بازرگانی

تولید فیلتر شنی

فیلترینگ چیست و چگونه کار می کند؟

فیلتر شنی (فیلتر شنی) وسیله ای است که با فیلتر کردن (آب) آب، زباله های معلق مانند گل و لای، رنگ، مواد آلی، پلانکتون ها، باکتری ها و زباله های ناشی از زنگ زدگی را از بین می برد. از شما عزیزان دعوت می کنیم ابتدا ویدیوی زیر را تماشا کنید.

یک فیلتر شنی آب را با زباله‌های معلق در ناحیه‌ای از زباله‌ها که ممکن است شن یا زغال سنگ آنتراسیت (فیلتر کربن فعال) باشد، عبور می‌دهد. به دلیل عبور آب در شکاف های بین ماسه سنگ ها، اجسام معلق در آب گرفته می شود و تقریباً هیچ جسمی در آب معلق نمی ماند. مسلم است که غلظت ذرات معلق در توری فیلتر افت فشار را افزایش می دهد و اگر این افت فشار از مقدار معینی بیشتر شود، فیلتر باید شسته شود.

فیلتر شنی چیست؟
فیلتر شنی چیست؟

یک فیلتر شنی آب را با ذرات معلق در ناحیه ای از زباله که ممکن است شن یا زغال سنگ آنتراسیت (فیلتر کربن فعال) باشد، عبور می دهد. با عبور آب از شکاف های بین ماسه ها، آب معلق به دام می افتد و اجسام معلق تقریباً توسط آب از بین می روند. مسلم است که غلظت ذرات معلق در توری فیلتر باعث افزایش افت فشار می شود و اگر این افت فشار از مقدار معینی بیشتر شود، فیلتر باید شسته شود.

اثربخشی تجهیزات فیلتر شن و ماسه

  • تصفیه آب در رودخانه های متلاطم. پس از انعقاد، لخته سازی و ته نشینی گروه ها برای به دست آوردن آب آشامیدنی، بهداشتی و صنعتی
  • آب استخر را تمیز کنید تا آب کدر و شفاف نشود
  • تصفیه نهایی فاضلاب صنعتی و انسانی
  • تصفیه آب برج های خنک کننده از مواد نفوذپذیر معلق هوا مانند گرد و غبار

برای مشاهده و خرید محصولات اینجا کلیک کنید تصفیه آب صنعتی پرس.

مسلم است که وقتی به جای ماسه از ماده ای به نام کربن فعال (کربون فار) استفاده شود، با از بین رفتن کلر، فنل ها و مواد آلی مشابه، طعم و رنگ نامطبوع آب از بین می رود. به این ترتیب فیلتر تمیز می شود، زغال سنگ موجود در دستگاه هر شش تا شش ماه یکبار تمیز و تغذیه می شود. برای این کار، پس از شستن مخالف فیلتر، زغال خرد شده را به مدت 20 تا 30 دقیقه زیر آب بخار کم فشار بشویید.

تولید فیلتر شنی

پدال دست ضد عفونی کننده

قیمت این دستگاه فقط صد و پنجاه هزار دلار است. این دستگاه دارای مخزن زیر 5 لیتری می باشد و با هر بار پر شدن مخزن حداقل 3000 بار می توان آن را به صورت دستی تعویض کرد.

شستن دستها

نحوه عملکرد فیلتر شنی

ساختار فیلتر شنی (فشاری) دیواره های این فیلتر شنی به شکل استوایی و بر اساس استانداردهای قابل اجرا از فولاد ساخته شده است. همچنین دارای دو شیر کنترلی بوده و برای جلوگیری از زنگ زدگی، تمام طرفین داخل مخزن مواد از رنگ دوبل اپوکسی با آب پوشانده شده و تمامی قسمت های خارجی مواد که مجاور و نزدیک هوا هستند با رنگ روغن پوشانده شده است. فشار نرمال در فیلتر شنی بین 7-7 اتمسفر است و اگر فشار بیشتر از این باشد حرکت دایره ای انجام می شود.

فیلترهای شنی به صورت عمودی و افقی تولید می شوند. قطر فیلتر عمودی معمولی نزدیک به 0.5 تا 3 متر و ارتفاع آن 0.7 تا 1.5 متر است. فیلتر عمودی بسیار بالاتر از فیلتر افقی از فیلتر فیزیکی است که در تمام طول رخ می دهد. در فیلتر افقی، آب ورودی و آب به دست آمده از لباسشویی از طریق یک لوله فلزی بلند توزیع یا جمع آوری می شود، اما در فیلتر عمودی این کار به وسیله نازل های ورودی از بالای دستگاه انجام می شود.

برای مشاهده و خرید محصولات بر روی فیلتر جامبو کلیک کنید کلیک.

شیر فیلتر شنی و شیر فیلتر کربنی

شیر فیلتر شنی یکی از تجهیزات مهم در فیلتر شنی و فیلتر کربنی است اما عملکرد شستشوی معکوس و شستشوی فیلتر توسط شیر فیلتر شنی انجام می شود.

برای مشاهده و خرید محصولات بر روی فیلتر کربن کلیک کنید کلیک.

فرآیند فیلتر شنی به شرح زیر است:

A: خدمات فیلتراسیون شن و ماسه

هنگامی که فیلتر شنی یا فیلتر کربن کار می کند و کار می کند، آب از بالای فیلتر شنی وارد شده و پس از عبور از فیلتر شنی و انجام تمیز کردن، توسط نازل پایینی فیلتر شنی و از سمت خروجی جمع آوری می شود. .فیلتر شنی رو به بیرون است.

ب: فیلتر شنی یا فیلتر کربن را بشویید

  1. یکی از مهمترین کارهایی که اپراتور فیلتر شنی باید انجام دهد شستشو است و این امر نقش مهمی در تصفیه خوب آب خواهد داشت.
  2. تخت داخلی در حین جراحی با فیلتر شنی کثیف است و ممکن است تورفتگی پیدا شود.
  3. هنگامی که شیر فیلتر شنی در انتهای پشتی نصب می شود، آب از پایین به بالا حرکت می کند، به طوری که زباله هایی که باعث جذب در فیلتر شنی شده اند، کاملا شسته شده و از فیلتر شنی خارج می شوند.

پاسخ: شیر فیلتر شنی وظیفه شستشوی سریع را بر عهده دارد

در مرحله آخر، آب از بالای یک فیلتر شنی پرسرعت در بستر شنی ریخته می شود. فیلتر شنی را دوباره فشار دهید و آماده استفاده است.

برای مشاهده و خرید محصولات بر روی فیلتر میکرون کلیک کنید کلیک.

مشاوره رایگان و شخصی در زمینه خرید انواع فیلتر شنی

برای مشاوره رایگان و شخصی در مورد سوال قیمت و خرید یک نوع فیلتر شنی باید ابتدا سختی آب را مشخص کنم و سپس ظرفیت آبی که می خواهیم از آن عبور کنیم را داشته باشم فیلتر شنی شبانه روز به اجازه دهید قالب گیری آزاد باشد. با وفاداری بالا انجام شد

منبع :

منبع در سایت تولید فیلتر شنی | atie-energy.com

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا