تنها برنامه آموزش دیجیتال مارکتینگ که در آن می توانید دانش عمیقی از همه 24+ واحد کسب کنید

[ad_1]

آموزش | برنامه

مدیران بازاریابی دیجیتال بر استراتژی بازاریابی آنلاین سازمان نظارت می کنند. آنها برنامه های بازاریابی دیجیتالی (از جمله ایمیل) ، طراحی ، نگهداری و تهیه محتوای وب سایت سازمان (های) سازمان را در اینترنت برنامه ریزی و پیاده سازی می کنند. علاوه بر این ، آنها از طریق رسانه های اجتماعی با مخاطب تعامل برقرار می کنند و از مراجعه بازدید کنندگان به سایت های دیجیتالی اطمینان می کنند. مدیران بازاریابی دیجیتال همچنین داده های بازدید کننده را تجزیه و تحلیل کرده و گزارش می دهند و روشهای جدیدی برای بازاریابی محصولات ایجاد می کنند. آنها غالباً با حضور آنلاین ، مؤسسات مالی ، خیرین و ناشران برای خرده فروشان کار می کنند. آنها همچنین می توانند توسط آژانس های بازاریابی دیجیتال به کار گرفته شوند. روز به روز:

معمولاً ، افسر بازاریابی دیجیتال:

توسعه و مدیریت کمپین های بازاریابی دیجیتال

نظارت بر استراتژی رسانه های اجتماعی

مدیریت و نگهداری وب سایت (های) سازمان

نوشتن و بهبود محتوای وب سایت و حساب های شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک و توییتر

جریان ترافیک وب سایت را ردیابی و تجزیه و تحلیل کرده و گزارش های داخلی منظم را ارائه دهید

شاخص های کلیدی عملکرد مانند کاهش نرخ گزاف گویی وب سایت ، افزایش زمان انتظار یا بهبود تبدیل را دریافت کنید

به طور مداوم در حال بهبود موتور جستجو برای وب سایت (ها)

هرگونه خطا و خطایی را در محتوای آنلاین برطرف کنید

فیلم ها ، پادکست ها و محتوای صوتی را در وب سایت ها ویرایش و منتشر کنید

وبینارها را مرتب کنید و بصورت آنلاین پخش کنید

تبلیغات بنر آنلاین ایجاد کنید و بر مدیریت تبلیغات PPC نظارت کنید

یک کپی برای کمپین های بازاریابی ایمیل بنویسید

شناسایی روندهای جدید در بازاریابی دیجیتال ، ارزیابی فن آوری های جدید و اطمینان از این که این برند در صدر تحولات صنعت بویژه موارد در بازاریابی موبایل قرار دارد.

برای تکمیل محصولات آنلاین روی مواد چاپی کار کنید

شرکت در راه اندازی محصولات و رویدادهای شبکه

مهارتهای پایه

مهارت های ویرایش و نوشتن: شما نیاز به طراحی و ویرایش محتوا برای سیستم عامل های مختلف دیجیتال دارید. نوشتن پست های وبلاگ ممکن است جزئی جدایی ناپذیر از ارسال باشد.

مهارت صحبت کردن: این مهارت ها عمدتاً در داخل کشور گسترش می یابد. شما باید بتوانید تفسیر منسجم دیگران را که ممکن است با رسانه آشنا نباشند ، نحوه کار فناوری های دیجیتال و کاربرد بازاریابی آنها چیست.

مهارت های ویرایش ویدیو: وب سایت و محتوای رسانه های اجتماعی نه تنها متن ، بلکه بصری نیز خواهند بود.

مهارت های توسعه وب: مدیر بازاریابی دیجیتال توسعه دهنده نرم افزار نیست ، اما شما به دانش HTML / JavaScript ، دانش قوی SEO و مهارت های پیشرفته در Word و PowerPoint نیاز خواهید داشت.

مهارت های مدیریت پروژه: مدیران بازاریابی دیجیتال نیز باید در اجرای پروژه های حساس به زمان و کار در مهلت های خوب ، خوب باشند.

آموزش عملی پیوند اساسی بین دانش دانش تئوری و حرفه است. در حالی که دانستن کاربرد عملی آنها به طور قطع برتری در حرفه حرفه ای را به شما می دهد ، باید برای یادگیری جوانب مختلف این حرفه در طول تمرین عملی تلاش های اضطرابی داشته باشید تا خود را برای طیف گسترده ای از پروفایل های حرفه ای آماده کنید ، که این امر باعث افزایش اشتغال شما می شود. از هر مأموریتی به عنوان فرصتی برای یادگیری استفاده کنید و دانش تئوری را با مهارتهای عملی آمیخته کنید تا بهترین نتیجه را کسب کنید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا