[ad_1]
در حال حاضر بسیاری از مردم 100٪ از وقت خود را در خانه (WFH) کار می کنند. امیدوارم اگر این مورد برای شما صادق است بتوانید نتایج خود را حفظ کرده و در طول COVID-19 سالم بمانید. هنوز تغییر بزرگی در شرکا و مشتریان وجود دارد. من شما را تشویق می کنم که از این زمان برای نگاه دقیق تر به اهداف کلی شرکت خود تمرکز بر سلامت (جسمی و روحی) و مراقبت از خود و لذت بردن از اوقات خانوادگی در خانه استفاده کنید. من فکر می کنم بسیاری از صاحبان مشاغل کوچک باید بر استراتژی های بازاریابی خود تسلط داشته باشند و وقتی ویروس کرونا ویروسی می شود ممکن است دقیقاً یکسان باشد. شما می خواهید ابزارهای فناوری مورد نیاز را برای سهولت زندگی روزمره WFH برای شما به اشتراک بگذارید. ابزارهای ارتباطی تیمی احتمالاً بزرگترین تصمیم محصول WFH است که باید بگیرید. تیم شما به ابزارهای ایمن و آسان برای استفاده نیاز دارد تا بتواند بلافاصله روی پیام های ارسال شده به همکاران شما کار کند. آنچه برای شما مناسب است بستگی به نیازها و چالش های شما اندازه تیم شما و بودجه شما دارد. شاید نام Slack را شنیده باشید. این ابزار به شما امکان می دهد کانال هایی در سیستم عامل های مختلف ایجاد کرده و کاربران را دعوت کنید. از ایده های بازاریابی داخلی تا استراتژی های رسانه های اجتماعی گرفته تا عکس سگ های اداری تیم شما می تواند به راحتی کانال های ارتباطی و همکاری مرتبط ایجاد کند. با بسیاری از ابزارهای مفید مانند تقویم Outlook Twitter HubSpot و بسیاری دیگر. Salesforce را ادغام کنید تا بتوانید هر روز در برنامه Slack خود چه اتفاقی می افتد (نیازی به مجبور کردن و خروج از تقویم خود ندارید) یا به عنوان مثال فید توییتر خود را ببینید. ایموجی های سرگرم کننده و خلاقانه زیادی وجود دارد که می توانید از آنها برای ایجاد پیام های از راه دور در زمان های سخت استفاده کنید. Discord یکی دیگر از بسترهای محبوب است. این ابزار صوتی تصویری و متنی که بین گیمرهای آنلاین محبوب است نه تنها برای ارتباط با همکاران بلکه برای یافتن گروهی از همفکران و دوستان جدید نیز طراحی شده است. می توانید برای موضوعات خاص مانند کانال های Slack سرور و کانال ایجاد کنید. در حالی که Slack درآمد بیشتری دارد Discord کانالی دارد که در آن می توانید با اعضای تیم صحبت کنید. Discord همچنین به شما امکان می دهد مسئولیت ها و مجوزها را به کاربران اختصاص دهید. Flock یک ابزار ارتباطی مبتنی بر ابر با تماس های ویدئویی و صوتی اشتراک گذاری صفحات مصاحبه های متنی ادغام با سایر برنامه های سازمانی و موارد دیگر است. می توانید همکاران خود را در لیست کارها برچسب گذاری کنید اسناد عکس ها و فیلم ها را بارگذاری کنید و یادآوری ها و تاریخ های خاصی را تعیین کنید. رای گیری اشتراک گذاری کد و بحث گروهی وجود دارد و با برنامه های دیگر مانند Trello Github Google Drive و Asana ادغام شده است.در اینجا مواردی وجود دارد که ممکن است با نیازهای شما در یک تجارت کوچک مطابقت داشته باشد. G Suite یک محصول Google است که شامل رایانش ابری ابزارهای تولید و همکاری نرم افزار و محصولات است. پردازش کلمه پردازش کلمه صفحه ها تقویم های مشترک ذخیره سازی ابری و غیره را به دستگاه های ایمیل ارائه می دهد. می توانید از طریق برگه ها و Google Docs بازخورد بدهید و توصیه های شخصی کنید اسناد را در اینترنت ویرایش کنید در پروژه ها و اسناد همکاری کنید. دسترسی آسان کاربران به فایلهای شخصی بسیار آسان است. Evernote: این فقط یک برنامه یادداشت برداری نیست. Evernote به شما کمک می کند تا ایده ها را اولویت بندی کرده و به اشتراک بگذارید پروژه ها و لیست کارهای انجام شده را پیگیری کنید. من نوشتن را به عنوان یک کابینت ذخیره سازی دیجیتال که سازمان را ساده می کند بسیار مهم می دانم. بسته ها و شرکت های رایگان و آسان وجود دارد. ابزارهای CRMCRM برای مدیریت ارتباط با مشتری و ابزارهای CRM وجود دارد که به شما در مواردی مانند مدیریت ترافیک ردیابی فروش نظارت اجتماعی و تحویل خبرنامه الکترونیکی کمک می کند. در اینجا سه مورد را باید در نظر گرفت: 1. MailChimp یک پلت فرم بازاریابی کامل با ابزارهایی برای ایجاد همه چیز از ایمیل تا ایمیل است. آنها مدلهای فوق العاده ای برای انتخاب دارند که می توانند متناسب با نام تجاری شما سفارشی شوند. رابط بصری و گزارش کامل خوب است اما هرچه لیست مشتریان یا تعداد ایمیل های خود را افزایش دهید همه چیز گران تر می شود. می توانید برنامه های مختلف را در وب سایت آنها مقایسه کنید. Constant Contact رقیب اصلی MailChimp به عنوان یک نام تجاری بازاریابی ایمیلی است. اگر فیس بوک بخش بزرگی از استراتژی بازاریابی اینترنتی شما باشد این یک تجارت خوب است و یک انتخاب عالی است. Constant Contact یک گزینه ایمیل ایجاد کرده است که به کاربران امکان می دهد ایمیل شما را در فیس بوک به اشتراک بگذارند. این گزینه را می توان مناسب ترین رسانه های اجتماعی دانست و دارای تمام ویژگی های آن است. اگر بازاریابی اینترنتی شما به Hootsuite نیاز دارد (می توانید این را به Hootsuite اضافه کنید) و تمرکز خود را روی تعطیلی رسانه های اجتماعی گذاشته اید این یک ابزار بازاریابی عالی برای شما است. AWeber محبوب ترین انتخاب است و توسط بسیاری از شرکت های بازاریابی حرفه ای ارائه می شود. این پنج برنامه گزینه ها و لیست کارهایی مانند کمپین های ایمیل نامحدود نظارت لیست ها و ارسال پیام را در اختیار شما قرار می دهد. بسیاری از مردم معتقدند که پلت فرم Auto Responder نسبت به سایر شرکت ها برتر است و شرکت را در اختیار شما قرار می دهد. به شما این امکان را می دهد تا نحوه ارسال ایمیل اختصاصی به مشتریان را به صورت برنامه ریزی شده ساده کنید. ابزارهای مدیریت پروژه ابزارهای مدیریت پروژه مشارکتی که به شما این امکان را می دهد همه پروژه های آنها خود را به عنوان یک برنامه نویس آنلاین صنعتگر و ابزار همکاری در مدیریت فرایندهای تیم در نظر بگیرید. کار یکی از ابزارهای پیشرو است و نتایج خوبی به دست می آورد. به همه اعضای تیم خود اجازه دهید پیشرفت پروژه را از طریق ابزارهایی که به راحتی قابل مشاهده هستند دنبال کنند.شما همیشه می دانید که تیم شما کجاست و چه کسی و چه زمانی مسئول است. چند روز است (اما اگر بتوانید همه چیز را به راحتی جابجا کنید) برنامه شما تغییر می کند) 2. دوشنبه ها یک ابزار مدیریت تیم ساده و آسان (یک پلت فرم واقعی مدیریت پروژه) هستند. این فرایندها شکل موج و پروژه های خود را بر روی بستر دیجیتال مدیریت می کنند. در نگاه اول به نظر می رسد یک سری برگه های ویژه است که به اعضای تیم اجازه می دهد تا وظایف خود را ارسال کرده و آنها را با گزارش وضعیت و مشخصات به روز کنند. این بدان معناست که همه می توانند همه کارهای فعال را مشاهده کنند. و همیشه بر توسعه آن تکیه کنید. اعضای تیم می توانند بر روی چندین پروژه کار کنند بدون اینکه در آخر هفته از دست بروند. گردش کار را می توان به نحوی که می خواهید با اولویت ها ارتباط برقرار کنید آنچه هنوز انجام نشده است و غیره انجام دهید. شکل و دکمه های بزرگ نیز آسیب نمی رسانند! ابزارهای مدیریت رسانه های اجتماعی بسیاری از مشاغل کوچک ابزارهای مدیریت رسانه های اجتماعی را می سازند. یک ابزار مدیریت رسانه های اجتماعی که به شما امکان می دهد همه حساب های خود را در یک رایانه لوحی مدیریت کنید هم در وقت و هم در دردسر شما صرفه جویی می کند. این ابزارها در مناسب ترین زمان روز به اشتراک گذاشته می شوند بنابراین پیروان و طرفداران شما می توانند به طور مرتب به روزرسانی ها را ببینند. روشی هوشمندانه و م moreثرتر برای ساختاربندی و به اشتراک گذاری پیام خود در رسانه های اجتماعی. بهترین بخش این ابزارها سیستم تجزیه و تحلیل داخلی است که به شما یک نمای کلی از بهترین و زمان تاثیر بیشتر بر رسانه های اجتماعی را می دهد. دو ابزار مدیریت رسانه های اجتماعی وجود دارد که من شخصاً از آنها استفاده می کنم: 1 نمایش بافر متن و تجزیه و تحلیل برنامه ریزی شده (بسته به برنامه ای که انتخاب می کنید) عمق نتایج تجزیه و تحلیل. بسیاری از صاحبان مشاغل کوچک Buffer را به دلیل رابط تمیز و روان آن انتخاب می کنند که برای مبتدیان آسان است. من می دانم که حتی Buffer برای نیازهای کمتر مفید رسانه های اجتماعی مناسب است اگر می خواهید برنامه نتایج و سایر موارد خود را در هر یک از شبکه های اجتماعی خود ببینید Hootsuite اینجاست. آنها را امتحان کنید و ببینید کدام یک برای مشاغل کوچک شما بهتر است. *** و در حالی که ابزاری نیست که هر کارمند از آن استفاده می کند من این MoneyMinderOnline را در این زمانهای غیرمنتظره دوست دارم این عادت نه تنها به شما زمان می دهد تا ببینید چقدر پول خرج می کنید بلکه به شما یک مرور کلی از هزینه عادت می دهد و می توانید برای آینده خود برای بهبود تحرک مالی و تسویه بدهی خود برنامه ریزی کنید. خودتان را بررسی کنید و برای اهداف بزرگتر خود پول پس انداز کنید. امیدوارم چند ابزار برای کمک به بهبود بهره وری و همکاری هنگام کار در خانه ارائه کرده باشم.همچنین می توانید از مقالات ما در مورد بهبود عملکرد کسب و کار در وب سایت ما بهره مند شوید.
[ad_2].
0 خواندن این مطلب 6 دقیقه زمان میبرد