تونی رابینز – قدرت سوالات

[ad_1]

آموزش | امنیت

رابینز می گوید: “س Quesالات کلید باز کردن پتانسیل بی حد و حصر ما را فراهم می کند.” “س questionsالات با کیفیت زندگی خوبی ایجاد می کنند. افراد موفق س betterالات بهتری می پرسند و در نتیجه پاسخ های بهتری می گیرند.”

اگر با خود صادق باشید و یک گفتگوی درونی باز داشته باشید ، خود را در مسیر موفقیت قرار می دهید. رابینز می گوید: “من و شما در هر لحظه از روز قدرت یکسانی را در اختیار داریم.” “در حال حاضر ، س questionsالاتی که از خود می پرسیم می تواند درک ما را از اینکه چه کسی هستیم ، چه توانایی هایی را داریم و آنچه را که مایل به انجام آن هستیم برای تحقق آرزوها شکل دهد.”

واقعاً چگونه می خواهید زندگی کنید؟

چه چیزی بیشتر شما را هیجان زده می کند؟

چه زمانی احساس گیر افتادن می کنید؟

برای رسیدن به هر آنچه می خواهید نیاز به چه شخصیتی دارید؟

اینها برخی از سالاتی است که رابینز به شما پیشنهاد می کند از خود بپرسید و صادقانه به آنها پاسخ دهید. رابینز می گوید: “کیفیت واقعی زندگی از سوالات با کیفیت ثابت ناشی می شود.” اگر یک سوال عالی از خود بپرسید ، ذهن شما به طور خودکار به یافتن پاسخ ها و راه حل های بهتر متمرکز می شود. برعکس ، “اگر سوالی وحشتناک بپرسید ، پاسخ وحشتناکی دریافت خواهید کرد”. “رایانه ذهنی شما همیشه آماده خدمت رسانی به شما است و هر سوالی از آن بپرسید مطمئناً با پاسخی روبرو خواهد شد.”

در طول زندگی حرفه ای خود ، رابینز یک سtedال داشته است – چه چیزی تفاوت در کیفیت زندگی مردم را ایجاد می کند؟ او از آن زمان دریافت که این همان چیزی است که ما از خود می خواهیم و این که چگونه به درون خود نگاه می کنیم تا پاسخی را که نقش اصلی را دارد پیدا کنیم. این نه تنها به ما کمک می کند انگیزه های درونی خود را درک کنیم ، بلکه به ما کمک می کند تا بر افکار خود تمرکز کنیم.

روبنس هر شب قبل از خواب پیشنهاد می کند که سه سوال زیر را از خود بپرسید:

امروز چه چیزی یاد گرفتی؟

امروز از چه چیزی لذت بردید؟

امروز چه چیزی را بهبود بخشیده اید یا به آن کمک کرده اید؟

س questionsالات ساده اما تأثیرات قدرتمند. رابینز می گوید: “اکثر مردم هرگز احساس امنیت نمی کنند زیرا همیشه نگران این هستند که شغل خود را از دست بدهند ، پولی را که از قبل دارند از دست بدهند ، همسر خود را از دست بدهند ، سلامتی خود را از دست بدهند و …” “تنها امنیت واقعی در زندگی ناشی از دانستن این است که هر روز به نوعی خود را ارتقا می دهید ، سطح شخصیت خود را افزایش می دهید و برای شرکت ، دوستان و خانواده خود ارزش دارید. با پرسیدن سه سوال قبلی از خود ، می توانید هر روز در بهبود خود کار کنید.

هر کس حق دارد یک زندگی راضی داشته باشد و سالات کلید گشودن این در است.

رابینز می گوید: “من از لحظه به دنیا آمدن با تو توانمند شدم.” “منبع آن نامحدود است. و هنگامی که آن را تحویل بگیرید ، همه چیزهایی را که برای ایجاد زندگی پر از شور ، هیجان ، اعتماد به نفس و شادی بیشتر از آنچه در گذشته آرزو کرده اید ، خواهید داشت. آیا زمان آن نرسیده است که قدرت درون خود را آزاد کرده و توانایی فوق العاده خود را ادعا کنید؟”

این فیلم سریع 7 دقیقه ای شما را در قدرت پرسیدن سوالات مناسب راهنمایی می کند. استفاده از این مفهوم ساده اما فوق العاده قدرتمند از کار در زندگی خصوصی ، زندگی شما را از راه هایی که قبلاً تصور نمی کردید متحول می کند.

http://www.youtube.com/watch؟v=Yr7Wkz7W7Vs

این فیلم کوتاه در زیر شامل چند نمونه از مواردی است که ما از خود می پرسیم و به سادگی با تغییر سوال ، فوراً به شما قدرت می بخشد.

http://www.youtube.com/watch؟v=8h7Sc53ZbHE

س questionsالات قدرت س Questionال راهی عالی برای ورود به ضمیر ناخودآگاه شما است و روند کار ساده است.

فرض کنید در شرایطی قرار دارید که می خواهید احساس خوبی ایجاد کنید. شما به سراغ شخصی می روید که می خواهید او را تحت تأثیر قرار داده و یادداشتی غیرقابل توصیف کنید. بلافاصله متوجه می شوید که چه کار کرده اید.

اگر از خود س negativeالی منفی بپرسید ، “چرا من همیشه اینقدر احمقم؟” ذهن شما انواع دلایل را برای پاسخ به این سوال پیدا خواهد کرد. چه در شرایط فعلی و چه در هر زمان از زندگی به هیچ وجه به شما کمک نمی کند.

اگر در عوض از خود بپرسید ، “چگونه می توانم از این وضعیت ناخوشایند بهبود پیدا کنم؟” مغز شما بانک های حافظه شما را مرتب می کند تا چند استراتژی برای بهبود اشتباه مهلک شما ارائه دهد.

به عبارت دیگر ، ذهن شما همیشه به هر سوالی که از خود می پرسید پاسخی ارائه می دهد. پاسخ ممکن است لزوماً درست نباشد ، اما ذهن شما موظف است که به س questionsالات شما پاسخ دهد و تمام تلاش خود را می کند تا نوعی از پاسخ را به شما ارائه دهد ، خواه امکان پذیر باشد یا نه.

چگونه می توانید از این عملکرد مغز برای بهبود زندگی خود استفاده کنید؟

خود را آموزش دهید تا فقط س positiveالات مثبت بپرسید.

س Quesالاتی مانند “چرا من اینقدر با استعداد هستم؟” چطور اینقدر خوش شانس شدم؟ این نتایج مثبت بیشتری نسبت به نتایج مثبت پاسخ مثبت به شما می دهد. مغز غالباً در می یابد که بسیاری از این س questionsالات بلاغی است ، به این معنی که در واقع نیازی به پاسخ ندارند ، اما تأثیر آن هنوز مثبت است. سالات نشان می دهد که شما با استعداد یا خوش شانس هستید که این ایده را تقویت می کند. از این نظر ، آنها همانند ادعاها کار می کنند.

چرا سوال

او می پرسد ، “چرا من همیشه شکست می خورم؟” این امر به ناچار به پاسخهایی از جمله “چون شما بازنده هستید!” منجر خواهد شد.

“چگونه می توانم در این پروژه موفق شوم؟” منجر به پاسخهای خلاقانه و مفید خواهد شد.

چرا س questionsالات معمولاً ماهیتی دایره ای دارند و در این روند خاص مورد استفاده قرار نمی گیرند. جای آن را با سالاتی مانند * چگونه این کار را انجام دهم؟ * بعدش چکار کنم؟ چه زمانی باید این کار را تمام کنم؟ * الان باید کجا باشم؟ * چه چیزی برای یادگیری در اینجا لازم است؟

سوالات روزانه

آنتونی رابینز استفاده از س questionsالات را در نمایش های بسیار خوب نوار خود ، Personal Power و Personal Power II رواج داد. تونی سه س questionsال را طرح کرد: یکی برای صبح ، دیگری برای شب و دیگری برای استفاده در هنگام برخورد با مشکلات در طول روز.

1. سوالات صبح

هر روز صبح به س questionsالات زیر پاسخ دهید تا خود را برای یک روز مثبت آماده کنید.

1- چه چیزی در حال حاضر باعث خوشحالی بیشتر من در زندگی می شود؟ چطور این باعث خوشحالی من می شود؟ چگونه می توانید به من احساس کنید؟ (این دو س secondaryال ثانویه را بعد از هر س mainال اصلی تکرار کنید)

2- در حال حاضر چه چیزی من را بیشتر در زندگی تحریک می کند؟

3- چیزی که الان در زندگی ام بیشتر به آن افتخار می کنم چیست؟

4- چیزی که الان در زندگی بیشتر از آن سپاسگزارم چیست؟

5- در حال حاضر از چه چیزی بیشتر در زندگی لذت می برم؟

6- در حال حاضر بیشتر به چه چیزی در زندگی خود متعهد هستم؟

7. چه کسی را دوست دارم؟ کی عاشق منه؟

2. س questionsالات شب

این س questionsالات را در پایان هر روز قبل از خواب از خود بپرسید.

1. امروز چه کاری انجام دادید؟

2. امروز چه چیزی یاد گرفتید؟

3. چگونه امروز به زندگی من اضافه کردی؟

4- چگونه می توانم امروز را به عنوان سرمایه گذاری در آینده خود استفاده کنم؟

5- امروز برای رسیدن به اهدافم چه کاری انجام دادم؟

6. اختیاری: س morningالات صبح را اضافه کنید.

3. س questionsالات حل مسئله

این س questionsالات هنگام کار در جهت رسیدن به هدف یا / و مواجهه با مانعی مفید هستند.

1- امروز برای رسیدن به اهدافم چه کاری باید انجام دهم؟

2. چگونه می توانم موفق شوم و از روند کار لذت ببرم؟

3- از این تجربه چه می توانم یاد بگیرم؟

4- من در مورد این شخص چه احترامی قائلم؟

5- این وضعیت بامزه که قبلاً متوجه آن نشده ام چیست؟

6- اکنون اتفاق بزرگ زندگی من چیست؟

7- چگونه می توانم اکنون به این مهم دست پیدا کنم و از روند کار لذت ببرم؟

سه مجموعه س questionsال را می توان با قلم بزرگ روی ورق های کاغذ جداگانه چاپ کرد و در فضای کاری شما نمایش داد.

این درس ارزشمند از یادداشت هایی گرفته شده است که هنگام گذراندن دو هفته در کنا هاوایی در یکی از سمینارهای تونی گرفته شده است.

بنابراین می خواهم از تونی رابینز تشکر کنم

با احترام ، جورج والترز

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا