توسعه برنامه Android: راهنمای مبتدیان

[ad_1]

Android | برنامه

بنابراین ، ذهن شما با ایجاد خلاقیت همراه است تا یک برنامه رفع تشنگی برای کاربران ایجاد کند. چند عکس عالی به ذهن شما خطور می کند که در آن می توانید بارگیری های بی سابقه ای را مشاهده کنید؟ کجا گیر کردی؟ آیا یادگیری برنامه نویسی یک برنامه اندرویدی موفق است؟

یادگیری فرایندی بی پایان است و اگر این گرسنگی را در درون خود داشته باشید ، دیگر به هیچ وظیفه ای نمی رسید. توسعه برنامه اندروید می تواند یک کار دلهره آور باشد ، خصوصاً اگر مبتدی باشید. برای شروع فرایند توسعه ، دانش عمیق زیادی لازم است. برخی اصطلاحات ظاهر می شوند که ممکن است با آنها آشنا نباشید اما به لطف ویژه Google ، این کار ما را آسان می کند. آهی راحتی بکشید و برای کدک های بزرگ و ناهموار برای آینده دست و پنجه نرم کنید.

مرحله 1: یک سیستم عامل انتخاب کنید

سیستم عامل مهمترین برنامه ای است که روی کامپیوتر اجرا می شود. این وسیله ای برای برقراری ارتباط بین برنامه نویس و خود رایانه است. انتخاب صحیح سیستم عامل (OS) به دامنه پروژه شما بستگی دارد. سه سیستم عامل اصلی حاکم بر دنیای اینترنت وجود دارد – لینوکس ، ویندوز و مک.

لینوکس سیستم عامل ترجیحی اکثر توسعه دهندگان است ، اما اگر تازه وارد این سیستم هستید ، به Windows بروید. پس از پایان کار ، می توانید به مرحله بعدی بروید و Android Studio را نصب کنید.

مرحله دوم: Android Studio را بارگیری و نصب کنید

Android Studio پرکاربردترین “محیط توسعه یکپارچه” است که Google دارد. IDE بستری است که در آن می توانید کدهایی را که تایپ می کنید مشاهده کرده و نتایج را در آنجا مشاهده کنید. پس از بارگیری Android Studio ، می توانید مراحل نصب را به پایان برسانید و صفحه ای را مشاهده کنید که می توانید رمزگذارهای خود را در آن اجرا کنید.

همچنین می توان از یک ویرایشگر عمومی برای اجرای کدک ها استفاده کرد ، اما چرا این ویژگی IDE را نادیده بگیریم؟ این به طور خاص برای برنامه نویسی و برنامه آندروید طراحی شده است.

مرحله 3: بارگیری کیت توسعه جاوا (JDK)

پس از بارگیری Android Studio ، برنامه مهم بعدی JDK است. زبان برنامه نویسی مورد استفاده برای توسعه برنامه های Android JAVA خواهد بود. بنابراین ، برای استفاده از Android Studio باید یک JDK نصب کنید که می تواند از اینجا بارگیری شود. دستورالعمل های نصب را با دقت دنبال کنید. پس از اتمام ، Android Studio آماده شروع کار است.

عامل مهم دیگر رابط کاربری است که می خواهید در آن خروجی کد خود را مشاهده کنید. دو گزینه پیش روی شماست – شبیه ساز یا ماشین زمان واقعی.

Android Emulator یک دستگاه Android مجازی است که دقیقاً شبیه دستگاه Android شما خواهد بود و می تواند برای اجرای و آزمایش کد شما استفاده شود. اگر تصمیم دارید کد خود را بر روی دستگاه در زمان واقعی آزمایش کنید ، درایوری که از آن پشتیبانی می کند باید دوباره نصب شود.

مرحله 4: اولین پروژه خود را شروع کنید

شما برای شروع پروژه جدید Android Studio آماده هستید. نام پروژه ای را که تمام مدت منتظر آن هستید وارد کنید و پس از اتمام موفقیت آمیز ، می توانید آن را در فروشگاه Google Play بارگذاری کنید.

نامگذاری پروژه شما باید به اندازه کافی هوشمند باشد زیرا این پرونده ای خواهد بود که همه کاربران مشاهده می کنند. در حالی که به برنامه فکر می کنید ، ممکن است تصمیم گرفته باشید که روی کدام پلتفرم اجرا می شود ، یعنی. تلفن یا رایانه لوحی

مرحله 5: صفحه شروع پروژه نهایی

پس از باز کردن برنامه ای که در حال ایجاد آن هستید ، می توانید پیامی با عنوان “سلام به جهان” را مشاهده کنید. این کوچکترین برنامه ای است که توسعه دهندگان هنگام یادگیری یک فناوری جدید انجام می دهند. از این طریق می توانید نوشتن پروژه مورد نظر خود را در ذهن خود آغاز کنید. این می تواند یک برنامه لیست کار ، یک برنامه Cab Booking یا یک فروشگاه کتاب باشد.

سرانجام ، پریدن به واقعیت

همه برنامه ها برنده نیستند و نظرات خوبی دریافت می کنند. کمی بازاریابی همراه با یک تجربه استفاده آسان چیزی است که نیاز به تمرکز بیشتری دارد. همچنین ، JAVA زبانی است که به یک دانش عمیق نیاز دارد. تمرین بهترین راه ممکن برای دستیابی به رنگهای پر پرواز است.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا