای محیط ، به ترموستات دستور می دهد تا واحد کمپرسور کندانسور را راه اندازی کند تا محیط داخلی به حالت ایده آل برسد.
شایان ذکر است که تنظیمات خنک کننده زیر کانال ابتدا باید دکمه COOL را روی ترموستات یا کنترل از راه دور فعال کند. پس از فعال شدن شرایط خنک سازی تجهیزات ، باید دمای ترموستات سیستم تنظیم شود.

در این رابطه باید توجه داشت که دمای مطلوب برای ساختمانها و واحدهای مسکونی 24 تا 26 درجه سانتیگراد است.

پس از انجام و اعمال تنظیمات مربوطه ، تقسیم کننده جریان را روشن کرده و از دیفیوزر و تنظیم کننده هوا سرد استفاده کامل کنید.
راه حل هایی برای افزایش ظرفیت خنک کننده هوا
با اجرای راه حل های ساده ، قدرت خنک کننده و تجهیزات خنک کننده ، می توان به راحتی راه هوایی را در تابستان افزایش داد. فیلترهای بهداشتی و تمیز یکی از راه حل های عملی در این زمینه است. فیلتر تصفیه کننده هوا تأثیر مثبتی در بهبود ظرفیت خنک سازی تجهیزات دارد.
بنابراین ، آلودگی و فیلتراسیون بستر و سطح فیلتر ، ظرفیت خنک کننده سیستم را کاهش می دهد.شستشوی آلاینده ها ، تمیز کردن و تعویض فیلترها در موارد شدیدتر روشهای م effectiveثر و عملی است. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه ، مطالعه مقاله اختصاصی فیلترهای خط لوله توصیه می شود.
بازرسی و ارزیابی کولر تجهیزات اندازه گیری گاز یکی دیگر از م componentلفه های مهم مورد استفاده برای بهینه سازی بار خنک کننده بافل مجرای هوا است. فرآیند خنک کننده هوا با انشعاب لوله با خنک کننده گاز انجام می شود. کاهش یا تخلیه مبرد دستگاه ، ظرفیت خنک کنندگی لوله ها را تا حد زیادی کاهش می دهد. اگر مبرد کم یا ناکافی باشد ، باید مبرد را اضافه کرد.
اطمینان از درستی اجزای کمپرسور و واحدهای فشار در مجاری هوای جدا شده نیز مستقیماً بر خنک سازی و خنک سازی تجهیزات افزایش یافته تأثیر می گذارد. کمپرسور یکی از مهمترین اجزای چرخه تبرید است و هسته اصلی سیستم جداسازی کانال است. روند تولید هوای سرد و تولید خنک کننده از این قسمت آغاز می شود.
عملکرد و عملکرد مطلوب کمپرسور به سلامت و ایمنی قطعات و اجزای کمپرسور بستگی دارد. هرگونه نقص در اجزای کمپرسور باعث از بین رفتن چرخه تبرید تجهیزات می شود.

راه هوایی را تنظیم کنید تا اتلاف گرما کاهش یابد
به منظور دستیابی به هوای خنک و تهویه تابستان و کاهش هزینه های اقتصادی ، تکنسین های ماهر و پرسنل تعمیر و نگهداری می توانند به راحتی روش خنک سازی شنت مجرای هوا را تنظیم کنند. تنظیم راه هوایی خنک کننده پراکنده تحت تأثیر عوامل و استانداردهای زیادی قرار دارد.

مهمترین عوامل تأثیرگذار نوع و مدل تجهیزات ، ظرفیت خنک کننده و خنک کننده و روشهای نگهداری و تعمیر می باشد.قیمت تنظیم خنک کننده مجرای هوا جداگانه است.

با مشاوره رایگان از متخصصان مرکز دات کام تماس بگیرید و برای دریافت بهترین مشاوره خرید با شماره تلفن زیر تماس بگیرید
1021-3
05313

منبع:
https://tasisat.com/adjust-ductsplit-for-summer/
تاریخ انتشار :
2021-05-26 10:00:04.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا