برترین های کسب و کارخانواده

جدیدترین سریال های روز دنیا

هر بار که به برنامه استراحت آخر هفته خود نگاه می‌كنید، حتماً تماشای فیلم یا سریال بخشی از این برنامه است. در واقع حتی اگر طرفدار پروپاقرص سینما و تلویزیون نباشید هم تماشای فیلم و سریال برای پر کردن اوقات فراغت انتخاب خوبی به نظر می‌رسد. با وجود آنکه برخی از افراد تماشای فیلم را به سریال ترجیح می‌دهند؛ اما سریال‌ها می‌توانند برای مدت طولانی‌تری سرگرمتان کنند.

شما با یک خط داستانی همراه می‌شوید‌ که در هر قسمت، اتفاقات شگفت‌انگیز جدیدی را ارائه می‌کند و همواره هیجان دیدن قسمت بعد با شما همراه خواهد بود. کافی است ژانر مورد علاقه خود را در صنعت سینما پیدا کنید، آن وقت دنیایی از سریال‌های مختلف با موضوعات مورد علاقه شما پیدا خواهند شد که ساعت‌ها چشمان شما را به خود خیره می‌کنند. اگر علاقمند به تماشای سریال هستید، ادامه این مقاله را از دست ندهید؛ چرا که قصد داریم چند سریال خارجی جدید را به شما معرفی کنیم. همراه ما بمانید.

۲۰ سریال برتر دنیا | ۲۰ سریال برتر دنیا دوبله فارسی

معرفی چند سریال جدید برای علاقمندان به سینما

سال ۲۰۲۳ در دنیای فیلم و سریال شروع چشم‌گیری داشت و تا به اینجا که مدت زیادی هم از شروع آن نگذشته، سریال‌های جذاب و دیدنی به دنیا معرفی شده‌اند. پخش برخی از سریال‌هایی که در ادامه معرفی می‌کنیم شروع شده و برخی دیگر هنوز روانه بازار داغ سریال‌ها نشده‌اند. در ادامه ما را با چند سریال خارجی جذاب و هیجان‌انگیز همراهی کنید.

سریال خارجی The Last Of Us

نخستین سریال این لیست که به شما معرفی می‌کنیم، سریال هیجان‌انگیز آخرین بازمانده ما یا همان The last of us است. حتماً اسم این سریال خارجی را پیش‌تر به عنوان یک بازی ویدئویی شنیده‌اید. در واقع پس از موفقیت بازی آخرین بازمانده ما، تصمیم بر آن شد تا یک مجموعه تلویزیونی نیز با همین داستان و همین عنوان ساخته شود. به این ترتیب از سال ۲۰۲۱ فیلمبرداری این سریال آغاز شد. حالا در سال ۲۰۲۳ سریال the last of us به مرحله پخش رسیده و به نظر می‌رسد که طرفداران خود را پیدا کرده است. اغلب اوقات این تصور وجود دارد که فیلم‌های اقتباسی از بازی‌ها و حتی کتاب‌ها، به اندازه منبع اقتباس خود جذاب نخواهند بود؛ اما فیلم آخرین بازمانده ما ثابت کرد که انتخاب بازیگران مناسب در کنار کارگردانی حرفه‌ای می‌تواند نتیجه‌ای مطلوب را رقم بزند.

اگر چیزی از داستان این بازی و سریال نمی‌دانید، باید بگوییم که آخرین بازمانده ما یک فیلم آخر‌الزمانی است که دنیای زامبی‌ها را به تصویر می‌کشد. حال شخصیت‌های بازی در تلاش‌اند تا آخرین بازمانده خود را برای انجام تحقیقات و نجات نسل بشر، به نقطه‌ای دور منتقل کنند. اگر به فیلم‌های آخر‌الزمانی علاقمندید، به هیچ عنوان این سریال هیجان‌انگیز را از دست ندهید.

 

۲۰ سریال برتر دنیا | ۲۰ سریال برتر دنیا دوبله فارسی

سریال خارجی نفوذی

اگر به سریال‌های ترکی علاقمندید و در عین حال، فضایی متفاوت از کلیشه‌های فیلم‌های ترکی می‌خواهید، سریال نفوذی بهترین انتخاب برای شماست. سریال نفوذی یکی از سریال‌ خارجی جدید ترکی است که به نظر می‌رسد اقتباسی از چندین اثر خارجی است. برای مثال رد پایی از خط داستانی فیلم رفتگان از اسکورسیزی را می‌توان در این سریال دید. با این حال این وام گرفتن‌ها به هیچ وجه از محبوبیت این سریال کم نکرده است.

سریال نفوذی تقابل دو برادر را روایت می‌کند که در گذر زمان، در داستان‌های مختلف به هم می‌رسند و زندگی آن‌ها پس از چندین سال جدایی، به نحوی به یکدیگر گره می‌خورد. فضای پلیسی در کنار سکانس‌های دراماتیک می‌تواند برای هر بیننده‌ای جذاب باشد. این سریال جذاب و دیدنی را می‌توانید از تی وی نما دانلود کنید.

سریال The Witcher

«گرالت ریویایی» یک شکارچی هیولاست که با جادوهای خاص خود قصد دارد در دنیایی پر از ظلم، جایگاه خود را پیدا کند. اگر فصل اول و دوم سریال ویچر را دیده باشید، این داستان به خوبی صحنه‌هایی از این سریال را برایتان تداعی می‌کند. فصل سوم سریال ویچر بنا بر گفته نتفلیکس، در زمستان ۲۰۲۳ منتشر می‌شود. در فصل سوم این مجموعه نیز همچنان گرالت سعی در محافظت از سیری دارد تا بتواند در مقابل هیولاهایی که قصد نابود کردن او را دارند، زنده بماند. در همین حین آموزش‌هایی به سیری داده می‌شود تا بتواند از قدرت‌های خارق‌العاده خود استفاده کند. پس از دانلود فیلم و سریال ویچر فصل یک و دو، می‌توانید از فصل سه این سریال خارجی نیز لذت ببرید.

سریال راننده تاکسی

طرفداران فیلم‌های کره‌ای در سال 2021 با یک سریال جذاب و هیجان‌انگیز از کره جنوبی بسیار هیجان‌زده شدند و این سریال، چیزی جز راننده تاکسی نبود. این سریال که در ژانر اکشن و جنایی ساخته شده، داستان مردی را روایت می‌کند که پس از سال‌ها کار کردن در نیروی دریایی، با یک اتفاق غم‌انگیز از این حوزه خارج می‌شود و به عنوان راننده تاکسی مشغول به کار می‌شود. نکته جالب اینجاست که این راننده تاکسی به هیچ وجه شبیه به سایر راننده‌ها نیست. او به همراه دوستانش، به انتقام‌جویی مسافران رنج دیده‌اش برمی‌خیزد. این سریال خارجی هیجان‌انگیز در تی وی نما در دسترس شماست و می‌توانید به آسانی آن را دانلود و تماشا کنید.

۲۰ سریال برتر دنیا | ۲۰ سریال برتر دنیا دوبله فارسی

دسترسی آسان به جدیدترین سریال‌های خارجی با زیرنویس فارسی

پیدا کردن یک وب‌سایت مناسب که جدیدترین فیلم‌ها و سریال‌ها را ظرف مدتی کم در دسترس مخاطبین قرار دهد، همواره دشوار بوده و نیازمند تحقیق و جستجوی فراوان است. اگر می‌خواهید جدیدترین سریال خارجی و فیلم‌های روز دنیا را با زیرنویس فارسی دانلود کنید، تی وی نما در دسترس شماست. دنیایی از فیلم و سریال در تی وی نما پیش روی شما خواهد بود که با تماشای هر یک از آن‌ها می‌توانید ساعت‌ها سرگرم باشید. دانلود فیلم ایرانی، خارجی، انواع سریال خارجی در ژانرهای مختلف، مستندات و … در وب‌سایت تی وی نما امکان‌پذیر است و جدیدترین‌ها در این وب‌سایت در دسترس شما قرار می‌گیرند. سریال‌هایی که در این مقاله به شما معرفی شدند نیز به محض انتشار، با زیرنویس چسبیده در وب‌سایت تی وی نما در دسترس شما قرار خواهند گرفت.

کلام آخر

در این مقاله به معرفی جدیدترین سریال‌های خارجی پرداختیم و شما را با چند مورد از هیجان‌انگیزترین‌ها آشنا کردیم. فراموش نکنید که برای دانلود فیلم و سریال خارجی می‌توانید به وب‌سایت تی وی نما مراجعه کنید و هر آنچه که می‌خواهید را به آسانی دانلود کنید. امیدواریم از این مطلب نهایت استفاده را برده باشید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا