تک نفره و رسانه های اجتماعی

[ad_1]
مشارکت در یک یا چند بستر رسانه های اجتماعی در سطح حرفه ای و شخصی ارائه می شود. تقریباً همه Solopreneurs حداقل در یک منطقه حضور دارند ، اگرچه چنین مشارکتی فعال نیست. شبکه های اجتماعی مزایای زیادی برای صاحبان مشاغل ، فریلنسرها و کارمندان عادی دارد ، اما اگر می خواهید از این مزایا استفاده کنید ، باید نحوه عملکرد این منبع را در شرایط و موقعیت های خاص درک کنید. این اولین سالی است که باید مورد توجه قرار گیرد. چه کسی گوش می دهد؟ آیا شما فردی هستید که می خواهید برای نیازهای سازمانی یا فقط برای کار خود به رسانه های اجتماعی کمک کنید؟ این نتیجه زمینه انتخاب شده را مشخص می کند. سوال دوم این است که شغل شما چیست؟ س thirdال سوم شما این است که آیا رسانه های اجتماعی به عنوان یک ابزار بازاریابی ، بازاریابی یا رسانه های اجتماعی برای شما کار می کنند؟ در مورد مشتریان امروزی ، خواه اهداف تجاری یا صنعتی شما باشد ، توییتر پادشاه است. کلاس هایی را که تدریس می کنید ، کنفرانس هایی که شرکت می کنید و افکار خود را در مورد اجراهایی که به تازگی شنیده اید ، توییت کنید. صاحب فروشگاه محصول جدیدی را در توییتر منتشر کرد. صاحبان رستوران ها هر روز در مورد موارد خاصی توییت می کردند. موسیقیدانان تاریخ اجرای آینده یا انتشار موسیقی جدید را در توییتر ارسال کرده اند .LededIn بستر انتخابی کارمندان عادی و کسانی است که به شرکت خدمات ارائه می دهند. من LinkedIn را وب سایتی می دانم که به اعلام موفقیت حرفه ای کمک می کند. پیوندهایی به مقالاتی ارائه دهید که مخاطبان شما می توانند بخوانند. یا اعلام کنفرانس LinkedIn به من امکان می دهد با دوستان خود در صنعت ارتباط برقرار کرده و اخبار مربوط ، داستانهای موفقیت و چالش ها را به اشتراک بگذارم. کارفرمایانی که به دنبال پر کردن شغل هستند ، در LinkedIn به دنبال نامزدهایی هستند که قبلاً مهارت مصاحبه دارند. نحوه عملکرد رسانه های اجتماعی بر اساس کسب و کار شما و نحوه استفاده مشتریان از رسانه های اجتماعی را توضیح دهید. اگر مشتریان آینده شیوه محلی ایجاد یا صدای ترکیبی جاز شما را ببینند و در مورد ارزش خود در اینترنت راحت قضاوت کنید ، تأثیر مستقیم بر روند کار دارد. بازاریابی رسانه های اجتماعی و این یک ابزار برای شما است. یک صفحه فن فیس بوک ممکن است گزینه مورد علاقه شما باشد. اگر مشتریان از مزایای توییتر برای صحبت در مورد پیشرفت های صنعت استفاده کنند ، بازاریابی استراتژی شما در رسانه های اجتماعی است. از این بستر برای ایجاد وفاداری به عنوان یک مفسر جدید و شناخته شده استفاده کنید. مهارت ها و پیشرفت خود را با به اشتراک گذاری مداوم اطلاعات جدید (داخلی) که به تخیل شما کمک می کند ، توسعه دهید. PR Don’t Say Sell Peer-to-Peer PR PR کار LinkedIn است. آن را با کار همکاران حرفه ای خود اشتباه نگیرید و همچنین از دستاوردهای خود گزارش دهید. کسانی را که از نظر مالی یا داوطلبانه با شما کار کرده اند ، ارائه دهید و تحسین کنید. کسانی که به دنبال استخدام یک کارمند یا مشاور Solopreneur هستند می توانند LinkedIn را بررسی کنند تا نامزدی را انتخاب کنند و نحوه عملکرد پروژه را ببینند ، بنابراین خودتان را پیگیری کنید.ممنون که خوندی کیم
[ad_2].

توییتر

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا