توسعه محصول جدید سودآور – 7 مبانی بازاریابی

[ad_1]

1. لذت بردن از مصرف کننده هدف

در ایجاد مواردی که واقعاً نیازها و نقاط درد مصرف کننده هدف شما را برطرف می کند متمرکز شوید

نیازهای آنها را برآورده کرده و فراتر بگذارید

طرفداران ایجاد کنید نه فقط مشتری

به مسائل داخلی توجه نکنید

آیا می توانید بازار هدف را مشخص کنید و چه چیزی باعث ایجاد انگیزه در آن می شود؟

– آیا 50٪ از مخاطبان هدف شما می گویند که قطعاً یا احتمالاً محصول شما را خریداری می کنند؟

2. اطمینان حاصل کنید که در اوایل سودآور است

ایده های صفحه را برای سودآوری در مرحله ایده انجام دهید

ایده های اولیه را برای مقابله با مشکلات سودآوری اصلاح کنید

از یک مدل تجاری معیوب پیروی نکنید

– آیا کالاهای من به طور ناخالص و به ازای هر واحد سود و زیان ایجاد می کنند؟

– آیا برای سالهای 1 و 3 سال کار قابل استفاده دارم؟

3. ایده های ایده آل را مشخص کنید

بهترین ایده ها را از چندین ایده انتخاب کنید

برای ارائه ایده های خوب ایده های خوب را به چالش بکشید و اصلاح کنید

از منابع مصرف کننده و توسعه خود بازخورد بخواهید

برای فراتر از انتظارات متفاوت بودن و بهتر بودن تلاش کنید

به یک جواب پرش نکنید

آیا این یکی از بهترین ایده های ما 1 در 3 یا 1 در 5 است؟

– چه چیزی می تواند این را بهتر کند؟

4- موقعیت و شفاف سازی ایده محصول

حتماً توضیح دهید که این چیست چه کاری انجام می دهد و چگونه به نفع مصرف کننده شما است

مسئولیت کامل خود را برای مشتریان (تجارت و مصرف کنندگان) انجام دهید تا فواید آنها را بدانید

متفاوت و عالی باشید

از فرصتی برای گفتن دقیق داستان خود صرف نظر نکنید (به عنوان مثال هر نقطه تماس)

آیا می توانید مفهوم خود را در 5 کلمه یا کمتر توضیح دهید؟ آیا مشتریان (تجارت و مصرف کننده) ایده شما را می فهمند و پاسخ می دهند؟

آیا شما متفاوت و یا برتر هستید؟

آیا شما یک داستان سودآور قانع کننده برای تجارت دارید؟

5- بازاریابی خود را ناخوشایند متمرکز و واقع بینانه نگه دارید

قبل از صرف هر چیزی اهداف تجاری خود را تعیین کنید

مقایسه و گزینه های جایگزین (تهیه کنندگان برنامه ها و روش ها)

بهره وری و کارایی برنامه های خود را تعیین کنید

فقط این کار را نکن

از فرصت های PR کم هزینه و کم هزینه غافل نشوید

– آیا این برنامه / برنامه یک هدف عملی را برآورده می کند؟

بازده سرمایه گذاری چیست؟ آیا گزینه کارآمدتری وجود دارد؟

آیا این برنامه کاملاً پشتیبانی و سازگار است؟

6. تسلط بر مدل کسب و کار خود

حفظ آزمایش و بهبود مداوم بازار آزمون

مخلوط کردن محصول قیمت گذاری فروش و روش های بازاریابی را آزمایش و اصلاح کنید

ردیابی و بهبود عملکرد سود

پیشرفت را تنها با رشد کل فروش اندازه گیری نکنید

آیا شما یک بازار کوچک را شناسایی کرده اید که بتوانید بر مدل تجاری خود نظارت داشته باشید؟

عملکرد سود و زیان این بازار کوچک چیست؟

آیا دائماً تست می کنید و عملکرد را بهبود می بخشید؟

آیا می توانید بهترین مدل تجاری خود را گسترش دهید؟

7. بهتر از بزرگسالان

نظارت و تعامل با واکنش های مصرف کننده

مکان خود را تعیین و تعیین کنید

محصولات جدید را سریعتر توسعه دهید

به طور مستقیم با آنها رقابت نکنید زیرا قوی تر هستند

– / آیا می توانید طاقچه خود را داشته باشید؟

آیا می توانید نیازهای بازار و شکافهایی را که پیرمردان بسیار کوچک می دانند تأمین کنید؟

آیا می توانید نظرات خود را برای به دست آوردن محصولات جدید برتر برتر ترکیب کنید؟

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا