[ad_1]
هزینه CPA یا بازاریابی برای هر اقدام چقدر است؟ بازاریابی CPA یا هزینه در هر عمل نوعی بازاریابی کمیسیون است. اکثر مردم با برخی از شبکه های وابسته معمولی مانند ClickBank و کراس اوور کمیسیون آشنا هستند. اکثر مردم بصورت آنلاین در مورد موتور جستجوی غول پیکر به نام گوگل شنیده اند. هزینه این رویه در سراسر وب به بازار عرضه می شود اما بلاگ نویسان منظم و بازدید کنندگان سایت ممکن است جزئیات هزینه این روند را نمی دانند.
بازاریابی CPA – بازاریابی CPA کیست؟ شبکه های هزینه برای هر کار کمی متفاوت از اجرای مشبک آسیاب هستند. با استفاده از ClickBank می توانید فقط در چند دقیقه ثبت نام کنید و یک حساب کاربری دریافت کنید. شما تعامل زیادی با ClickBank یا کراس اوور کمیسیون ندارید. این واقعاً نوعی رویکرد بازاریابی اینترنتی است. شما در شبکه پذیرفته می شوید و تبلیغات آنلاین را شروع می کنید.
نحوه دسترسی به پیشنهادات
شبکه های CPA برای شرکتهای تابعه سخت تر است. آنها می خواهند درباره شغل شما اطلاعات بیشتری کسب کنند. آنها می خواهند بدانند که شما یک بازاریاب واقعی هستید و جدی هستید. برای وارد کردن باید یک برنامه ارسال کنید. آنها درخواست شما را خوانده و بررسی می کنند و احتمالاً تلفن را می گیرند و برای مصاحبه با شما تماس می گیرند.
چگونه پیشنهادات CPA با پیشنهادات وابسته عادی تفاوت دارد؟ پیشنهادهای CPA ممکن است برای ایجاد کمیسیون نیاز به کاربر نداشته باشد. بسیاری از پیشنهادات مختلف در انواع مختلف CPA وجود دارد. با وارد کردن آدرس ایمیل کاربر کمیسیونها می توانند به دست بیایند. گرفتن شخصی برای وارد کردن ایمیل باید بسیار آسانتر از این باشد که شخصی کارت اعتباری خود را پس بگیرد.
وبلاگ ها و CPA
آیا از قبل وبلاگی دارید که ترافیک ایجاد می کند؟ شما ممکن است به دنبال روش دیگری برای کسب درآمد با وبلاگ خود باشید. تقریباً همه افراد دارای یک حساب Google AdSense هستند اما آنها هنوز هم ممکن است برای راه های دیگر برای گرفتن پول از یک وبلاگ باز باشند. وبلاگ شما ممکن است مناسب برای هزینه خاصی برای هر پیشنهاد باشد.
پرداخت برای هر کلیک و هزینه برای هر کسب
آیا می دانید چگونه می توانید تبلیغات پرداخت با هر کلیک را تنظیم کنید؟ گزینه دیگر برای ایجاد درآمد با CPA استفاده از pay-per-click برای هدایت ترافیک به پیشنهادها است. ترکیب کلمات کلیدی مناسب را پیدا کنید و به پیشنهادات ترافیک ارسال کنید. یک مزیت دیگر استفاده از CPA این است که پیشنهادات می توانند مناطق خاصی را در سراسر جهان هدف قرار دهند. فقط لازم نیست روی پیشنهادات در ایالات متحده تمرکز کنید.
یکی دیگر از مزیت های استفاده از تبلیغات با هر کلیک این است که تبلیغات PPC به بازاریابان اجازه می دهد تا کمپین ها را گسترش دهند. بازاریابی و مقاله وبلاگ نویسی ممکن است در یک بازه زمانی کوتاه نتیجه مورد نظر را به دست نیاورد. با استفاده از PPC می توانید ترافیک را به سمت پیشنهادات هدایت کرده و به سرعت نتیجه بگیرید.
بازاریابی خارج از خط
پیشنهادات بازاریابی فقط شامل بازاریابی آنلاین نمی شود. برخی افراد هوشمند بازاریابی CPA را آفلاین می کنند. بازاریابی آفلاین چیست؟ این فقط یک روش هوشمندانه برای صحبت در مورد روشهای بازاریابی منظم است. این یک بازاریابی مدرسه قدیمی است. بازاریابی در دنیای واقعی از بین نرفته است. مردم هنوز در حال گردش هستند و این فرصتی است برای ارسال پیام های بازاریابی.
برخی از بازاریابان تصمیم می گیرند نام دامنه را به یک پیشنهاد CPA پیوند دهند. سپس آنها می توانند این آدرس وب جدید را به صفحه اعلانات منتقل شده در دنیای واقعی اضافه کنند. ممکن است برخی از شبکه ها از این نوع بازاریابی جلوگیری کنند بنابراین باید بررسی کنید که این امر اشکالی ندارد.
به جای ارسال مستقیم ترافیک بصورت مستقیم به یک پیشنهاد بازاریابان می توانند یک سایت را تنظیم کنند و پیشنهادات خود را در آن قرار دهند. چرا ما این کار را انجام می دهیم؟ بازاریابان آفلاین باهوش هستند. آنها می دانند که هر کسی که نمایش را تماشا می کند آن را نخواهد گرفت. با ارسال آنها به یک وب سایت آنها فرصت دارند تا چیزی را که واقعاً مهم در بازی بازاریابی و تولید سرب است بدست آورند. بازاریاب می تواند اطلاعات را بدست آورد. آنها ممکن است به بازدید کننده فرصتی برای ثبت نام در یک خبرنامه یا لیست پستی ارائه دهند. این به بازاریاب فرصتی می دهد تا رابطه ای برقرار کند و اطلاعات و پیشنهادات خود را در درازمدت ارائه دهد.
نمایش ها می آیند و می روند. بازاریابان باید گزینه پیشنهاد بسته شدن را برنامه ریزی کنند. پیشنهادات منقضی می شود و بازاریاب نمی خواهد ترافیکی را به پیوندی ارسال کند که کار نکند. ایجاد لیست ترافیک راهی برای کاهش مشکل است.
[ad_2]