توسعه برنامه NET – جهانی در حال تغییر برای تجارت الکترونیکی

[ad_1]

دیجیتال | فناوری

دات نت چیست؟

NET یک فناوری جدید اینترنتی و مبتنی بر وب است که توسط Microsoft Inc ارائه شده است و نرم افزاری را به عنوان خدمات وب ارائه می دهد. این چارچوب جدید برای برنامه های تحت وب که در مدل محاسبات مرکزی سمت سرور اجرا می شوند ، کار می کند. ویژگی های NET به برنامه نویسان اجازه می دهد راه حل های کاملی از وب را که ایمن نیز هستند ، ایجاد ، توسعه و مدیریت کنند.

زبانهایی از جمله VB.Net ، ASP.Net و C # با SQL Server در درجه اول در برنامه نویسی و توسعه شبکه استفاده می شوند. این ترکیب منحصر به فرد به شما کمک می کند تا اطلاعات و داده های مورد نیاز را به صورت نهایی به کاربران نهایی ارائه دهید.

Visual Studio .NET یک محیط توسعه مشترک برای دات نت چارچوب جدید است. در این چارچوب ، ما برنامه ها را با استفاده از صفحات وب ، ماژول کد ، کنترل ها و سایر خدمات تحت یک IIS توسعه می دهیم. این فناوری محیطی را در اختیار ما قرار می دهد تا به راحتی برنامه ها و راه حل های پویا ، مبتنی بر پایگاه داده را بسازیم.

از آنجا که .NET از استانداردهای اینترنتی مانند HTTP ، XML ، SOAP و UDDI پیروی می کند ، بهترین استفاده در توسعه برنامه های تحت وب است. Netframe همچنین زبان طبیعی است. در حال حاضر از C ++ ، C # ، Visual Basic ، Jscript (نسخه JavaScript مایکروسافت) و COBOL ، به غیر از ایفل ، پرل ، پایتون ، اسمالتاک و سایر موارد ، پشتیبانی می کند.

Microsoft .Net Basics

در این دنیای تجارت الکترونیکی که به سرعت در حال توسعه و تغییر است ، ابزارهای فعلی برای ایجاد بازارهای دیجیتال قادر به تأمین نیازها و نیازهای متغیر تجاری نیستند. با معرفی Microsoft .Net ، پیشرفت چشمگیری در سرویس های وب XML مشاهده شد. پیش از این ، توسط خدمات مهندسی نرم افزار ارائه شده توسط نرم افزارهای خارجی مورد استفاده قرار می گرفت. پس از ایجاد یک سیستم .Net ، ایجاد یک مرکز ذخیره اطلاعات جهانی و ادغام آن در برنامه های مختلف آسان تر می شود.

. مزیت خالص:

این یک محیط پیاده سازی غنی از ویژگی است که توسعه و ادغام آسان بین تعدادی از زبانهای مختلف توسعه را ساده می کند

سازگار با مرورگر و سیستم عامل مستقل

ویژگی های پشتیبانی XML در پایگاه داده SQL Server 2000

ابزارهای نرم افزاری .NET ویژوال استودیو را برای ساخت برنامه های تحت وب فراهم می کند

از ASP.NET ، ADO.NET و یک جزbu داخلی IIS 6.0 جدید پشتیبانی می کند

قالب .NET خوانایی کد شما را افزایش می دهد

معماری شی گرا را ارائه می دهد

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا