برترین های کسب و کارخانواده

جاهای دیدنی قشم در شب | شب‌های بی نظیر قشم را از دست ندهید

به دلیل اینکه جزیره قشم دارای آب و هوای گرم و شرجی است؛ بنابراین بسیاری از گردشگران و مسافران ترجیح می دهند تا از جاهای دیدنی قشم در شب استفاده کنند. در جزیره قشم مراکز روباز و انواع پارک های ساحلی وجود دارند که از مهم ترین مراکز دیدنی آن به شمار می آیند. علاوه بر این در صورتی که به قشم سفر کردید پیشنهاد می شود تا از دره ستارگان و جزیره هنگام دیدن کنید. تماشای غروب آفتاب در بندر لافت می‌ تواند خاطراتی به یادماندنی را به ثبت برساند. در سفر به این جزیره لذت بازدید و خرید از معروف ترین مراکز خرید قشم را از دست ندهید.

از کدام سواحل قشم در شب دیدن کنیم؟ | بهترین سواحل قشم برای بازدید شبانه؟

پارک های ساحلی قشم

به دلیل دمای هوای معتدل و مناسبی که جزیره قشم در شب دارد، بهترین زمان برای استفاده از انواع تفریحات پس از غروب آفتاب است. پارک های ساحلی بسیار زیادی در قشم وجود دارند که امکانات مختلفی مانند دوچرخه سواری و تفریحات آبی در اختیار مسافران و گردشگران قرار می دهند. در صورتی که پس از یک خرید دلچسب از معروف ترین مراکز خرید قشم، به دنبال یک تفریح بسیار شاد در یک هوای بی نظیر هستید، حتما از پارک های ساحلی این منطقه استفاده کنید. از معروف ترین پارک های ساحلی جزیره می توان به پارک ساحلی زیتون و پارک سینما دریا اشاره کرد.

از کدام سواحل قشم در شب دیدن کنیم؟ | بهترین سواحل قشم برای بازدید شبانه؟

پارک ساحلی زیتون

از جاذبه های گردشگری قشم، ساحل صخره‌ ای زیتون است. این ساحل در مجاورت یک پارک ساحلی قرار دارد. در محوطه این پارک می توانید انواع درختان بلند نخل را مشاهده کنید. به دلیل فضای زیبا و دلنشین پارک ساحلی زیتون، آرامش بی‌ نظیری در آن حکم فرما است. زمانی که به این پارک سفر کردید حتما اقدام به دیدن غروب آفتاب کنید. به علت امکانات زیادی که در پارک ساحلی قرار دارد، می توانید از دورهمی ها و شب نشینی های خاطره انگیز لذت ببرید. این امکانات شامل آلاچیق های پارک ساحلی است. علاوه بر این، در این مکان تفریحی موسیقی زنده نواخته می شود و از انواع رستوران های با کیفیت می توانید استفاده کنید. یکی از این رستوران ها که در پارک ساحلی زیتون قرار دارد، رستوران شب های طلایی است.

پارک سینما دریا

پارک سینما دریا به عنوان بزرگ ترین پارک ساحلی قشم شناخته می شود. این پارک در حدود ۲۰ هزار متر وسعت دارد. مسئولین آن برای مشاهده شبانه روزی آب های نیلگون خلیج فارس اقدام به نصب نیمکت کرده ‌اند تا گردشگران و مسافران بتوانند از مناظر طبیعی بسیار زیبا و تماشای غروب آفتاب لذت ببرند. هنگامی که به پارک سینما دریا سفر می کنید می توانید شاهد جزر و مد باشید. زمانی که هوا به تاریکی می رود زیبایی‌ های این پارک نمایان خواهند شد؛ چراکه پارک سینما دریا دارای یک نورپردازی بسیار زیبا است. از امکانات موجود در این مکان تفریحی می توان به پارکینگ و سرویس بهداشتی اشاره کرد. همچنین در پارک، مسیرهای دوچرخه سواری و زمین بازی برای کودکان در نظر گرفته شده است.

از کدام سواحل قشم در شب دیدن کنیم؟ | بهترین سواحل قشم برای بازدید شبانه؟

خرید در شب های قشم

به طور کلی می ‌توان گفت علاوه بر تمامی تفریحات و سرگرمی هایی که در جزیره وجود دارند، بسیاری از گردشگران و مسافران به دنبال معروف ترین مراکز خرید قشم هستند. به همین دلیل از معروف ترین مراکز قشم می توان به مرکز خرید درگهان و مرکز خرید لافت اشاره کرد. در این مراکز خرید تمامی برندهای معروف حضور دارند و گردشگران و مسافران می توانند محصولات با کیفیتی را از آن ها تهیه نمایند. یکی دیگر از این مراکز خرید معروف در قشم، سیتی سنتر است.

این مرکز خرید دارای دو فاز ۱ و۲ بوده که از طریق یک پل هوایی به یکدیگر متصل شده اند. سیتی سنتر در کنار ساحل خلیج فارس قرار دارد و هم اکنون یکی از زیباترین و مدرن ترین بازارهای قشم محسوب می شود. امکانات زیادی مانند سالن بیلیارد و سالن بولینگ نیز در این مرکز خرید در نظر گرفته شده است. استفاده از رستوران و کافی شاپ های موجود در جزیره قشم نیز یکی دیگر از جاذبه های گردشگری آن محسوب می شود که به صورت شبانه ‌روزی می توانید از آن ها استفاده کنید.

کلام پایانی

یکی از مهم ترین و اصلی‌ ترین دلایل سفر به جزیره قشم استفاده از جاذبه های تفریحی و گردشگری آن است. زیبایی برخی از جاذبه ‌های مهم توریستی قشم در زمان تاریکی نمایان می شوند. برخی از این جاهای دیدنی قشم در شب که پیشنهاد می ‌شود تا از آن ها دیدن کنید، بندر لافت و دره ستارگان است. علاوه بر این، جزیره ناز و بام قشم نیز از مهم ترین جاذبه های موجود به شمار می آیند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا