تونی رابینز – نیروی دوم شخصی – روز 19-21

[ad_1]

روز 19-21 (شامل زمان بررسی آخر هفته)

امروز ما عمیق تر چگونگی غلبه بر ترس از شکست و موفقیت را بررسی می کنیم. هرکدام از این ترسها می توانند فرد را از انجام هرگونه فعالیتی فلج کنند و البته موفقیت در هر کاری با انجام اقدامات گسترده همراه است.

برای از بین بردن ترس ها باید قوانین ذهنی خود را تغییر دهیم. اول چه اتفاقی برای شما می افتد تا احساس موفقیت کنید و احساس شکست کنید؟ دقیقاً آنچه را که برای شما به نظر می رسد مشخص کنید. پس از آن شما باید تعاریف جدیدی از آنچه باید برای شما اتفاق بیفتد ایجاد کنید تا احساس موفقیت کنید و احساس شکست کنید. قوانین جدیدی تدوین کنید که با استفاده از آنها می توانید خوشبختانه به اهدافتان برسید که می تواند زندگی واقعی تری را رقم بزند.

به عنوان مثال در ابتدای این درس کشور من است تعریف قدیمی از موفقیت بود:

من می خواستم با انجام کارهای زیادی که هر روز به طور مستقیم با سودهای مالی مرتبط است به اهداف معقول و منطقی دست یابم. می خواستم مدتی را برای سرگرمی بازی و سایر زمینه های تلاش ترک کنم. متوجه شدم که برای من احساس موفقیت می کند. تعریف شما باید متفاوت باشد اما ایده این است که اکنون شما را پیدا کنید. موفقیت را دست یافتنی بدست آورید که به راحتی حاصل شود.

به من طبق تعریف من احساس شکست می کنم بود:

چیزهایی را که می دانم برای من خوب است رها کردم. این شامل عدم پیروی از رویه های مربوط به موفقیت است.

قوانین ما از کجا آمده است؟ چه کسی قوانین موفقیت و شکست را که در آن زندگی می کنیم طراحی کرده است؟ آیا آنها فعال هستند یا فعال نیستند؟ آیا می توان آن را بهبود بخشید؟

فکر نمی کردم قوانین قدیمی من اشتباه بوده باشد … فقط ممکن است کامل نشده باشد.

بنابراین در اینجا است تعریف جدید من از موفقیت:

برای زندگی در یک موقعیت رو به جلو با پیش بینی و کنجکاوی یاد بگیرید و رشد کنید. تا زندگی خود را با اطمینان تجربه کنم و مهم نیست که چه اتفاقی بیفتد من می توانم به بهترین شکل ممکن و بدون ترس موقعیت و نتیجه دلخواه خود را انتخاب کنم.

و تعریف جدید من از شکست:

زندگی در ترس بدون امید به بهبود. اما تا آن زمان من چیزی یاد می گیرم بنابراین واقعاً یک شکست نخواهد بود درست است؟

تفاوت بزرگ! تغییر این تعاریف به من راههایی برای موفقیت بیشتر و غالباً عدم موفقیت اساساً از بین رفته است.

بیایید در مورد ترس اساسی و رهایی از آن فکر کنیم. به این فناوری پاک کردن گفته می شود و واقعاً ذهن من را خرد کرد! نمی دانم شما مثل من هستید اما من چنین کردم بسیاری از وقایع در زندگی من با احساسات منفی شدیدی همراه با آنها. هر از گاهی آنها فقط خود را مانند یک فیلم مدیریت می کنند و همان احساسات عصبانی غمناک و وحشت زده دوباره ظاهر می شوند. من تکنیک های مختلفی را امتحان کردم تا آن را گسترش دهم (و این کمی کمک کرد) اما می خواستم ببینم آیا می توانم تأثیر بیشتری بگیرم.

خوب شما آماده هستید؟ این روش است. بلند و راست بایستید واقعاً احساس خنک کنید. بگویید سعادت عالی یا هر کلمه دیگری برای معنا داشتن. اکنون خاطرات برخی از اشتباهات بزرگ قدیمی خود را تماشا کنید. واقعاً بزرگ انتخاب کنید! آن را به جلو برگردانید اما با فاصله ای شبیه مخاطب. اکنون آن را سریعتر و سریعتر برگردانید. چندین بار آن را تکرار کنید اما لباس دلقک لباس صدای خنده دار گوش بزرگ را اضافه کنید فقط آن را مسخره کنید. انگشت خود را به جلو و عقب بکشید تا وقتی که در مورد آن فکر می کنید واقعاً لبخند بزنید. کاری که من کردم این بود که سبک قدیمی را شکستم مثل خراش دادن رکورد تا دیگر نتواند بازی کند.

در مورد درد مربوط به عدم رهایی از این خاطرات قدیمی فکر کنید و از اهرم کافی برای کنار گذاشتن زمان برای انجام این کار استفاده کنید. می توانید این تکنیک را برای هر یک انجام دهید.

بخش دوم درس امروز در مورد رد است. بسیاری از مردم اجازه امتناع از تأثیرگذاری بر زندگی خود را دادند. تونی درباره برخورد با این احساسات مانند برخورد با موفقیت و شکست از ایجاد تغییرات مشابه صحبت می کند.

1) تصمیم بگیرید که رد زندگی شما را کنترل نمی کند.

2) در صورت ترس از رد شدن با درک قیمتی که می پردازید اهرم بگیرید. همچنین عدم تأثیرپذیری در رد آن چه مزایایی دارد.

ساختن مجموعه جدیدی از قوانین رد. شما می دانید که مهم نیست کسی بگوید یا چگونه به آن پاسخ دهد ممکن است مشکل او باشد. رد بسیار زیاد واقعاً یکی از کلیدهای موفقیت است. هرچه قدرتمندتر شوید ممکن است دوستی های قدیمی و انجمن های قدیمی که روزگاری داشتید از بین بروند. تغییرات پویا شما باعث می شود تا دوستان جدیدی جذب کنید که منعکس کننده مقادیر جدیدی است که شما توسعه می دهید. هنگام رد کردن خود را به خود نیرو دهید. برای کنترل دسترسی به نیرویی که می خواهید احساس کنید لنگرهای مفیدی ایجاد کنید.

ماموریت:

دو واقعه شکست و دو رویداد رد را یادداشت کنید.

مزایای آن چهار تجربه چیست؟

حال برای تغییر آن از تکنیک پاک کردن استفاده کنید.

همچنین فراموش نکنید که برای کسب درآمد سه ایده بنویسید. سبد ذهنی شما برای آینده شما رشد می کند.

من می خواهم در مورد نتایج یا سؤالاتی که ممکن است از شما بشنوم.

شما را در روز 22 (دو روز برای بررسی نوارهای استتار یا سی دی در صورت داشتن) ببینید.

و البته به بعد!

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا