تیم فروش – رابطه عشق و نفرت من با کارشناس درجه یک حق رای دادن است

[ad_1]

عشق | فروش

اول از همه می خواهم به شما بگویم که این پست طولانی خواهد بود. یک دوره بسیار طولانی حداقل 4 تا 5 دقیقه طول می کشد تا خواندن تمام شود (اگر یاد می گیرید سریع بخوانید) یا اگر نیستید 8 دقیقه. شاید بخواهید یک فنجان قهوه بنوشید و از آنچه در مورد تیم فروش در اینجا نوشتید لذت ببرید.

می توانید بپرسید که این شخص در مورد تیم فروش کیست که من در مورد آن صحبت زیادی دارم. با این حال ، من می خواهم به شما اطمینان دهم که این داستان شخصی دو ساله من با تیم فروش است و من در این دو سال شاهد تغییر عمده ای در تیم فروش بوده ام.

اکنون ، بگذارید یک مقدمه مختصر درباره این که تیم تیم کیست ، ارائه دهم.

تیم فروش یک میلیونر MLM است که با اولین شرکت MLM برای پیوستن به ثروت خود را از صنعت حق رای دادن خارج کرده است. او قبلاً از نیروی دریایی ایالات متحده بود و وقتی به تبلیغی در واشنگتن پست پاسخ داد ، با صنعت حق رای دادن روبرو شد. از آنجا زندگی او تغییر کرد. او برای ساختن یک خط پایین 56000 (این یک آمار قبلی است ، من مطمئن هستم که او صدها هزار نفر …) داشت و به عنوان یک میلیونر MLM بازنشسته می شود.

با این حال ، آنچه او را آزار می دهد نام تجاری و تصویر حق رای دادن است ، ناشی از سوء تفاهم ها و سوء تفاهم ها ، که باعث شده بسیاری از افراد با ایجاد تجارت حق رای دادن ، آینده خود را ایجاد کنند. سپس تصمیم گرفت با خلق محبوب ترین فیلمی که مدل کسب و کار فرانشیز را بدون سر و صدا و یا کرک می کند – جبران براق ، تصمیم بگیرد تا سفیر صنعت فرانشیز شود. این سی دی به میلیون ها بازاریاب شبکه در سراسر جهان کمک کرده است تا سازمان های عظیم نزولی ایجاد کنند.

او همچنین بنیانگذار FirstClassMLMTools.com است ، راهنمایی ها و منابع آموزشی بسیاری را برای کمک به بازاریاب های جدید و شبکه های مشکل دار در ایجاد تجارت خود ارائه می دهد. من شخصاً ابزارهای زیادی از آن به دست آورده ام ، خصوصاً بسته های آموزشی محبوب – The Inviter Inviter ، The Brilliant Communicator ، The Pocket Tracker و آخرین مجری حرفه ای. “

خوب ، من مقدمه را کاملاً نوشتم و از وب سایت یا صفحه فروش وی کپی نشده است زیرا بیش از دو سال است که وی را می شناسم و تقریباً همه خبرنامه ها و بسته های آموزشی او را خوانده ام.

“چگونه فروش من را نجات داد”

اگر داستان من را قبلاً خوانده اید ، می دانید که سفر MLM را از یک شرکت حق رای دادن جعلی شروع کردم. جعلی یعنی واقعی نیست. جعلی یعنی کلاهبرداری. جعلی به معنای غیرقانونی است. به هر حال ، من در آن زمان ساده لوح هستم و در زمان رانندگی یک مرسدس C کلاس در سن 20 سالگی با 4 ماه عمل ، پوشیدن لباس های طراحی شده 1000 دلاری ، حمل هزار قلم مونت- پلانک و پوشیدن ساعت های طلا به یک قول بزرگ توسط هواداران خود می پیوندم. … (یا موارد دیگری که می توانید خود را نامگذاری کنید …)

نیازی به گفتن نیست ، من اعتیاد به مواد مخدره را خریداری کردم و سرانجام با بسته شدن شرکت شکست خوردم. بسیاری از همکاران من در آن زمان امید خود را برای حق رای دادن از دست دادند ، و MLM شعار دادند “تقلب در همه جا ، در تالارهای گفتگو ، بلاگها ، روزنامه ها …” و غیره. با این حال ، یکی از همکاران فیلم من یک فیلم به من نشان داد و مدل کامل MLM و نحوه عملکرد آن را برای من توضیح می دهد.

آیا حدس می زنید؟ این فیلم یک جبران درخشان است … توسط تیم فروش!

در پیش پرده فیلم بلافاصله توجه من جلب شد ، زیرا توضیح می دهد که چرا MLM یک نقشه سلسله مراتبی نیست و خود را از ساختار سلسله مراتبی شرکت متمایز می کند. همچنین به بسیاری از سؤالات متداول در مورد حق رای دادن پاسخ می دهد ، و واقعاً نشان می دهد که چرا فرانشیزها عادلانه ترین مدل تجارت در همه زمان ها هستند ، بدون هیچ گونه اعتیاد به مواد مخدره و کرکی.

پس از آن ، من هوادار معتاد FirstClassMLMTools.com هستم که مطالب مربوط به مدیریت فروش تیم فروش را از بالا به پایین ، چپ به راست ، رو به جلو و عقب می خوانم. من همه چیز را می خوانم تا تمام شک و تردیدهایم راجع به حق رای دادن ها روشن شود ، و شما آن را حدس می زنید (دوباره) ، من برای حق رای دادن در آتش هستم! تقریباً مبدل تمام وقت من برای MLM !!

“منو دیوانه بنام”

سرانجام فهمیدم که MLM کلاهبرداری نیست ، MLM یک سلسله مراتب نیست و MLM در سنگاپور قانونی است و من می دانم که چگونه می توانم از حق رای دادن حقوقی و غیرقانونی تمایز قائل شویم (ببخشید که من هرگز قبل از این نمی دانستم …) ، عادلانه ترین مدل تجارت تا کنون ، نه. MLM در مورد تعقیب و آزار و اذیت دوستان است و می توان آن را به صورت حرفه ای انجام داد … تمام آنچه تیم فروش به من آموخته است ، من همه آن را خوانده ام.

سپس با شعله ور شدن شعبه های حق رای دادن درون من ، من بیرون رفتم و با همكاران سابقم كه در آن شركت سابق با من شکست خورده بودند تماس گرفتم. من می خواستم آنچه را که آموخته ام با آنها در میان بگذارم و به آنها کمک کنم تا صنعت فرنچایز را بهتر بشناسند. او همچنین فیلم جبران خسارت بزرگی را برای تماشای و توضیح همه چیز در مورد قدرت گرفتن پس از فیلم به آنها ارائه داد.

با این حال ، بسیاری از همکاران سابق من به آنچه من با آنها به اشتراک گذاشتم گوش نکردند. برخی از آنها واقعاً از MLM متنفرند ، زیرا واقعاً صدها هزار نفر را در آن شرکت سابق از دست دادند و عهد کردند که با این سه حرف – ML – چیزی نگویند. با این حال ، واقعیت غم انگیز این است که آنها هنوز تفاوت واقعی بین امتیازات قانونی و غیرقانونی را نمی دانند.

اما در کمال تعجب ، برخی از آنها واقعاً به من گوش فرا دادند و دوباره و بار دیگر فیلم Brilliant Compensation را با من تماشا کردند تا درک کاملی از صنعت حق رای دادن دریافت کنند. من بسیار خوشحالم که در زندگی آنها تغییری ایجاد کردم و به آنها کمک کردم تا از کابوس بیرون بیایند (گرچه هنوز برخی پشیمانی وجود دارد …)

“زمان بازگشت!”

من پس از حدود 7 ماه آسایش از شرکت قبلی خود تصمیم گرفتم تا یک تجارت واقعی با چند حق رای دادن ایجاد کنم. شرکت MLM آنالیز و احساس کرد که می تواند به من در ایجاد یک تجارت موفق MLM کمک کند. من دوستانم را که تماشای فیلم جبران خسارت عالی برای تیم فروش بودند ، به من پیوستند.

من با مهارتهای ارتباطی که از بسته های آموزشی Tim Sales آموخته ام ، به تجارت حرفه ای بین رشته ای خود ادامه می دهم. من همچنین مأموریت داشتم كه كار صحیح را به صورت حرفه ای انجام دهم و به دیگران ثابت كنم كه آیا MLM حرفه ای است یا خیر ، به فردی كه این كار را انجام می دهد بستگی دارد ، نه به دلیل صنعت حق رای دادن.

من تمام ابزاری را که از تیم Sales در FirstClassMLMTools.com خریداری کرده ام ، دنبال می کنم و از آنها استفاده می کنم ، و من در تمرین از تیم برتر خود شرکت کردم. من واقعاً هیجان زده هستم زیرا کار من وقتی که اولین شریک تجاری خود را استخدام کردم ، شروع به کار کردم … به صورت حرفه ای!

الان اشتیاق من کجاست؟ “

شما می دانید هنگامی که هر کاری انجام می دهید ، مطمئناً زمانی فرا خواهد رسید که اتفاقات آنطور که انتظار می رفت پیش نرود. این اتفاق در محل کار نیز رخ می دهد و برای من نیز اتفاق افتاد. وقتی متوجه شدم اکثر افرادی که با آنها صحبت می کنم علاقه ای به پیوستن به مشاغل من ندارند ، اشتیاق من به کار من به طرز چشمگیری کاهش پیدا کرد. البته ، من شغل خود را به صورت حرفه ای به آنها نشان دادم و آنها دلیل خوبی برایم فراهم کردند که در آن لحظه به من نپیوندم. بعد از همه ما هنوز دوست هستیم. فهمیدم افرادی که بیشتر با آنها صحبت می کنم صلاحیت ندارند و مایل نیستند کاری انجام دهند. مرتب کردم و فهمیدم که تعداد زیادی از مردم باقی نمانده اند.

پس از آن ، به تیم upline به من گفته شد كه برای برقراری تماسهای سرد در مراكز ، نمایشگاه های كتاب ، سمینارها ، كارگاههای آموزشی و شرکت در مسابقات در شبكه ها حضور یابم تا افراد بیشتری مثل ما را ببینند. به نظر من این یک ایده بسیار خوب است و تیم فروش به ما آموخته است که چگونه با هر کسی در هر کجای آموزش حرفه ای خود صحبت کنیم. من هم همین کار را کردم. برای رفتن به رویدادهای شبکه ، آشنایی با افراد و آشنایی با افراد جدید ، هزینه کنید. من حتی در کتابفروشی ها که معمولاً کتاب می خرم ، تماس سرد را امتحان کردم.

با این حال ، این با من امضا نمی شود. اگرچه من می توانم با افراد جدید گفتگو کنم اما به نوعی احساس نمی کنم که هر روز این کار را به عنوان یک استراتژی برای ایجاد مشاغل شخصی خود انجام دهم. این واقعا خسته است (شما می دانید که آیا شما سعی کرده اید …) ، و این بهترین بازده سرمایه گذاری برای زمان و پول من نیست.

“این کتاب تقریبا تیم تیم را کشته است”

با این حال ، هر وقت احساس ناامیدی می کنم ، تیم صعود کننده من مرا تشویق می کند ، به من انگیزه می دهد ، به من الهام می دهد که دوباره بیرون بیایم. من همچنین به تیم فروش می روم و می بینم که آیا هیچ “معمای” ای را در تجارت خود و هر منابعی که توانسته ام از دست بدهم برای اینکه دوباره شغل خود را به مسیر خود برگردانم ، ندارم. یکی از منابعی که می خواهم از تیم فروش بدست آورم ، شرکت کلاس اول شرکت MLM Lead است که به شما کمک می کند چشم اندازهای کاملاً واجد شرایط برای تجارت خود ایجاد کنید. با این حال ، این تنها در ایالات متحده موجود است ، و من در سنگاپور هستم.

به اینترنت نگاه کنید و ببینید که روش های دیگری برای یافتن مشتریان بالقوه و آشنایی با افرادی که واجد شرایط کسب و کار شما هستند وجود دارد یا خیر. سپس این کتاب را پیدا کردم.

اگر مدتی در دنیای بازاریابی وب حضور داشته باشید ، این خانم به عنوان آن سیگ شناخته می شود. او کتاب “بازاریاب شبکه Renegade شبکه” را نگاشته است ، یادگیری مفاهیم جذب پتانسیل منجر به شما ، استفاده از اینترنت و ایجاد افراد به جای تعقیب آنها می شود.

همین الان. در اینجا یک مبارزه است. من در حال حاضر کار در دره (که به عنوان پایین ترین نقطه نیز شناخته می شود) هستم ، و همچنین نمی دانم چه کسی را باور کنم. تیم فروش یا آن سیگ؟

در آن لحظه ، من واقعاً نمی دانستم چه کسی می تواند به من کمک کند ، و سپس کتاب الکترونیکی Renegade Network Marketer را خریداری و خریداری کنید. من آن را خوانده و طی یک روز کامل می کنم. به هر حال ، این بیش از 160 صفحه است ، بسیار با سایر تمرین های صوتی و تصویری.

من مفهومی بنام Attractions Marketing را می فهمم که برای فرانشیزها نسبتاً جدید است. سپس در اوایل سال 2009 بود. من این مفهوم را خریدم ، و آن را امید جدیدی برای تجارت MLM می دانم! من هر کاری را که بعد از آن انجام می دهم متوقف کردم. من برنامه جذاب بازاریابی خود را دوباره طراحی کردم و حدود یک ماه در کارم استراحت کردم. بعد از آن من هیچ کاوش و دعوتی انجام ندادم.

“این کار نخواهد کرد!”

از آنجایی که من در کارم خواب هستم ، رئیس تیم فراز و نشیب به من گفت اگر مشکلی در کار دارم با من صحبت کند ، زیرا من کاری نکردم. اما قبل از اینکه بخواهم ایده ای برای بازاریابی جذاب برای او به وجود بیاورم ، به من بگویید که تا زمانی که من از سیستم او استفاده کنم ، موفق خواهم شد.

بله سیستم وی شامل برقراری تماس سرد و استفاده از روشهای آفلاین برای تولید سرب ، سپس شرکت در یک آموزش انگیزشی برای اعضای پمپاژ است تا بتوانند با مشتریان بالقوه پر از انرژی و هیجان صحبت کنند. او همیشه موعظه می کرد که روش او کار خواهد کرد و به من گفت که هیچ روش جدیدی را امتحان نکنید. فقط دستور را دنبال کنید !!

به نوعی ، من نمی توانم ایده بازاریابی جذاب را از طریق اعضای تیم ممتازم بدست آورم ، زیرا واقعاً درآمد پسماند خوبی از یک تجارت آفلاین کسب می کنند. بسیاری از آنها ، از جمله دیگران در شرکت من ، در آن زمان از بازاریابی جذاب استفاده نمی کنند و همه آنها از روش های آفلاین استفاده می کنند. بیشتر افراد 45 سال یا مسن تر هستند و در 21 سالگی من جوانترین آنها را در آنجا می دانم.

در پایان ، هیچ کس از ایده من حمایت نکرد و در آخر شما با من موفق نشدید. این ایده همچنین در آسیا بسیار جدید است و تیم در حال افزایش من فقط به من گفتند که از سیستم پیروی کنم. بعد از یک تردید بزرگ ، تصمیم گرفتم که ایده خود را کنار بگذارم و سعی کنم دوباره از سیستم upline خود استفاده کنم.

در آن زمان می توانم بگویم که بحث برانگیزترین دوره در مورد فرانشیزاسیون است ، اینکه آیا افراد باید از حق رای دادن در اینترنت استفاده کنند ، در صورت موفقیت در بازاریابی جذاب ، روش های سنتی مدرسه قدیمی جایگزین تکنیک های جدید بازاریابی مدارس خواهد شد.

“کجایی ، تیم؟”

این امر بسیاری از افراد را برای بحث و گفتگو “داغ” گرد هم آورد ، با بازاریابان جدید اینترنتی به سرپرستی “آن سیگ” ، “مایک دیلارد” و “مایک کلینگلر” در مدرسه قدیمی MLM میلیونرها از جمله رندی گیج و اریک ورر … یعنی بسیاری دیگر. بسیاری از بازاریاب های شبکه دیگر نیز مقایسه هایی بین این دو انجام داده اند و اینترنت در آن زمان واقعاً پر از همه این مباحث است – Old School Vs New School … سنتی MLM Vs Internet MLM … بازاریابی جاذبه در مقابل تعقیب دوستان و خانواده … و غیره.

با این حال ، علی رغم بحث و جدال زیاد در آنجا ، من یک چیز را کشف کردم. تیم فروش در هیچ بحثی در مورد این مباحث دخیل نیست. وی همچنان به افراد آموخته است كه چگونه ارتباط مؤثر برقرار كنند ، به یك متخصص شبكه سازی و ارتباطی عالی تبدیل شوند. من اگر وارد این موضوع شدم خیلی سعی می کردم سرنخ هایی پیدا کنم.

بالاخره ، تیم چیزی گفت …

تقریباً یک سال ، تا اواسط سال 2010 ، من ندیده بودم که تیم در مورد استفاده از اینترنت MLM چیزی بگوید. و سپس سرانجام ، او چیزی فاش کرد ، و شاید دوره بعد از آن همه اعتیاد و بحث در مورد بازاریابی جذاب بود.

من به یاد دارم که تیم از مواردی از این قبیل یاد می کند ، “صرف نظر از روش هایی که شما برای ایجاد مشاغل چند جانبه خود به کار می برید ، در نهایت به برقراری ارتباط مؤثر می انجامد. ایجاد یک دسته کامل از پیشروها و مشتریان بالقوه منطقی نیست ، و منطقی نیست که مانند این موارد عمل کنید. برای تبدیل شدن به مشتری یا مشتری بالقوه مؤثر است. “

حالا ، این باعث شد من فکر کنم. تیم فروش در آنچه گفته است 100٪ معنی داده است. هنگام بیان این جمله ، افراد زیادی هستند که “فرمول جذاب بازاریابی” را که Ann Sig در آن سهیم است نیز شکست خورده اند. سپس آنها به یک بیانیه پایانی نهایی در مورد این بحث ها رسیدند.

“این در مورد تعقیب دوستان یا اعضای خانواده نیست. این مورد آزار و اذیت مردم در خیابان ها نیست. این به معنای استفاده از اینترنت برای ساختن حق رای دادن نیست. این به معنای استفاده از معادله بازاریابی نیست.

این در مورد کمال رابطه است! “

افرادی که یک تجارت MLM موفق ایجاد می کنند ، موفق هستند ، زیرا آنها می دانند چگونه از طریق ارتباطات مؤثر ، روابط قوی و محکم را با مردم برقرار کنند.

تیم فروش ، رندی گیج ، اریک ورر ، کن دون … (کسانی که شما می گویید میلیونر میلیونر در مدرسه قدیمی هستند) ، بدون اینترنت اقدام به ساختن یک میلیون دلار downline می کنند. آنها می دانند چگونه با مردم روابط برقرار کنند!

Ann Sieg ، Mike Dillard و Mike Klingler می توانند از اینترنت برای کسب درآمد میلیون ها دلار برای تجارت MLM خود استفاده کنند ، در حالی که برخی بازاریاب های دیگر نمی توانند – Wannabe ، زیرا آنها می دانند چگونه با مردم روابط برقرار کنند ، در حالی که این wannabes نمی دانند چگونه!

“زمان کار است!”

می دانم که مسیری طولانی طی شده است تا همه بتوانند امکان استفاده از اینترنت را به عنوان ابزاری برای ساختن تجارت MLM خود بپذیرند! اما غم انگیز برای گفتن ، با این همه اتفاقات پیش رو ، و با داوری نهایی که در بالا فاش شد ، تیم تشدید کننده من هنوز به اینترنت اعتقادی ندارند!

سرانجام ، در ژوئیه سال 2010 ، تصمیم گرفتم که تیم ممتاز خود را ترک کنم ، زیرا می دانم اینترنت ابزاری بسیار قدرتمند است و اگر از آن برای ساختن شغل خود استفاده نکنم ، پول را روی میز می گذارم. اعضای تیم ممتاز من واقعاً افراد سرگرم کننده ای هستند که با آنها کار می کنند ، با هم به سفرهای شغلی می روند ، شبها دیر شام می خورند ، با هم به فیلم و مهمانی می روند. با این حال ، من فکر می کنم آینده من مهمتر است. من هرگز نمی خواهم به عقب نگاه کنم و پشیمان شوم … “چرا کسی به من می گوید که می توانم از اینترنت برای ساختن امتیازات خود استفاده کنم؟”

من شروع به خرید دوره های آموزش آنلاین کردم و به خودم آموختم که چگونه از اینترنت به نفع خود استفاده کنم. من در ژوئیه سال 2010 وبلاگ خود را ، Ding-Neng.com ایجاد کردم و شروع به ایجاد موضوعات شخصی خود کردم.

سپس ، او همچنین با شرکت MLM جدید من که از طریق ایالات متحده آمریکا و پایگاهی در سنگاپور پشتیبانی آنلاین و آفلاین ارائه می دهد ، همکاری کرد! من تمام آموزش ها و پشتیبانی های آنها را بصورت آنلاین کردم و این واقعاً به من کمک کرد تا تجارت آنلاین (MLM) خود را آنلاین انجام دهم … اگر خودم این کار را انجام دهم ، دو برابر می کنم.

آیا بالاخره تیم فروش در بازاریابی آنلاین قرار دارد ؟!

بعد از گذشت 3 ماه از فعالیت در زمینه حق رای دادن و وام های جدید ، من واقعاً خوب کار می کنم ، با حدود 20 نفر در سازمان من. من از وبلاگها ، رسانه های اجتماعی و بسیاری از استراتژی های رایگان بازاریابی آنلاین برای ارتقاء مشاغل و ایجاد مارک من به صورت آنلاین استفاده می کنم

در طول 3 ماه از کار من ، من همچنین متوجه شدم که تیم فروش همچنین از ابزار بازاریابی آنلاین استفاده می کند ، زیرا دارای یک صفحه فیس بوک و اکانت توییتر FirstClassMLMTools نیز هست! من یک هوادار و پیروان وفادار هستم. برو اونو پیدا کن

در اواسط ماه سپتامبر ، تیم فروش سرانجام فاش کرد که تولید سرب با سیستم عامل های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک و توییتر برای تجارت MLM شما امکان پذیر است و به شما نشان می دهد که چگونه این کار را انجام داده است. تیم با مربیان رسانه های اجتماعی همکاری کرده و آموخته است که مردم از چه طریق می توانند مشتریان بالقوه را به صورت آنلاین جذب کنند.

در همین حال ، من همچنین تغییر در فرمول فروش MLM برای تیم را فهمیدم. تیم معمولاً می گوید فرمول MLM به 3 مرحله تقسیم می شود – تماس ، ارسال و آموزش. با این حال ، وی در گام دیگری به آن افزود.

اکنون ، جستجو کنید ، دعوت کنید ، شرکت کنید و آموزش دهید! تیم نکته ای را اضافه کرد تا نشان دهد پیدا کردن مشتری بالقوه بخشی از فرمول MLM است! آیا تا به حال احساس خاصی کرده اید که به زودی منتشر خواهد شد؟

سپس ، در تاریخ 1 اکتبر 2010 به وقت سنگاپور ، تیم فروش سرانجام با همراهی در رسانه های اجتماعی ، یک دوره آموزش رسانه های اجتماعی را فاش کرد که دارای تخصص و مهارت خوبی در زمینه حق رای دادن بوده و سخنران اصلی بسیاری از کنفرانس های رسانه های اجتماعی است. او میشل کورتجیگیانو است. این تازه در بازار منتشر شد. به اینجا بروید تا مارک اجتماعی خود را در اینجا بسازید.

خوب.

اگر تاکنون خوانده اید ، واقعاً می خواهم از وقتتان تشکر کنم. حالا ممکن است قهوه شما تمام شود

کلاس مورد علاقه من به نام “Old School” MLM Expert Sales در حال شروع به پذیرش قدرت اینترنت است و من موافقم که استفاده از رسانه های اجتماعی برای ایجاد مشاغل MLM شما می تواند سودآور باشد. رسانه های اجتماعی نحوه برقراری ارتباط ما را تغییر داده است و در صورت استفاده صحیح ، قطعاً می تواند ابزاری مناسب برای تجارت حق رای شما باشد.

در اینجا توصیه های ارزشمندی وجود دارد …

مهم نیست که چگونه تجارت MLM خود را ایجاد کنید …

“افرادی که تجارت خود را در M.L.M راه صحیح و بدون اتصال به اینترنت ایجاد می کنند ، معمولاً افرادی هستند که می دانند چگونه بطور مستقیم آن را بصورت آنلاین ایجاد کنند. آنها افرادی هستند که دعوت من را برای کار در سایت هایی مانند فیس بوک و توییتر قرار می دهند و نتایج شگفت انگیزی را می بینند.”

این در یکی از خبرنامه های اخیر تیم است.

پس دوست عزیزم ، این کجا شما را ترک می کند؟

اگر هنوز فکر می کنید که تنها راه انجام MLM روش های سنتی اکتشاف آفلاین است ، اشتباه می کنید.

اگر هنوز هم اعتقاد دارید که ساختمان سنتی آفلاین MLM از بین رفته است ، شما نیز اشتباه می کنید!

یک بار دیگر ، کارشناس مورد علاقه من MLM Tim Sales ثابت کرده است که تجارت MLM می تواند بصورت آفلاین و آنلاین ساخته شود ، و در نهایت این ازدواج “معتبر” است. این امر به این دلیل است که عامل اصلی در کسب و کار حق رای دادن هنوز مهارتهای ارتباطی مؤثر است!

آره این رابطه بین عشق ، نفرت و عشق با کارشناس درجه یک حق رای دادن ، تیم فروش است!

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا