تولید کننده پیشرو در بازاریابی تلفنی

[ad_1]
فناوری در عصر دیجیتال نقش عمده ای در تغییر امور در تجارت ایفا می کند. فناوری در طول زمان تغییر می کند و تکنیک های مختلف بازاریابی مانند بازاریابی رسانه های اجتماعی ، بازاریابی تلفنی به نسل بعدی ادامه می یابد. از راه های مختلف ، و بنابراین ، بازاریابی تلفنی بسیار ارزشمند شده است زیرا تلفن از نسل های گذشته م effectiveثرترین روش بوده است. هنگامی که در مورد بازاریابی از راه دور می شنویم ، اولین چیزی که به ذهن می آید اما همه می دانیم که مستقیم نیست روشهای بازاریابی نسبت به بازاریابی تلفنی علاوه بر ایجاد فروش ، در جمع آوری داده ها و سیگنال ها نیز مثر است. در زمینه خدمات بازاریابی فناوری ، به ویژه در زمینه ارتباطات از راه دور از اواخر دهه 1970 ، متوجه شدیم که این صنعت در مدت زمان طولانی تکامل یافته است ، که حتی ممکن است یک انقلاب به نظر برسد. اینها عبارتند از “این رویکرد بازاریابی تلفنی سنتی در خدمات بازاریابی چیست؟ انتظار می رود فناوری ما تا سال 2018 نزدیک شود.” من شگفت زده هستم. صنعت بازاریابی تلفنی سنتی از آن زمان تکامل یافته است. “در اواخر دهه 1970 که برای اولین بار در زمینه بازاریابی معرفی شد. خدمات. و نرخ “تماس برای تماس” 20 بود مدیران فناوری ترجیح می دادند به جای ارسال ایمیل به تلفن پاسخ دهند ، که منجر به انتشار محصولات جدید فناوری اطلاعات شد. در آن زمان تبلیغات در دنیای شرکت ها جدید بود و خرده فروشان از منحصر به فرد استفاده می کردند تکنیک هایی که برای جذب مخاطبان جدید در بازار طراحی شده است. چنین روش هایی هرگز دیده یا شنیده نشده است. اگر به عبارت دیگر ، جلب توجه مردم و تبدیل آن به بازار آسان تر شد ، زیرا بازار در آن زمان کمتر شلوغ بود . یکی دیگر از مزایای نوآوری در فناوری اطلاعات منحصر به فرد بودن آن است معتقد و خلاق ، و صنعت شما را به گونه ای پیش گرفته است که قبلاً ندیده اید. بازاریابان تلفنی از رانندگی و استفاده از فناوری های جدید و کارآمد به نفع مشتریان خود استفاده کرده اند. این دوران به عنوان دوران طلایی و اوج موفقیت برای این تجارت آنلاین متمرکز بر کمیسیون در نظر گرفته می شود. بینش ها ، مهارت ها ، روش های تجاری و توانایی برقراری ارتباط خوب با خریداران بالقوه و پیشبرد کسب و کار آنها را به موفقیت کامل ایمان آورده و منجر به بازگشت سرمایه هنگفت آنها شده است. سال 2018 در حال نزدیک شدن است ، بزرگترین سوال این است که آیا باید در ارتباطات از راه دور انجام شود؟ آیا به مرحله ای قدیمی رسیده ایم؟ آیا زمان بازاریابی سنتی فرا نرسیده است؟ آیا بازاریابی تلفنی هنوز جایی در بازار امروز دارد یا رویکرد جدیدی وجود دارد؟ الان خرده فروش؟ و خرده فروشان به روش واضح تر و سخت تری کار می کنند تا مردم را متقاعد کنند تا محصولات خود را بخرند. برای جذب مشتریان جدید و موجود ، فروشندگان باید بالغ بوده و سخت کار کنند.آنها دیگر نمی توانند آن را دست کم بگیرند. فناوری در طول زمان تکامل یافته است و همه می توانند تغییرات را در همه چیز از بهبود عملکرد ، راه آینده و نسخه های جدید 20 سال پیش مشاهده کنند. نکته دیگری که بازاریابان باید انجام دهند این است که درک کنند تغییر مشتریان موفقیت در بخش بازاریابی خارجی را دشوارتر می کند. نرخ “فراخوان” فقط 10 compared در مقایسه با 20 in در سال 1998 است. برای رشد و موفقیت در صنعت بازاریابی ورودی ، اصول شرکت شما باید قوی باشد و شما باید سخت کار کنید و قوی تر باشید. راههای جدیدی ایجاد کنید ، بیرون بروید و نوآوری کنید. امروزه ، آژانس های بازاریابی موفق بیشتر وقت خود را صرف پاکسازی سهام و اطمینان از صحت کامل موفقیت کمپین های هدفمند خود می کنند. این بدان معناست که همه نمایندگی های فروش باید سخت کار کنند تا بهترین محصول ممکن را برای مشتریان خود تضمین کنند. این آژانس می تواند تمام مخاطبین موجود در رختکن خود را که اکنون به صورت پستی ارسال می شود ، ردیابی کند تا آنها را نادیده بگیرد و بر مخاطبینی تمرکز کند که بیشترین شانس موفقیت را دارند. رشد شبکه های اجتماعی امروزه صنعت بازاریابی کاملاً غیرقابل پیش بینی است. هیچ کس نباید باور کند که رسانه های اجتماعی و دیجیتال تنها راه خروج از دنیای کار امروز هستند. تنها چیزی که باقی می ماند این است که بازاریابی تلفنی بخشی از یک کمپین موثر است. اگر بازاریابی تلفنی به خوبی انجام شود می تواند به رشد و موفقیت شما کمک کند پارلمان اروپا EUDPR (مقررات حفاظت از داده ها) را تصویب کرده است که اصلاحاتی را در قانون حفاظت از داده ها پیشنهاد می کند که به صنعت بازاریابی مستقیم اجازه می دهد. اما اگر قوانین را رعایت کنید ، مشکلی وجود ندارد و می توانید از تکنیک های بازاریابی تلفنی به طور م useثر استفاده کنید. شرکت های موفق همیشه می خواهند از بازاریابی تلفنی به عنوان یکی از تکنیک های بازاریابی خود استفاده کنند. برای استفاده از این روش ، هر شرکتی باید تحقیقات مناسبی انجام دهد و تعیین کند که چه کسی در انبار و چرا در انبار موجود است. چنین شرکت هایی باید در کمپین های بازاریابی خود با مشتریان بالقوه خود ارتباط برقرار کنند و همچنین در صورت تمایل به حذف مشتریان از سهام احترام بگذارند. شهرت شرکت شما و عضویت شما در انجمن تجاری به اعتماد آنها بستگی دارد. از این پس ، هر شرکتی از فناوری پیشرفته برای کمک به اعضای خود برای استفاده بهتر از سهام برای ارائه محصولات بهتر به مشتریان استفاده خواهد کرد. هر شرکتی برای استفاده م salesثر و به موقع از فروش نیاز به ارتباط مداوم با داده ها دارد. این منجر به بازدهی عظیم می شود. مهم نیست که در مورد بازاریابی تلفنی چه فکری می کنید ، در ایجاد سرنخ ها و بخش موثری از ترکیب بازاریابی که شامل ایمیل ، پست مستقیم و سایر راه حل های دیجیتالی و اجتماعی است ، م itsثر بودن آن را نخواهید یافت. بهدر اینجا برخی از مزایای اصلی پیاده سازی بازاریابی تلفنی به عنوان یک ابزار بازاریابی م areثر وجود دارد: و اگر می توانید بلافاصله روند ایجاد کنید و تجارت کنید. این به شما کمک می کند تا دوباره به بودجه مستقیم برسید. • قادر به کار از طریق لیست های سرد و گرم: هر شغلی می تواند از بازاریابی تلفنی برای به دست آوردن مشتریان جدید ، ایجاد فروش و همچنین پیشرفت با مشتریانی که قبلاً با آنها تماس گرفته اید ، استفاده کرده یا به مشتریان فعلی فروخته اید ، استفاده کند. • بسیار انعطاف پذیر: تجارت از راه دور یک ابزار عالی برای چگونگی دریافت فوری بازدهی ارزشمند است. شما می توانید از بازخوردهای ارزشمند برای تغییر یا تغییر شیوه تغییر و ایجاد تغییرات سریع و م useثر استفاده کنید. • کار به عنوان یک انسان: توانایی گوش دادن و برقراری ارتباط با یک بازاریاب تلفنی با تجربه. برخلاف کانال های تبلیغاتی یا سایر تکنیک ها ، پیام شما کاملاً متناسب با مشتری خاص شما طراحی شده است. بازاریابی تلفنی را می توان برای جمع آوری فوری ایده ها و اطلاعات به راحتی استفاده کرد. وقتی می خواهید موفقیت تیم فروش خود را متمایز کنید ، آیا اطلاعات مربوط به شما دقیق است یا درصد مشتریانی که پیام شما را می خوانند ، تمام اطلاعات موجود در این ابزار بازاریابی را دریافت خواهید کرد. بازار آزاد: تکنیک های بازاریابی تلفنی زمان زیادی را برای یادگیری و بهبود فراهم می کند. با تمام اطلاعات مورد نیاز خود ، می توانید با آگاهی از ابزارهای بازاریابی تلفنی ، خلاءها را پر کنید. • اثربخشی کلی آنها را افزایش دهید: این امر به ویژه صادق است زیرا بازاریابی تلفنی می تواند بر تلاش های بازاریابی یا تکنیک های مورد استفاده شرکت شما تأثیر بگذارد. قوی باش. این را می توان برای پست مستقیم اعمال کرد. استفاده از ابزارهای بازاریابی تلفنی قبل از استفاده از نامه مستقیم به شما کمک می کند تا مشتریان احتمالی خود را شناسایی کنید تا بتوانید از تماس های غیر ضروری اجتناب کنید. اگر بلافاصله پس از ارسال مستقیم از بازاریابی تلفنی ورودی یا ورودی استفاده می کنید ، می توانید مهارت های خود را ارتقا دهید ، روی علاقه سرمایه گذاری کنید و ایده های مفیدی در مورد بازاریابی محتوایی که ارائه می دهید بنویسید. همین کار را می توان با سایر ابزارهای بازاریابی مستقیم مانند بازاریابی ایمیلی ، بازاریابی شخصی یا بازاریابی پیامکی انجام داد. نگاهی به همه چیز در مورد بازاریابی تلفنی. ابزارها ، عناصر ، تکنیک های بازاریابی و غیره را پیگیری کنید.
[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا