توانمندسازی – بررسی فرصتهای شغلی خانگی مبتنی بر اینترنت موفق

[ad_1]

توانمندسازی در سال 1998 توسط مدیر عامل شرکت Life ، آموزش و پرورش و شکوفایی ایجاد شد. جانت ویلسون Janet توانمندسازی را به عنوان فرصتی آنلاین ایجاد کرده است تا علاوه بر آموزش NetMarketing (ترکیبی از بازاریابی آنلاین و شبکه) ، یک هزینه کم هزینه در یک سیستم بازاریابی بانک اطلاعاتی خودکار فراهم کند.

جنت از فلسفه كسب و كار خود به عنوان یكی از “سیستمهای جهانی ارائه كیفیت بالا و مقرون به صرفه برای توده ها” و سیستمهای موفقیت جهانی و راهنمایی برای هر كسی كه قصد دارد بصورت آنلاین تجارت یا ایجاد مشاغل موجود بدون اینترنت به اینترنت بیاورد یا به سادگی یادگیری بازاریابی آنلاین و مهارتهای موفقیت شخصی را یاد می گیرد.

بازار کار یک خانه تجاری هرگز امیدوارکننده نبوده است. اینترنت Business Niche اکنون یک شرکت چند میلیارد دلاری است و با سرعتی سریع در حال رشد است. مشاغل جدید آنلاین به صورت آنلاین در حال صحنه هستند و مردم از همه اقشار زندگی سعی می کنند رویای آمریکایی برای آزادی مالی را تأمین کنند. این یک پدیده جهانی است.

از مفهوم آن ، توانمندسازی مشخص شده است تا بهترین دوره های آموزشی در دسترس را برای شرکای خود فراهم کند تا از آنها در ساخت آنلاین مشاغل خود استفاده کنند. این در نهایت راهی برای کسب چندین جریان درآمد بر مبنای باقیمانده است.

برنامه جبران خسارت نشان می دهد که چگونه می توان از توانمندسازی به عنوان بخشی از زرادخانه مشاغل خانگی خود استفاده کرد. هر زمان که هر بازاریاب وابسته به نظر برسد ، وقتی به دنبال گسترش مشاغل خانگی خود به صورت آنلاین است ، اغلب به یک برنامه جبران خسارت و ضمانت پرداخت سریع کمیسیون علاقه مند است.

طرح جبران توانمندسازی از یک ماتریس اجباری 3 9 9 با فشار بی نهایت تشکیل شده است. عالی به نظر می رسد اما منظورت چیست؟ برای نقل مستقیم از وب سایت Empowerism: “در یک ماتریس اجباری 3×9 ، حداکثر سه فروش وجود دارد که متناسب با خط مقدم شما باشد ، و کلیه فروش های دیگری که شما یا بالاتر از آن ساخته اید ، به سطح دوم شما و فراتر از آن – تحت نام” پسوند منتقل می شوند. “وقتی افراد زیر فروش اشتراک را انجام می دهند ، آنها فقط می توانند سه نفر را در خط مقدم خود بگیرند ، بنابراین” دیگران “به سطح بعدی گسترش می یابند. در هر تمدید ماتریس ، که شامل 29523 شغل موجود است ، در ماه 1.00 دلار درآمد کسب خواهید کرد. با گذشت زمان ، این واقعا افزایش می یابد – یک ماتریس کامل 3×9 در هر ماه 29523 دلار می پردازد! (این نباید یک امنیت یا چشم انداز درآمد در نظر گرفته شود. درآمد کاملاً به تعداد فروش اشتراک های شخصی و منفی بستگی دارد.) “

یکی دیگر از فرصت های کمیسیون 6 دلار است که هر بار که یکی از شرکت های زیر مجموعه خود مراقبت شخصی از تمدید اشتراک خود به دست آورد ، 6 دلار درآمد کسب می کنید. در نتیجه کلیه اطلاعات ارزشمندی که توانمندسازی و همچنین فرصت برای مشاغل خانگی فراهم می کند ، تصمیم گیری برای تجدید آسان است.

هر صاحب مشاغل خانگی به شما می گوید که آنها نه تنها می خواهند حقوق بگیرند بلکه می خواهند سریع درآمد کسب کنند. پاداش سریع شروع سریع همین کار را می کند. آنها هر دوشنبه برای همه شرکتهای تابعه جدیدی که هفته گذشته حمایت مالی کرده اید ، به شما پرداخت می کنند. و بهترین بخش این است که هیچ محدودیتی در تعداد جوایز Quick Start که می توانید جمع کنید وجود ندارد.

فعال کردن کار می تواند گزینه های شما را گسترش دهد. شما به سادگی می توانید از فرصت شغلی و اطلاعات آموزشی برای کمک به پرداخت برخی صورتحسابها استفاده کنید ، یا می توانید آنها را تا جایی تبدیل کنید که آنها به منبع اصلی درآمد شما تبدیل شوند.

توانمندسازی نه تنها اطلاعاتی در مورد چگونگی اداره یک مشاغل موفق در خانه و در عین حال ارائه یک برنامه غرامت بسیار سودآور به شما می دهد. همچنین ابزارهایی را برای شما فراهم می کند که می توانید یک فرصت شغلی مبتنی بر خانه را برای شما تبلیغ کنید. می توانید به ایده ها ، بنرها و تبلیغاتی که می توانید در تلاشهای تبلیغاتی خود استفاده کنید ، دسترسی پیدا کنید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا